Level 1

623 78 11
                                    

Az edző terem ajtaja előtt álltam. Kezemben egy adag gőzölgő fekete kávé.Mielőtt benyitottam volna megkóstoltam a nedüt. Keserű volt,mint az epe. Elmosolyodtam. Pietro így szereti.Na igen..kávé. Mostanság nagyon ráfüggtünk. Pietro eleve pörgős élete rá kényszerített a túlzott koffein fogyasztásra,ugyanis vele tartani a lépést...nos húzós feladat volt. Ámbár Pietro feketén szerette én inkább voltam a kávés cukor típusú fogyasztó.
Kora reggel volt,és én már jócskán megittam a második adagom. A szívem a mellkasomban eszeveszettül dobogott. S csakugyan ráfoghattam volna a "drogomra",de az hazugság lett volna. A ritmus zavaromat az a látvány okozta,ami a szemem elé tárult,mikor benyitottam. Egy félmeztelen férfi épp függeszkedett. Izmai csak úgy dolgoztak. Egy pillanatra még a lábam is megremegett. Megnőtt félhosszú göndör haja izzadtan tapadt magához. A legjobb az egészben az volt,hogy az a férfi az én férfim volt.Pietro Maximoff.
-Reggelt jó képű pasim.-lépdeltem felé boldogan. Ekkor emelte rám huncut tekintetét. Egész pajkos is tudott lenni alkonyi órákban.
-Reggelt bombázó csajom.-kacsintott rám s folytatta tevékenységét.
Nyálcsorgatva figyeltem őt,mire ő felnevetett.

Nyálcsorgatva figyeltem őt,mire ő felnevetett

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Tetszik?
-Impresszív,de láttam már jobbat is.-legyintettem lazán,mire ő leengedte magát,s elém lépett.
-Akarom én tudni?-vonta fel a szemöldökét,s kezét derekamra vezette.
-Ó igen,akarod.-mosolyogtam hergelően,s felé nyújtottam bögréjét.-Hoztam kávét.
A férfi elvette tőlem a nedüt,s belekortyolt.
-Pont,ahogy szeretem.
-Attól,akit szeretsz.-emeltem mutató ujjam kettőnk közé.
-Szóval? Ki az a fél isten?
-Igazából isten. Thor.Láttad már milyen izom köteggel rendelkezik? Lenyűgöző.-ámuldoztam rajta,amin Pietro jót mulatott.
-Tényleg. Honnan ismered? Sose mesélted.
-Jane elütötte kocsival.Aztán volt egészen kettő felejthetetlen intergalaktikus kalandunk együtt.
-Voltál az űrben?-hökkent meg.Felnevettem,aztán elhúztam a szám.
-Sajnos én nem. Földhöz ragadt vagyok.
-Ne is menj sehova.- szorított rá a derekamra.
-Ha már elmenetel....ma lelépek. Lesz egy kiállítás és..
-Ne már D. Pont ma? Ez az egyetlen szabadnapom..mióta is?
-Mióta Steve bekattant.-segítettem ki.
-Pontosan.
-Én mondtam,hogy hozzuk össze Nattal. Akkor azt a sok energiáját rajta vezetné le,nem pedig a rossz fiúkon.
-Nem hiszem,hogy a szex lenne Steve Achilles sarka.De már megint tereled a témát.
Pietro szerint csak úgy darálom a témákat. Mindig azt mondja,hogy a nyelvem olyan gyorsan pörög,hogy még ő sem érti.
-De ezt már elterveztem. Régen. Ígérem az este a miénk.-csókoltam meg gyorsan.
-Elkísérlek.
Meghökkentem. Pietro Maximoff nem az a fajta ember volt,aki élvezi a múzeumi tárlatokat.
-Tényleg?
-Miért ne?-lépett el tőlem s egy törölközőért nyúlt.-Jó buli lesz.
-Unatkozni fogsz.-bólogattam megértően.
-Ugyan mióta ismerlek egy perc nyugtom sincs. Kibírom,de este vacsizunk.
-Rendben.-egyeztem bele.
Ha tudtam volna,hogy ez a szó csak bajt szűl sose mondtam volna ki.

Szia Mindenki! Ha valamilyen formában "ingert" váltott ki,akkor tudod mi a dolgod.👇👇👇👇👇👇
(Értékeld a "munkám" please 😭😭😭)

Reload Where stories live. Discover now