Steve Rogers rozoga kanapéján ülve unottan kapcsolgatta a televízióján a csatornákat. Unatkozott,egyik műsor sem igazán kötötte le őt. Kívűlről teljesen furcsa volt,hogy Amerika büszke hőse ilyen hétköznapi dologgal fecsérelje idejét. Így gondolta ezt Darcy Lewis is,amikor kicsit sem nőiesen bevágódott a harmadik emelet negyedik lakásába csurom vizesen,lábbeli nélkül. Aztán a lány ezt a gondolatot repítette is tovább,ahogy Steve ráemelte tekintetét. A férfi először mosolygott végig nézett a lányon,szemöldökét felvonta,mikor Darcy mezítelen lábára pillantott de nem szólt semmit,aztán észre vette a lány arckifejezését,s akkor már érdeklődően fordult felé.
-Ez egy nagyon rossz ötlet volt. Nem kellett volna ide költöznöm.-hadarta Darcy pánikolva, aztán már kerülte is ki a kanapét,hogy a szobájában találjon némi menedéket. A búvóhelyéhez viszont sajnálatos módon nem jutott el,ugyanis Steve ledobta a kanapéra a kezében lévő távirányítót,s gyorsan a lányhoz sietett. Elkapta karját,s maga felé fordította.
-Whoa whoa. Mi történt?
-Megyek vissza Mexikóba az történt.-felelte a lány türelmét vesztve. Talán még fújtatott is mint egy macska. Steve Rogers szórakoztatónak találta a helyzetet. Darcy Lewis a makacs, bátor és magabiztos lány már az első napján belerúgta a lábát Brooklyn kemény ágyába.
-Oké Darcy megkérdezem mégegyszer és utoljára,mi történt?-taglalta kérdését Steve minden egyes szavát érthetően lassan kiejtve.
A lány kétségbe esve nézett rá. Mondja vagy ne mondja.Végül mondta. Mindent eldarált,ami a szívét nyomta.
-Nem jó itt.Rossz ötlet volt ideköltözni.Ez a város zajos és veszélyes,mindenki morog. Taxit lehetetlen fogni. A google maps egész nap körbe körbe vitt egy hülye utcában,pedig csak a plázát akartam megtalálni. De várj csak lehet nem is körbe körbe mentem...feltünt már,hogy itt minden rohadt utca egyforma?! Képzeld buszoztam,persze rossz járatra szálltam,mert mire észbe kaptam,már Brooklyn külvárosában voltam.Hogy a viharba ne a járat tele volt. Állnom kellet. De nem is ez volt a baj,még az se lett volna probléma ,hogy majd másfél órát utaztam a semmiért,nem ám. Konkrétan nem volt hol kapaszkodnom. Mintha szörföztem volna. Egy piás folyton rám lehelt,amitől majd el hánytam a belem kb. minden megállónál. A szag és a meleg keveréke egészen andalító volt.Egy nő telefonált mellettem és istenemre mondom,hogy megsüketültem egészen három órán keresztül nagyot hallottam. Persze ez sem elég,mert egy drogos fickó a hátam mögött a hajamat szaglászgatta egész végig és még morgott is. New Yorkban éltem Steve de ez az egy óra volt életem legparásabb élménye. És a napomnak rohadtul nem volt vége. A mai napon ugyanis megkergetett egy csöves és még egy kutya is. Haza felé eltévedtem és...és eláztam..-nézett végig magán fanyalogva,fáradtan a sírás határán volt már szinte,aztán rá nézett Stevere és szomorúan azt mondta suttogva..-Eltört a szemüvegem is.-... s akkor már nem bírta könnyek nélkül. Darcy elsírta magát. Rogers ezt látva rögtön a lányért nyúlt nem foglalkozva a vizes göncökkel,s jó nagy meleg ölelésbe zárta.
-Na..-suttogta-..Darcy.
A lány persze csak szipogott tovább teljesen feladva a brooklyni életet.Steve viszont az öt perc utáni szakadatlan sírást megunva tolta el a lányt magától,s határozottan a szemébe nézett.
-Elég legyen Darcy!Ugyanazt csinálod,mint a lakásoknál csak most a várost pécézted ki. Hibákat keresel. Szabotálnád az új életed. Nem leszel rossz ember senki szemében ha megpróbálod. Nem kapaszkodhatsz a gyászba. Van egy életed éld. Ő is ezt akarná.
-Steve..nem megy.
-Ha Broklynra vagy arra a lányra kellene fogadni,aki két asgardit nyomott le közelharcban én a lányra fogadnék. Rád fogadok. Lenyomod a várost. Ketten lenyomjuk oké.-tartott rá erősen Darcy vállaira Steve.
Darcy szipogva,s szemeit dörzsölve válaszolt.
-Neked nem kéne a világot megmentened épp?
-Téged mentelek meg. Menj zuhanyozz le utána elmegyünk a plázába.
-Nem akarok Steve..fáradt vagyok és álmos....-nyavalygott a lány továbbra is.
-Indíts a napnak nincs vége. Ígérd meg,hogy adsz ennek esélyt.
A lány töprengve nézett barátjára. A hanglejtésében több mindent vélt felfedezni,mint buzdítást. Mintha nem is a városról lett volna szó. Aztán gyorsan elhesegette a gondolatot. Biztos csak túl gondolja.
-Ígérem Steve.-felelte a lány magabiztosan,ámbár még nem érezte a tüzet belsőjében,hogy ezt bizonyítási szinten vigye tovább.-A pláza jó buli lesz.-bólogatott úgy,mintha magát akarná meggyőzni.
Darcy Lewis megindult a zuhanyzó felé,hogy lemossa magáról a mai nap szennyét és megaláztatottság érzését,de Steve hangja megállította.
-Hamupipőke! -szólt utána vigyorogva.-Mi lett a cipőddel? Keressük meg az üveg cipellőt?
A lány lenézett koszos,csutakos mezítlábára s elhúzta a száját.
-Nem vicces.-morogta a lány.
-De igen az.-röhögte el magát Steve. A férfi fejében ezer meg egy történet játszódótt le,hogy történhetett az eset,de egyik sem volt igazán jó történet,amely passzolt volna Darcyhoz és az ő napjához.
-****Steve! - káromkodta el magát, s trappolt be a fürdőbe Darcy sértetten,a katona jót derült ezen,s utána kiáltott.
-Hé hogy beszélsz!!