Prolog III

6.2K 221 57
                                    

Wyjazd miał stać się początkiem jej nowego życia. Miała zacząć z czystą kartą, bez problemów ciągnących się z przeszłości, ale doskonale wiedziała, że o przeszłości nie da się zapomnieć. Nawet po stracie pamięci i tak czujesz, że miałeś z wieloma sprawami wiele wspólnego.

Jej życie było i jest niekończącą się historią.

Ostatnio pozwoliłam ci zadecydować o jej losie, a co jeśli teraz trochę ci namieszam i to ona sama dokończy swoją opowieść.
Oczekujesz happy endu?
Zadziwię cię, bo nawet ja nie wiem, jak wszystko się potoczy.

Nowi ludzie, nowe problemy i nowe życie, ale z namiastką brudzącej przeszłości.
Czy taka odpowiedź cię zadowoli na dalszą rozpiskę, a może chcesz sam mi zaproponować nowe decyzje i posunięcia?

Zagrajmy w otwarte karty.
Ty będziesz kartą, a ja rozgrywającym.
Ty dasz mi zadanie, ale to ja podejmę decyzje, czy je wykonam.
Jesteś ciekawy, kto z nami zagra?
Dowiesz się tego, jeśli bardziej zagłębisz się w moją historię.

Na sam koniec jedynie mogę życzyć ci: "Powodzenia!".

~*~*~*~*~

Witajcie!

Jestem tak bardzo ciekawa, czy ktoś z Was tu nadal jest (haha)!
Spodziewaliście się, że wrócę? Jestem pewna, że nie ;)

Na zachętę dodam tylko, że jestem tutaj z okazji czwartej (4) rocznicy tego oto opowiadania! (15 maja 2015r - 15 maja 2019r.), ale to nie znaczy, że tylko dodaje prolog i koniec.
Wrócę z nowym rozdziałam, ale dopiero wtedy, kiedy poprawie wszystkie rozdziały w tej książce (zmienię trochę historię, poprawie błędy).

Jedyne co mogę napisać na chwile obecną: "Mam nadzieje, że jak wrócę tu za jakiś czas, to jeszcze tu będziecie :D"

Ps. Zapraszam na swoją drugą książkę, którą znajdziecie na moim profilu!

Marrsay

Bad girl | ZakończoneOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz