Seznamte se s postavami

3.9K 119 10
                                    

Kawami Miray

Věk – 15 let

Barva očí – zelená (světle)

Výška – 168cm

Barva vlasů – tmavě hnědá (místy světlé pramínky)

Postava – hubená, ne příliš svalnatá + bledá pokožka (velice těžko se opálí)

Informace:

– Na krku nosí kroužek (dostal ho hned, jak se narodil – nikdy ho nesundává a nosí ho pod oblečením, aby si ho nikdo nevšiml).

– Na základní škole se mu posmívali, čímž se z něj stal introvert a uzavřel se do sebe.

– Má jen dva skutečné přátele.

– Žije s matkou v menším panelovém bytě.

– Prarodiče nemá – chtěli jeho matku prodat. Kyto (jeho matka) vyrůstala v dětském domově.

– Otce nikdy nepoznal.

– Je gay: ostatní to zjistili, když si přečetli jeho deník, který nosil do školy na základní škole a pak se to rozkřiklo i na střední.

– Rád hraje na klavír a kreslí. – bude psán tence.

♥♥♥

Mirami Sawaisu

Věk – 32 let

Barva očí – zelená, ale kolem zorniček se rozprostírá hnědá barva.

Výška – 185cm

Barva vlasů – tmavě hnědá

Postava – vysportovaná + bledá pokožka

Informace:

– Má propíchnuté ucho (dvakrát) a nosí v něm dvě náušnice.

– Vyučuje matematiku.

– Je velký smíšek a umí si dělat legraci sám ze sebe.

– Nejčastěji nosí košile a upnuté džíny, které zvýrazňují jeho postavu.

– Žije ve vile, kterou si koupil za peníze získané ze soudního procesu a nezákonného věznění (přišel si tak na několik milionů, přesto nechce přestat učit).

– Je bisexuál, ale sám sebe považuje spíše za homosexuála.

– Ve společnosti je velice oblíbený.

– Manželku/manžela nebo přítelkyni/přítele nemá. Nemá rodinu, jen matku a otce na vzdáleném východě daleko od Tokya (nestýká se s nimi).

– Na kotníku má tetování ve tvaru bílé růže a na stehně mateřské znaménko. – bude psán tlustě.

♥♥♥

+ Několikrát tu bude pohled Kawamiho matky, která bude psána kurzívou.

Učitelův syn ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat