Please

548 27 1
                                    

*Harry*

Život so sebou prináša mnoho chýb. Ale presne na tých, sa učíme. Vieme čo je pre nás dobré, no nikdy nevieme čo je pre nás zlé. Vo svojom živote som zažil mnoho dobrých vecí, ktoré sa bohužiaľ nedajú porovnať s tými zlými, pretože tých bolo naozaj veľa. Najlepšia vec, aká sa mi mohla stať, bola tá, že som spoznal dievča, ktoré mi ukázalo zmysel života.  Len pri nej som vedel skutočne dýchať a žiť.  Pri nej som sa naučil, že láska nie je až taká zlá a bolestivá, ako o nej všetci hovoria. Láska neznamená, s kým  budeme na určitý čas, ale s kým prežijeme náš život. Budeme toho človeka milovať aj so všetkými jeho chybami. Nikdy tu nešlo o mňa, pretože ja som nikdy nebol dobrým človekom. Dokonca ani pri nej som nebol dobrým človekom. No naučil som sa žiť s tým pocitom, že sa o mňa niekto zaujíma. Že ma niekto ľúbi. No mne nešlo o to. Ja som nepotreboval po svojom boku ženu, ktorej celým svetom som len ja. Ona mojím svetom nebola, pretože nebola tá pravá. Tie všetky city sa prejavili, až keď som o ňu prišiel. Dlho po tom, ako zomrela som si to dával za vinu, že som jej nikdy nepovedal, ako veľmi jej vlastne za to všetko čo ´pre mňa spravila ďakujem. Ani som si vlastne neuvedomil, že ona bola jediným človekom, ktorý ma mal naozaj rád. So smútkom prišla aj nezastaviteľná bolesť, s ktorou som sa nedokázal zmieriť. Bojoval som s tým, a preto ma to ešte väčšmi bolelo. Povedal som si, že už žiadnu inú milovať nebudem, no prečo to porušujem? Prečo mi Renesme zmenila tak život? Aj tá chvíľka, ktorú som z ňou strávil pre mňa znamená tak mnoho, a chuť odolať jej je čoraz menšia a menšia, pretože pri nej sa cítim opäť ako človek. Možno je to jej povahou, chráni si svoje veci, je láskavá, milá, navyše krásna a má veľké srdce. Nemôžem ju porovnáva s Ellie(bývala priateľka) pretože to nejde. Ellie mi dala do života rady, ktoré som doposiaľ nevyužil, no Renesme mi dáva možnosť všetky svoje predošlé chyby napraviť. Možno to je kvôli nej. Možno kvôli nej mám chuť byť lepším človekom. Človek vo svojom živote dostane len jednu pravú lásku. A ak o ňu príde, stratí úplne všetko. Nie som na tieto sračky, no ak sa to dá tak povedať, nikdy v živote som ešte nezažil, aké to je niekoho milovať. A presne o to tu ide.Vraví sa, že nie každý príbeh má šťastný koniec, no tento môj je takpovediac na začiatku, a ja dúfam že skončí šťastne.

Odložil som pero vedľa lampy na stole, a pozorne čítal každé jedno slovo, ktoré som pred malou chvíľou napísal. Všetko to, čo sa stalo len pred necelým rokom ma veľmi bolelo, už len z toho dôvodu, že som prišiel o dievča, ktoré ma malo naozaj rada. Nikdy som si vlastne ani neuvedomil, ako veľmi mi na nej záleží, až pokiaľ som o ňu neprišiel. Ellie bola výnimočná. So všetkým, čím som si prechádzal mi pomohla, a to sa cení. Nestihol som jej ani poďakovať, pretože zomrela. 

,,Ak by si s niekým mal byť, budeš to vedieť. Je to jedna z tých vecí, kde vás vesmír drží spolu."

,,Ellie no ták. Dobre vieš že ja na tieto sračky nie som. Prečo by som mal niekoho milovať? Kupovať rôzne nezmyselné darčeky, len aby som vyjadril to čo cítim? Veď to sa dá aj sexom nie?" zaškeril som sa a podrobne skúmal Ellinu tvár. Jej obočie sa zmraštilo, a ja som na malý moment myslel, že mi vylepí. 

,,Harold Edward Styles? To si zo mňa musíš robiť srandu preboha. Ide ti len o sex? Do riti, čo iné som si mohla myslieť." zasmiala sa, no úsmev z tváre jej hneď zmyzol. ,,Pozri Harry, jedného dňa si nájdeš niekoho takého výnimočného ako si ty sám. Možno to príde zajtra, alebo možno až o mesiac, no jedno ti poviem. Nie vždy sa tu nájde niekto, kto ti bude tvoju lásku opätovať, takže si musíš dávať pozor. Si dobrý chlapec, no niekedy sa správaš ako nejaký sukničkár."

,,Vďaka."

,,Myslela som to tak, že tá pravá na teba čaká, a je len a len na tebe, kedy sa ju rozhodneš ísť hľadať."

Light of LoveWhere stories live. Discover now