Keď som sa ráno zubudila, na stole predo mnou bol lístoček, na ktorom bolo niečo napísané.
Musel som odísť, ale ak budeš čokoľvek potrebovať, zavolaj.-Harry
Usmiala som sa a spomenula si na včerajšiu noc. Naša prvá spomienka ktorú s Harrym mám je presne tá, ktorej som sa obávala najviac. Predstavila som si, ako mi Harry prechádza perami po tele a zaplavuje ho nežnými bozkami, ako mi rozopína podprsenku, a hneď nato, ako do mňa vniká. Sex má byť magický okamih, a ten môj magický určite bol.
Postavila som sa z gauča, a ponaťahovala som sa. Počula som z kuchyni zvuky, tak som sa za nimi vybrala. Stála tam Eleanor v svadobných šatách, a s údivom na ňu hľadela teta Rosie.
,,Jee, ahoj Renesme. Ako sa máš?" spýtala sa nadšene a vtiahla si ma do náručia. Tak takýto vzťah som mala s Eleanor? Že si to nepamätám.
,,Som v pohode. Vyzeráš dobre." povedala som, aj keď neviem prečo. To, že som bola s Eleanor kamoška mi nepripadalo ako skutočné.
,,Počula som, že sa sem niekto vlúpal a s Rosie sme sa v niečom zhodli." povedala, a posadila sa za stôl, aj keď v tých šatách, sa tam skoro nezmestila.
,,A v čom?"
,,Mala by si na nejaký čas opustiť mesto."
,,Na nejaký čas? O dva dni sú Vianoce!" zasyčala som, a na chvíľku mala pocit, že im úplne preskočilo.
,,Pokiaľ je vrah na slobode, nesmieš myslieť na vianoce a ostatné hlúposti." povedala Rosie, a pozrela na mňa.
,,Ahá, tak fájn a kam ma chcete poslať? Na nejaký osamelý ostrov? Alebo ešte lepšie! Niekde do džungle! Vždy som chcela byť zjedená pandou. Nie veď panda je bylinožravec. Alebo viete čo by bolo najlepšie? Antarktída. Jednoznačne!" povedala som a ironicky sa usmievala.
Oni na mňa pozerali ako na blázna, a presne to som pred nimi bola. Pokladali ma za blázna, akým bol môj starý otec. Lenže pre mňa blázon nikdy nebol. Možno mal nejaké tie svoje tajomné chvílky, ale nikdy mi neprišiel ako blázon. Mala som ho rada.
,,Antarktída." zasmial sa niekto za mnou, a až po chvíli som si uvedomila, že tam stojí Harry a silno zadržiava smiech.
Eleanor okamžite nahodila ľahostajný výraz, a prezerala si mňa a Harryho. ,,Budeš bývať s Harrym, až pokiaľ nechytia toho vraha." povedala Rosie, a ja som na ňu šokovane pozrela.
,,Ale až po Vianociach!"
,,Nie. Teraz hneď." povedal Harry a začal ma ťahať do mojej izby.
,,Prečo nemôžem stráviť Vianoce s rodinou?" spýtala som sa naštvane, a hádzala si nejaké veci do môjho kufra, ktorý mi položil Harry pred nohy.
,,Lebo je to nebezpečné, a ja sa nechcem ďalších sto rokov pozerať na tvoj náhrobok, s pocitom, že som ťa mohol zachrániť ale nespravil som to!" povedal naštvane a zrýchlene dýchal.
Tak ho už pobozkaj! Zakričalo moje podvedomie. A presne to som aj spravila. Pritlačila som svoje pery na tie jeho pričom súhlasne zavzdychal, a vzal ma do náručia. Nevnímala som nič len jeho pery na tých mojích, a to, že sa to naozaj deje. V pozadí si niekto odkašľal, a ja som tam až potom zbadala stáť Louisa.
,,Louis!" zapišťala som a hodila sa mu do náručia.
,,Vidím že vám dvom ten pobyt prospeje." zaškeril sa na Harryho, vďaka čomu očervenel, a hneď nato odišiel z izby.
,,No vďaka že si ma strápnil." zaškerila som sa a opäť silno objala Louisa.
,,Mala by si už ísť." povedal Louis a zatvoril kufor, ktorý zobral dole.
YOU ARE READING
Light of Love
RomancePrečo je Harry Styles postrachom mužov a idolom všetkých dievčat? Prečo sa večný bitkár, a nenapraviteľný sukničkár rozhodne milovať len jedno dievča? New story ©2014 by Denisseee1 ¸¸New FanFiction(Romance) is HERE! Check it!¸¸