Milý denníček,
Nemal by som to robiť. Už len to, že som otvoril tento denníček.. Už len za to, by ma mala nenávidieť. No musel som to spraviť. Pretože silne pochybujem o tom, že to čo sa stalo, sa niekedy napraví. Je len malá možnosť, že si na mňa opäť spomenie. Malinká. Ale držím sa jej, pretože život so sebou prináša mnoho chýb. Ale presne na tých sa učíme. Vieme, čo je pre nás dobré, no nikdy nevieme, čo je pre nás zlé. Vo svojom živote som zažil mnoho dobrých vecí, ktoré sa bohužiaľ nedajú porovnať s tými zlými, pretože tých bolo nespočetne veľa. Najlepšia vec, aká sa mi mohla stať, bola tá, že som spoznal dievča, ktoré mi ukázalo zmysel života. Pri nej som dýchal a naozaj žil. Pri nej som sa naučil, že láska nie je len o tom, s kým budeme určitý čas, ale o tom, s kým budeme až dokonca. S kým prežijeme život a budeme ho milovať so všetkými jeho chybami. Nikdy tu nešlo o mňa, pretože ja som NIKDY nebol dobrým človekom. No pri nej ma niečo zmenilo. Možno to bola samotná ona, no to sa nikto nedozvie. Zaslúžil by som si zhniť v pekle, už len za to, že som dokázal ublížiť svojej láske. Že som ju dokázal ponížiť a zlomiť. Bola mi oporou, a ak by som mal použiť svoj posledný dych na to, aby som jej povedal, že ju milujem, nikdy by som to neoľutoval. Pretože na konci, keď stratíme niekoho, nikto ani nič na svete nehynahradí skutočnosť, že jediná vec, ktorá po tom človeku ostala, je len prázdna diera. Niesom na tieto sračky, no miloval som prvýkrát a to aj so všetkými chybami života, a už len pre to si nezaslúžim dýchať. Lebo som dovolil, aby jej ublížili. Nie každý príbeh sa končí šťastne, no ja dúfam a verím, že ten môj len začína, či už s ňou alebo bez nej, nikdy na ňu aj tak nezabudnem.
Viem že som nemal nakukovať do tvojho denníčka, no raz, ak si to budeš čítať, mysli na mňa a ver skutočnosti, že si ma raz milovala. Chcem ti pripomenúť niečo, načo nikdy nezabudnem.
,,Harry? Sľúb mi, že toto bude trvať navždy." vyslovila si takmer nečujne, no ja som poznal slová, ktoré si vyslovila.
Vtedy som pocítil, že moje srdce búši o niečo rýchlejšie, a pred sebou som videl tvoju rozmazanú tvár. Do očí sa mi nahrnuli slzy, no už len z toho, že som bol pokrytec, a nechcel som, aby všetci naokolo poznali, že si mojou slabosťou, som ťa jemne pobozkal na pery, a potom ťa vtiahol do náručia. Bol to najkrajší moment v mojom živote, keď som ti mohol povedať, ako veľmi ťa milujem. A to, ako som ťa držal v náručí, bolo niečo neopísateľné.
,,Sľubujem." povedal som dosť nahlas, pretože tvoje oči zažiarili, a tvoj úsmev sa zväčšil ako nikdy predtým.
Sľúbil som ti, že spolu budeme navždy, a snažil som sa to dodržať, no vo svojom živote ma zatiaľ nepotrebuješ a NECHCEŠ, takže si počkám na to, kedy bude už poslednýkrát láskou tvojho života.
Nie vieš čo? Napíšem ti tu KAŽDÚ NAŠU SPOLOČNÚ SPOMIENKU, NA KTORÚ NEZABUDNEŠ, aj keď si už vlastne zabudla.
,,To čo k tebe cítim ma oberá o rozum. Cítim sa už ako úplný psychopat." po tejto vete mi nebolo kto vie ako do smiechu. Skôr som sa na teba cítil naštvane, pretože si sa snažila potlačiť každý jeden cit, ktorý si ku mne prechovávala.
,,Rozum naozaj nemáš, to si vystihol." presne vtedy, ako si dopovedala túto vetu, som mal chuť skočiť na teba a začať ťa bozkávať, aj keď viem, že to by nebolo správne.
Ty ani len netušíš, ako veľmi som sa ti snažil odolávať, aj keď to nešlo. Tak veľmi, ako si sa odomňa ty odcudzovala, som sa na teba ja namotával, a nebolo ľahké s tým prestať, keď som ťa za každý tvoj úsmev miloval ešte viac, a slová, ktoré mi mali ublížiť ma potešili.
YOU ARE READING
Light of Love
RomancePrečo je Harry Styles postrachom mužov a idolom všetkých dievčat? Prečo sa večný bitkár, a nenapraviteľný sukničkár rozhodne milovať len jedno dievča? New story ©2014 by Denisseee1 ¸¸New FanFiction(Romance) is HERE! Check it!¸¸