,,Zlato, asi to už na mňa prišlo." zakričala som na Harryho z kuchyne. ,,Bože Harry pomóóóc!!"
,,Ježiši Renesme si v poriadku? Rodíš? Bože mám volať záchranku? Aké číslo má kurva záchranka? Bože kde mám mobil? Musím zavolať Sophii alebo ja neviem..."
,,Harry kľud preboha, som v poriadku len tu na teba kričím už cez pol hodinu a ešte ani raz si neprišiel na čas." zasmiala som sa nad vystresovaným Harrym a posadila sa na stoličku.
Áno som tehotná. Už celých osmem mesiacov, takže bábo je už na ceste.
,,Ak mi chceš robiť takéto šoky tak ma radšej prejdi sanitkou." zašomral si popod nos, a pobozkal ma na čelo.
,,Tak prepáč, ale my nemáme žiadnu sanitku."
,,Tak ju zaobstarám. Aj pôrodnú sestričku. Aj doktora. Spravím im izbu a budú bývať tu s nami, pretože ja to nezvládnem. Veď ja nebudem ani schopný zavolať sanitku kurva. Ani neviem, aké majú číslo!!!!"
,,Tak sa ho nauč láska dobre?" sladko som sa na ňho usmiala, no to už na mňa skákal Bobo.
Zaobstarali sme si psíka. Malého retrívera. A kto iný mu dal meno, ako pán Styles. Jasné, lebo keď som ho chcela pomenovať ja na Goga, tak on musel povedať niečo originálnejšie, ako je napríklad Bobo. Tiež ho nechápem.
,,Je veľmi zložité." zakňučal.
,,Sú to len tri čísla tak ma neser Styles."
,,Si nejaká podráždená. Chcelo by to sex." povedal nadržane, a jemne sa mi zahryzol do pery.
,,Ako dlho už abstinuješ zlato? Vlastne my?" opravila som sa, načo sa začal škeriť.
,,Hej rodinka, tak ako?" do miestnosti vošla Sophia aj s tým jej zvonovým hlasom. ,,Hej Styles, načo si mi volal?"
,,Tak ty si volal mojej manželke buzerant?" zasyčal Tom, a skočil na Harryho, načo sme sa so Sophiou začali neskutočne smiať.
,,Hej deti, mali by ste spomaliť." zakričala Sophia, no to už sa k ním pridal aj Bobo, takže nebolo cesty späť.
,,No do riti..." zahrešila som a pozrela na Sophiu.
,,Čo sa deje zlato?"
,,Volajte sanitku ja rodíííííííííííííííííííííííííííííííím."
,,Kurva Harold veď zober ten telefón, a zavolaj. Ja mám svoj v aute." zahrešil Tom a začal behať po dome ako splašený.
,,Môj sa práve vybil." povedala ľútostivo Sophia a pozrela na mňa.
,,Kurva ale ja neviem číslo."
,,Harold nechci ma nasrať a vytoč to skurvené číslo!!!"
,,No do riti."
,,Harold!!!!!"
Tak baby a je koniec. AJ keď trošku oneskorený ale je KONIEEEEC môjho druhého najobľúbenejšieho príbehu. Dúfam, že som vás tým epilógom nesklamala, a že si ho prečítate, hodíte mi sem votes a aj okomentujete :**** pretože ma máte radi ja viem :DD ale nie srandičky. Bola by som zato naozaj vďačná, a tiež aj zato, ak by ste si prečítali mojú novú poviedku, ktorú nájdete na mojom profile pod názvom "Game of Love". Celkom zaujímavá je, no čo vám poviem. Je tam už prológ a aj prvá časť, tak ma potešte keď už som chorá nech je aspoň s wattpadom svet krajší :)
ešte raz ďakujem za všetky votes aj komentíky, veľa to pre mňa znamená, a dúfam že ma takto budete tešiť aj naďalej :) love yaaaaaaaaaaaa <3
ESTÁS LEYENDO
Light of Love
RomancePrečo je Harry Styles postrachom mužov a idolom všetkých dievčat? Prečo sa večný bitkár, a nenapraviteľný sukničkár rozhodne milovať len jedno dievča? New story ©2014 by Denisseee1 ¸¸New FanFiction(Romance) is HERE! Check it!¸¸