O niekoľko dní
Tak fajn, opäť v škole a teraz sa vlastne zameriam len na školu. O tri mesiace maturujem, a nedovolím nikomu, ani ničomu aby mi skazil plány sa odtiaľto dostať čo najďalej!
,,Bože teraz nás škola doslova zabije!!" zapišťala mi Sophia rovno do ucha.
,,Myslíš?" spýtala som sa skôr sama pre seba, no ako vždy, Sophia započula moju otázku.
,,No ták. Sú to už dva týždne."
,,Sophia.." ohriakla som ju, pretože vyťahovať tému "Harry" nebolo na mojom dnešnom pláne.
Na Vianoce som sa s ním videla naposledy, a odvtedy akoby sa mi snažil vyhýbať. Niekedy som ho videla niekoľkokrát do dňa, a teraz ho nevidím vôbec. Malo by mi to byť jedno, lenže nie je, už len z toho dôvodu, že som ho milovala. A ešte stále milujem, aj keď neviem prečo. Čím menej sa na ňho snažím myslieť, tým viac ho mám v pamäti a nedokážem prísť na nič, čo by mi ho dostalo von z hlavy.
,,Nie Renesme, trpíš a snažíš sa to maskovať, lenže odhalila som ťa.Je to predsa normálne. Veď si ho milovala. ." povedala, a vložila si učebnice do tašky.
,,Máš pravdu." vzdychla som, a nasledovala Sophiu von zo školy.
Na parkovisku stál čierny džíp, a o ňho sa opierala osoba, ktorú som videla tak dávno. V mojom tele sa niečo pohlo, a na malý moment som si myslela, že to bolo srdce. Lenže "ľadová kráľovná" srdce nemá.
,,No a to som si myslel, že ho už nikdy neuvidím." zaškeril sa za mnou Zayn a objal ma. ,,Ahoj maličká. Ako si sa cez prázdniny mala? Počul som, že si ich mala rušné. Ešte stále si nič nepamätáš?" prehodil si svoju ruku cezo mňa, a kráčal s nami až k Sophiinému autu.
,,Nie, ale som rada. O prázdninách ti hovoriť ani nebudem, lebo boli na hovno." zasmiala som sa, a Sophia tiež. Len Zayn sa neusmieval.
,,Je mi to tak všetko ľúto. Nezaslúžila si si niečo také. Ty nie." povedal, a opäť ma objal.
,,Zayn.."
,,Myslím to vážne. Si jeden úžasný človek, ktorý sa ku každému správa najlepšie ako vie. Dokonca aj k Amande si bola až príliš dobrá." zaškeril sa, a mňa jeho slová tak veľmi potešili, že som ho tentoraz musela objať ja.
,,Ďakujem Zayn. Vážim si to, ani nevieš ako."
,,Veď nato som tu." brnkol mi po nose, a usmial sa na Sophiu. ,,Nevzala by si ma domov prosím?"
,,Nie." povedala sucho, a ďalej na ňho pozerala.
,,Prosím."
,,Malik vieš že ťa vždy zveziem, ale dnes nie."
,,Sophia nemám sa ako dostať domov." povedal smutne Zayn, aj keď si všetci mohli všimnúť, že to len hraje.
,,Počkám vás v aute." zasmiala som sa, a posadila sa na predné sedadlo, vedľa Sophii, ktorá sa už snažila odísť, no Zayn zaterasil našu jedinú cestu.
Potom sa posadil do auta s víťazným úsmevom, a Sophia konečne vyrazila.
,,Dnes ideme vlastne k tebe Renesme že?" spýtala sa Sophia, a jedným okom na mňa pozrela.
,,Hej, bože zabudla som na to." zaškerila som sa, no hneď nato pokračovala. ,, Príde aj Niall. Volala som s ním ešte včera."
,,No to je super. Som pozvaný aj ja?" spýtal sa Zayn, a buchol do mňa.
,,Jasné že si. Obnovujeme naše zhrdzavené priateľstvá." zasmiala som sa a obaja sa ku mne pridali.
Aké hrozné bude, byť s Niallom, Zaynom a Sophiou u mňa doma? Viem, že to naposledy nedopadlo dobre, pretože sa na mňa všetci traja vykašľali kvôli Harrymu. Vlastne len tí dvaja, Sophia tu pri mne bola, aj keď nie vždy, ale podporovala ma.
VOUS LISEZ
Light of Love
Roman d'amourPrečo je Harry Styles postrachom mužov a idolom všetkých dievčat? Prečo sa večný bitkár, a nenapraviteľný sukničkár rozhodne milovať len jedno dievča? New story ©2014 by Denisseee1 ¸¸New FanFiction(Romance) is HERE! Check it!¸¸