They are wrong

303 25 1
                                    

Lúče slnka pohládzali moju tvár, a na malý moment som si prehrala všetko, čo sa doposiaľ stalo. Nielen že som sa dala s Harrym dokopy, a tvoríme dokonalý pár, Louis požiadal Eleanor o ruku, a čochvíľa tu bude svadba. Teta Rosie si našla priateľa, a dnes večer sa u nás koná večera, kde to všetko spoločne oslávime. Keďže som tete Rosie povedala, ako to medzi mnou a Harrym je, dovolila mi pozvať aj jeho. Aj keby to nedovolila, prišiel by, tým som si istá. 

,,Dobré ráno slniečko. Je najvyšší čas vstávať. Je už skoro obed, a hostia majú prísť už o tretej." zavelila teta Rosie, keď som otvorila oči, a nazerala na ňu spoza dverí.

,,Bože Rosie je ešte len.." odmlčala som sa a pozrela na hodinky. Ich výsledok ma vydesil. Bolo už skoro jedna. ,,Dobre dobre už vstávam." zahundrala som si popod nos, a pobrala sa do kúpeľne, kde som si dala rýchlu rannú sprchu a rozčesala svoje neposedné vlasy.

Obliekla som si na seba biele krátke šortky, pretože doma sme mali neskutočne teplo, a na vrch dala obyčajný nátielník. Na večeru ako uliaté, zasmiala som sa sama pre seba. Rýchlim krokom som sa pobrala dole, a začala pomáhať tete Rosie s obedom, aj keď o tretej sa nikdy neobedovalo. Aspoň nie u nás.

Eleanor posedávala pri telke, a naplno sa venovala svojím pukancom, ktoré jej spravil Louis. Obsluhoval ju ako nejaký jej poskok, ale jemu to absolútne neliezlo na nervy. To ja som bola mimo z toho, že bude Eleanor večerať s nami, ale keďže je už pomaly súčasť rodiny, tak na tom teta Rosie trvala.

,,Prišiel Alaric!" zakričal z obývačky Louis, a teta Rosie ihneď bežala k dverím.

Len som si povzdychla, a odložila posledný tanier do umývačky. Konečne sme mali hotový obed, a keď som sa chystala ísť prezliecť, teta Rosie ma vtiahla späť do kuchyne, pretože už prišiel aj Harry. No fajn, formálna večera v kraťasoch a tričko, však prečo nie.

,,Ahoj láska." zašepkal mi jemne do ucha Harry, a pobozkal ma na pery.

,,Ahoj." odpovedala som s úsmevom, a posadila sa vedľa neho.

,,Vyzeráš dobre. Netušil som, že sa na takéto večeri môžem obliecť normálne." zaškeril sa, a prehodil si cezomňa ruku. ,,Ale nie srandujem. Ten tvoj zadok je v tom celkom chutný."

,,Harry!" ohriakla som ho s úsmevom, no nato ma len pobozkal do vlasov, a venoval sa ľuďom pri stole.

,,Takže mi chete povedať, že táto tu, bola niekedy chudá?" zaškerila sa Eleanor, keď sme preberali moju postavu v desiatich. Áno bola som chudá, no čo? Každý sme raz boli nejakí.

,,Tým chceš povedať čo? Že som teraz tučná?" povedala som mierne nahnevane, no tým som všetkých len pobavila.

,,Dievčatá a ich večné hádky a nedorozumenia." zaškeril sa Louis, a pobozkal Eleanor do vlasov.

,,Hovor mi o tom niečo. Ja som to musel v manželstve znášať každý deň a nebolo to nič príjemné." zasmial sa Alaric, a nabral si na tanier šalát.

,,No, ak by mi niekto povedal, že si tehotná, nepoprela by som to." zasmiala sa, no to už zavládlo ticho pri celom stole.

,,Ty suka." zasyčala som, a všetci na mňa s údivom pozerali. Už toto jej správanie tolerovať nebudem. Nebaví ma, ako si zo mňa stále robí srandu, len preto, že je staršia o nejaké tie tri roky dočerta! ,,Ja mám narozdiel od teba morálku, a nevyužívam svojho brata, ako nejakého poskoka! Ja som narozdiel od teba milujúci človek, čo sa o tebe povedať nedá." povedala som vážne, a opäť sa posadila.

,,Tak to je fakt vtipné, že to vravíš práve ty, čo si nikdy v živote nemala vážny vzťah. Mníška."

,,Fajn, tu som dnes skončila. Ak odtiaľ táto princeznička odíde, prídem to dojesť."

Light of LoveWhere stories live. Discover now