No!

350 28 0
                                    

Nasledujúci týždeň prebiehal rovnako. Keď som sa s Harrym neškriepila, učil sa so mnou do školy, a ak nie, tak sme sedeli na gauči a pozerali rôzne filmi, ktoré som vždy musela vybrať ja. V škole nado mnou všetci len krútili hlavou, a občas mi zo mňa aj prišlo zle, no prežila som to. Nevedela som, prečo sa tak správam k človeku, ktorého každý jeden človek na našej škole nazýva, že je sukničkár, grázel, hajzel, koko* a podobne. Neverím tým rečiam, pretože len ja viem akým je Harry naozaj človekom. Pri mne sa správa ako niekto iný, nie ten Harry, ktorý dokáže prefiknúť aj tri dievčatá za jeden deň, a nič to z nim nerobí. Ani neviem ako, ale ten chlapec sa mi dostáva pod kožu, a čím viac sa mu snažím odolávať, tým je to ťažšie. 

,,A čo povieš na kino?" spýtal sa Zayn, keď sme sedeli v škole na obede, a opäť sa ma pokúsil pozvať na rande.

,,Nie kino nie. Filmov už mám pokrk hlavy."  zasmiala som sa, a on si vydýchol.

,,Tak ťa pozvem na večeru, čo povieš?"

,,Hmm večera? To znie fajn." povedala som s úsmevom, a zadívala sa na Sophiu, ktorá ma len tak-tak nezabila.

,,Môžem ťa vyzdvihnúť o piatej?"

,,Platí." odpovedala som, a zahľadela sa na Zayna, ktorý mi naznačoval že sa na to teší. Usmiala som sa na ňho, a hneď aj rozlúčila, pretože už po mňa prišiel Harry. 

,,O piatej." zopakovala som, ako by som sa bála, že na to zabudne. Zayn na mňa žmurkol, a ďalej sa venoval svojmu jedlu.

Predierala som sa davom študentov, až som nakoniec zastala pri veľkom čiernom džípe, o ktorý sa opieral sám Harry Styles. Bez slova som nastúpila do auta, a ako každý deň som mlčala celú cestu, až k jeho bytu. Bol piatok, a večerné rande so Zaynom si chcem poriadne užiť.

 Vybehla som hore po schodoch, a šla hneď do kúpeľne. ,,No tak kočka, kde sa tak ponáhľaš?" spýtal sa posmešne Harry, a díval sa na mňa, keď som sa prehrabovala poličkami, aby som našla kulmu na vlasy.

V tom do bytu prišla aj vysmiata Sophia, s Thomasom. ,,ROzmýšľal som, či by sme dnes nezašli na bowling. Už dlho som tam nebol." povedal zrazu Harry, úplne ignorujúc svoju prvú otázku.

,,Ja nemôžem, mám rande." povedala som s úsmevom, a posadila sa na gauč k Harrymu.

,,Čo? S kým preboha?" vysipal zo seba Harry, a pozeral na mňa so skrčeným obočím.

,,Máš s tým problém?" zasyčala som na ňho, a pozrela na Sophiu ktorá sa vyškierala od ucha, k uchu.

,,S kým." zopakoval prísne Harry, až ma pri tých slovách zamrazilo.

,,So Zaynom."

,,Veď ho ani dostatočne nepoznáš."

,,Poznám ho dlhšie ako teba! Už od školky Harry. Nechaj to tak!" povedala som už aj ja prísne, a zahľadela sa mu rovno do očí, aby pochopil, že to myslím vážne.

,,Prosím? Mám to nechať tak? Bývaš so mnou a chodíš von s ním, čo to dopekla má....."

,,Len pre tvoju blbosť tu s tebou musím bývať Harry!! Len kvôli tebe chápeš?."

,,Zayn Malik. ČO je to vôbec za meno dofrasa." zašomral si popod nos, načo som si vzdychla.

,,Daj už pokoj Harry. Správaš sa ako idiot." pridala sa aj Sophia, no to zrejme robiť nemala, pretože Harry bol rozzúrený ešte viac ako predtým.

,,Ak sa ťa dotkne zabijem ho!"

,,Mám ho rada!" zasyčala som, pričom som zdôraznila každé jedno slovo.

Light of LoveWhere stories live. Discover now