I will try to fall in love with you

332 28 1
                                    

,,Musíme zostať priatelia, a nemienim o tom už viac diskutovať."

Jeho pohľad hovoril za všetko. Bol sklamaný, ale tak čo som mala robiť? Každý vedel, že Harry Styles vám do života priniesol len smolu, a to že sa zmenil mu má veriť kto? Každý vidí tú pozitývnu zmenu, len ja sa obávam tej negatívnej, aj keď sama netuším prečo.

,,Len priatelia? Niekedy neviem, či ma vôbec počúvaš."

,,Počúvam ťa až priveľmi. Až natoľko, že mi z toho úplne šibe, a nedokážem racionálne rozmýšľať Harry!"

,,Ty nevidíš čo sa deje Renesme? Je to jasné všetkým okrem teba." odvrkol, a vložil si dlane do vlasov.

,,Tak asi som hlúpa a ty si dnes náramne bystrí Harry." zavrčala som.

,,To čo k tebe cítim ma naozaj oberá o rozum. Cítim sa ako úplny psychopat preboha!" 

,,Rozum naozaj nemáš, to si vystihol."

Prerývane dýchal, a každý sval jeho tela kričal, aby ma pobozkal. Chcela som to, áno veľmi som ho chcela pobozkať. Jeho dych sa prerýval s tým mojím, a naše telá od seba boli vzdialené len pár centimetrov. Už keď som si myslela, že znova konečne pocítim jeho pery na tých mojích niekto zazvonil.

Mykla som hlavou, a Harry naštvane prešiel k dverám. Otvoril ich, a stála v nich Amanda, s úsmevom od ucha k uchu.

,,Čo tu tá zas robí?" spýtala som sa viac než milo, k takej mrche ako je ona a čakala na Harryho odpoveď.

,,Neprišla som za tebou, ale za Harrym. Ideme spolu na rande." zaškerila sa, a prehodila si svoju ruku okolo Harryho. Ten na ňu len nechápavo pozrel, a odtlačil ju od seba.

,,Renesme.."

,,Vidíš Harry? Presne pre to som radšej hlúpa a nechápavá." povedala som naštvane a zabuchla za sebou dvere od kúpeľne. Následne som ich zamkla, a šla sa konečne osprchovať.

Po asi hodine strávenej v kúpeľni, som z nej konečne vyšla, a rýchlo utekala do izby, kde som za sebou zatvorila dvere. Zhodila som zo seba uterák, a rýchlo na seba navliekla spodné prádlo. Posadila som sa na posteľ, a uprene sledovala telefón. Vyťukala som Zaynovo číslo, a čakala.

,,Renesme?"

A-Ahoj Zayn, len som ti chcela povedať, že sa dnes nemôžeme stretnúť. Vlastne by sme sa už nemali stretávať. Myslím tým, že by sme už nemali chodiť na rande a tak, chápeš ma? Potrebujem čas a priestor a.. všetko, proste je toho na mňa teraz veľa a ja..

,,Zaľúbila si sa do Harryho?"

Nie preboha, len necítim sa na vzťah, a nechcem to pokaziť. Keď sa už konečne odsťahujem od Harryho, bude všetko tak ako predtým, no teraz sa nemôžem stretávať s tebou a bývať tu s ním.

,,Súhlasím. Hneď ako od neho odídeš ťa vyzdvihnem a pôjdeme na večeru dobre?"

Fajn, ale sú to ešte 15 dní.

,,Ja počkám aj sto."

Maj sa Zayn.

,,Zbohom Renesme."

Mobil som položila na nočný stolík, a prstami si prečesala vlasy. V tom do izby vošiel Harry, a ja som okolo seba hneď prehodila prikrývku.

,,Netvár sa tak nadšene. Viem že si všetko počul." povedala som odmerane, a postavila sa.

,,Renesme to s Amandou nie je tak, ako to vyzeralo. Nevolal som ju sem, to ona sa sem dotrepala sama." povedal a posadil sa na posteľ.

Pobúchal po posteli vedľa seba, načo som len prekrútila očami, a posadila sa vedľa neho. ,,Dnes som zbil Nialla." povedal zrazu, a ja som na ňho šokovane pozrela.

Light of LoveWhere stories live. Discover now