Just STAY

306 26 1
                                    

,,Nemôžem len tak prestať niekoho milovať z dňa na deň Renesme, to sa proste nedá." povedala pokojne Sophia, a usadila sa do svojej lavice.

Keď som išla niečo  povedať, do miestnosti vletel Zayn, a posadil sa vedľa mňa s úsmevom. ,,Už len tri dni Renesme. Tešíš sa?" spýtal sa, a najprv som nechápala, čo tým myslí, no jeho žiarivý úsmev ma vrátil späť do reality. O tri dni odídem preč od Harryho. Domov.

,,Hej, celkom hej." nahodila som falošný úsmev, no vedela som, že mi to Sophia len tak nezožerie.

Do triedy vstúpil Niall s monoklom pod okom. Vystrašene som na ňho pozerala, a keď sa zastavil pri mojej lavici, vydýchol si. ,,Renesme prepáč, za to čo som vravel. Nemal som provokovať Harryho, no snažil som sa tú situáciu nejak ukľudniť, a on to pochopil zle."

,,Som v poriadku Niall. Aj tak o mne nikto na tejto škole nerozpráva inak ako o Harryho sliepke." zamračila som sa, a pozerala na Niallov utrápený výraz. V tom do triedy vošiel učiteľ, a táto debata sa nadobro skončila.

Po dejepise, som si zo skrinky vzala veci, a odišla na parkovisko pred školou, kde som čakala na Sophiu, keďže sme si mali ísť kúpiť šaty na ten VIanočný bál alebo čo to je. Je piatok, ples je zajtra a v nedeľu už odchádzam domov. Ani neviem ako to zvládnem.

Harry bol tento týždeň naozaj milý, a snažil sa ignorovať každé jedno dievča, ktoré sa na ňho usmialo, alebo  zamávalo mihalnicami pred očami. Vážila som si to, pretože dievčatá, ktoré na ňho hádzali zúfale pohľady ktoré priam kričali ,,pretiahni ma,, boli naozaj pekné. No to nič nemenilo na situácii, že Harry mal oči len pre mňa.

,,Tak a môže sa ísť. Stráviš u Harryho posledný víkend, takže by mal byť nezabudnuteľný." zaškerila sa Sophia a otvorila svoje auto.

S povzdychom som si do ňho nastúpila, a vyrazili sme k nákupnému centru. Keď už sme boli tam, kabelku som hodila na zadné sedadlo, a vzala si len peňaženku, keďže som počítala s tým, že to nebude dlhý nákup. Vyberieme si len nejaké obyčajné šaty, a pôjdeme k Harrymu. TO je asi tak všetko čo som od týchto nákupov skúšala.

Vošli sme do prvého butiku, ktorý sme už mali odskúšaný, a začali si prezerať šaty, ktoré mali vyložené. Fuuh tak teraz som bola naozaj mimo, pretože tu bolo neskutočne veľa šiat, a JA som si vôbec nevedela vybrať, ktoré si mám kúpiť.

,,Renesme vezmi si tie slabo ružové. Určite si ich vezmi!" vykríkla Sophia, a všetky pohľady ľudí, ktorí boli v tomto obchode sa vrhli na mňa.

Cítila som sa trápne, pretože stáť pred takým davom v šatách, ktoré odhaľovali viac ako zahaľovali mi pripadalo naozaj komické. V tom sa spomedzi ľudí vynoril Zayn, a s údivom na mňa hľadel.

,,Páni Renesme vyzeráš.. Preboha ani to neviem popísať." usmial sa Zayn, a pristúpil o niečo bližšie.

,,Naozaj si ich vezmi Renesme. Harry bude v koncoch." zaškerila sa Sophia, no v tom momente som ju chcela zavraždiť.

,,Ty ideš na ten vianočný ples s Harrym?" spýtal sa šokovane Zayn, a úprimne som ani nevedela, čo mu na to mám povedať.

,,A čuduješ sa preboha? Ak si s ňou chcel ísť ty, mal si ju tam pozvať." povedala odmerane Sophia.

,,Sophia." zhučala som na ňu, no ona ma nevnímala, ako vždy.

,,Idem tam s Harrym ale to je všetko. Nič viac v tom nie je." povedala som odhodlane, a mala pocit, že si Zayn vydýchol.

,,Takže to rande v nedeľu večer platí?" spýtal sa, ako keby som nevedela dodržať svoje slovo.

,,Áno."

Light of LoveWhere stories live. Discover now