PRED MESIACOM
Myslím, že ľudia, ktorí majú na výber, majú kurevské šťastie. Je síce pravda, že títo ľudia sú často nerozhodní, ale predsa im je lepšie. A ja? Mala som len jednu možnosť, jeden výber. Buď si vybrať chlapca, ktorého milujem, alebo priateľov, ktorí tu samozrejme boli skôr. A viete čo som si vybrala? Harryho, pretože ak by mojím priateľom na mne naozaj záležalo, pochopili by to, a dopriali by mi to. Lenže to sa bohužial nestalo. Prečo? To sa pýtam aj ja seba každý jeden deň, kedy sa samaseba pýtam, čo som spravila zle. Lenže to, že som si vybrala Harryho nebudem nikdy ľutovať. Bol mojou najlepšou možnosťou a vždy ňou bude.
,,VIeš čo na tebe najviac milujem?" spýtal sa Harry po chvílke ticha. ,Si iná ako ostatné. Všimla si si ma, keď som bol neviditeľný, a to sa nedá prehliadnuť. Milovala si ma takého, aký som bez ohľadu na to, aká špinavá je moja minulosť, a čo všetko som ti za tú dobu čo sme boli spolu spravil. Si dievča presne pre mňa, a aj keď viem, že pre teba nie som dosť dobrý, vždy ťa budem milovať najviac ako to len pôjde, a robiť všetko pre to, aby si so mnou bola šťastná."
Po tých slovách som stratila reč aj dych. Usmiala som sa a so slzami v očiach som ho pobozkala. Pretože len on mi ukazoval, že život môže byť aj pekný, ak máš pri sebe niekoho, kto o teba stojí, nech si aká si, a ja som mu verila.
Nasledujúce dva týždne prebehli ako v nejakom zrýchlenom filme. S Harrym som trávila každú jednu minútu môjho života, a bola som mu za to vďačná. Naposledy jeho stretávka s Niallom a Zaynom nedopadla najlepšie, a aj keď sa mi za to ospravedlnili, nikdy som nepovedala, že som im odpustila. Mala som dôvod im odpustiť? Preboha nie! Nazvali Harryho sukničkárom, aj keď každý vie, že on taký už dávno nie je. Za tie dva týždne sa venoval LEN MNE, nepozrel na iné, a každého chalana, ktorý sa na mňa pozrel spražil ľadovým pohľadom, čím dal jasne najavo, že som len jeho.
A viete čo si o tom všetkom myslím?
Že ma Harry miluje, aj keď nie som najdokonalejšie dievča na svete, aj že nie som najkrajšia, a sú mnoho iných, ktoré by Harrymu dali to čo ja, možno aj viac, ale on si vybral práve mňa. Nechápem prečo, len viem, že dodnes som každému vďačná za to, že ma od toho odhováral, a ja som aj tak poslúchala svoje srdce a dala mu šancu. A nikdy to nebudem ľutovať.
,,Nad čím premýšľaš kočka?" spýtal sa ma Harry takmer nečujne, keď som ležala vedľa neho na polomokrej tráve, a vzdychovala chladný vzduch, ktorý sa preháňal mojími pľúcami.
Neblo rozumné ležať na zemi v tomto zimnom období, no presne dnes bol zimný slnovrat. Na oblohe sa premietalo neskutočne veľa hviezd, a ja som si len priala aby som videla padať tú, vďaka ktorej sa mi všetko, čo som kedy chcela splnilo. Keď som bola malá, so Sophiou sme trávili celé leto spolu. Buď sme boli u nich alebo u nás, vždy sme sa zabavili, aj keď sme boli len dve. Raz večer sme taktiež ležali na deke a pozorovali oblohu. A presne vtedy som videla padať hviezdu. Viem, že by sa nemalo hovoriť to, čo som si priala, no mne sa to splnilo, takže to už môžem povedať nahlas.
,,Keď som bola malá, a videla som padať hviezdu, priala som si niečo, čo sa mi splnilo." povedala som s miernym úsmevom a otočila tvár k Harrymu.
Pozoroval ma, a prameň mojich vlasov mi zastrčil za ucho. ,,Čo to bolo?" usmial sa.
,,Chcela som nájsť chlapca, ktorý bude pre mňa ten pravý. Chcela som niekoho, pri kom sa budem cítiť bezpečne, ale zároveň on bude ten, vďaka ktorému sa môj život prevráti hore nohami. Chcela som niekoho, kto bude milovať len mňa, takú aká som, a presne to sa mi splnilo. Síce som našla problematického chlapca, ktorý pokladal sex ako prioritu každého svojho dňa, no niečo na mne, ho zmenilo. Zmenil si sa kvôli mne, a za to ti nikdy nebudem môcť vyjadriť moju veľkú vďaku, pretože je naozaj veľká." zasmiala som sa, a on ma jemne pobozkal na pery.
YOU ARE READING
Light of Love
RomancePrečo je Harry Styles postrachom mužov a idolom všetkých dievčat? Prečo sa večný bitkár, a nenapraviteľný sukničkár rozhodne milovať len jedno dievča? New story ©2014 by Denisseee1 ¸¸New FanFiction(Romance) is HERE! Check it!¸¸