GrandFATHER

301 17 1
                                    

,,Chceš povedať, že ten muž, ktorý ma zrazil... že je ešte stále na slobode?" povedala som vystrašene a celým telom sa oprela o dvere. Zrýchlene som dýchala, a netušila som, čo bude teraz. Bojím sa.

,,Renesmee.." vzdychla si Rosie, a prešla ku mne. Vzala si ma do náručia, no ja som sa uhla.

,,Chceš povedať, že vrah, ktorý ma zrazil a vymazal moju pamäť, aj keď neviem ako sa to stalo, behá ešte stále po tejto špinavej zemi?"

A v tom mi to došlo. Niesom v bezpečí. Nie pokiaľ nechytia toho muža. Tým, že ma chcel zraziť, mi dal jasne najako, že nechce aby som chodila po tejto zemi. Ale prečo? Žeby ma niekto až tak veľmi nenávidel? Ale kto?

,,Č-čo keď je to t-ten istý, ktorý spôsobil autonehodu m-mojich rod-dičov?" spýtala som sa vystrašene. ,,Ano ich vraha nenašli. Čo keď to je on?" kričala som, a po mojej tvári stekali slzy.

,,Renesme upokoj sa. Všetko bude v poriadku. Zajtra sem príde detektív, a bude sa ťa pýtať na nejaké otázky."

,,Každý sa len pýta, ale keď chcem odpovede ja, mlčíte!!" zapišťala som, pretože som nevedela zvládať závrať, a stav, v akom som teraz bola.

Vedela som, že je tu niekto, kto by mi pomohol. Že je tu niekto, s kým by som sa cítila dobre, a ktorý by ma ubezpečil, že všetko bude v poriadku. Kotrý by ma ochránil. Lenže nepoznala som ho. 

,,Tak si poď sadnúť, a ja ti poviem všetko, čo budeš chcieť." povedala ROsie, a ťahala ma ku gauču.

Tá otázka zo mňa vypadla skôr, ako som nad ňou vôbec premýšľala, a dúfala som, že mi Rosie povie opak, no niekedy sa predsa môžem zmýliť aj ja. ,,Kto je Harry?"

,,Harry Styles? Kučeravý chlapec, s neodolateľným úsmevom, a až príliš nebezpečný pre teba?" spýtala sa s úsmevom, no ja som nemala ani najmenšiu chuť sa usmievať. ,,Bol to tvoj priateľ."

,,Bol?"

,,Rozišla si sa s ním, hneď potom, čo si u ňho strávila mesiac. Myslela si si, že sa to nedozviem, no opak je pravdou však?" usmiala sa. ,,Keď si bola v nemocnici, polícia potrebovala všetky dôkazy aby našli toho muža. Fotky tvojich roodičov, dokonca chceli aj tvoj denník, no nemohla som ho nájsť." 

,,Môj denník." zašepkala som. Vedela som, že som si zaviedla nový, no netuším prečo. A Ani neviem, kde som ho dala. A tiež netuším prečo to neviem.

,,Prečo by som u ňho strávila mesiac?"

,,Sophia vravela, že to bola nejaká stávka, a ty si ju prehrala. Viac som sa nepýtala, no vedela som, že za ten mesiac ti veľmi prirástol k srdci. Milovala si ho Renesme. Veľmi." povedala Rosie, a usmievala sa, aj keď jej z očí padali slzy. ,,Je mi tak strašne ľúto toho, čo sa stalo. Ešte v ten deň, keď si ležala po operácii vo svojej izbe, pozeral na teba tak bolestne, ako nikto z nás. Myslela som si, že vie niečo, čo ja nie, no on bol zničený tým, že ti niekto ublížil."

,,On bol tam? Už skôr?"

,,On tam bol hneď po tom, čo sa to dozvedel. Volal mu Louis. Anie nie o päť minút nato, sa tam zjavil, a dokonca spravil až taký veľký bordel, že zbil ochrankára, len pre to, aby sa ťa dotkol. Vedela som, že je ten pravý. Pre teba." usmiala sa, a utrela si slzy.

Vstrebávala som všetko, čo mi Rosie povedala, a mala pocit, akoby sa vo mne niečo zlomilo. Dúfala som v to, že si začnem spomínať, no moja nádej ma opustila hneď ako sa okolo mojej mysle, začala opäť vytvárať hmla. ,,Vravela si, že sme sa rozižli. Ako to, že sa o mňa tak veľmi strachoval?"

Light of LoveWhere stories live. Discover now