yoongi p.o.vrespiram lent și incercam să îmi păstrez ochii deschiși în timp ce mergeam spre bucatarie. mi-am pus un pahar de apă și am simțit o prezență în spatele meu.
-yoongi.
m-am intors cu fața la fata îmbrăcată pe jumătate.
-ar trebui să plec. a zis mai apoi.
-okay.
-mi-a făcut plăcere să petrec seara cu tine.
mi-a facut cu ochiul și a plecat în camera, să se îmbrace probabil.
am auzit soneria și m-am îndreptat spre ușa vizibil deranjat de cine avea să mă deranjeze. nu m-am mai uitat pe vizor și am deschis.
-buna, yoongi.
am rămas o secundă nemișcat confuz, neștiind ce să fac.
-pot intra? a zis din nou și a pătruns în încăpere împingându-ma în umăr.
-ce vrei, hoseok?
se plimba prin sufragerie atent pe când eu stateam în tocul ușii.
-doar să văd ce faci.
omul nepotrivit la momentul nepotrivit.
-sunt..bine. am zis cu pauză între cuvinte pentru a le pronunta apăsat.
-observ. dar cam dezordonat, nu crezi?
m-am uitat în jur. sufrageria era plină de sticle și hârtii iar bucătăria avea un teanc de vase în chiuveta și mâncare întinsă pe blat deranjant.
-nu e treaba ta.
imediat ce am terminat fraza, am vazut-o pe min-jee ieșind din dormitor si prestând în sufragerie cu o geanta în mână.
-yoongi, eu plec. te las, dragule.
mi-a făcut cu ochiul și m-a sărutat pe obraz, atât de repede încât nu am avut timp să reactionez. apoi s-a strecurat pe lângă hoseok si a ieșit.
-oho. a zis imediat ce fata a ieșit.
-taci. doar taci.
-deci ea e noua ta iub-
-nu e nimeni. am vrut să plec în camera mea însă s-a postat în fata mea si nu mi-a dat voie.
-unde te duci?
-la dracu! lasă-ma să trec.
a dat din cap negativ, iar eu l-am împins. era surprinzător de puternic și brusc m-am simțit mic și neînsemnat.
-of..ce slăbut esti..
m-a impins iar eu am căzut dezechilibrandu-ma. atât de slăbit am devenit saptamana asta? de abia acum simțeam kilogramele și forța pierdută.
hoseok s-a întors pe vârfuri și a plecat pornit pe hol.
-aici e baia? a strigat de undeva iar eu m-am ridicat și am privit. stătea în capătul holului în fața unei uși ce ducea spre baie.
am dat din cap și el a intrat. m-am dus repede în dormitor si am inceput sa caut substanta agitat. imi simțeam mâinile tremurând, de fapt tot corpul imi fremata de tensiune și teama.
-cauti asta?
m-am intors atât de repede încât am avut impresia că mă voi prăbuși, dar nu am facut-o.
-hoseok..da-mi-o înapoi te rog.
-deci ai revenit, motane.
motanul era porecla mea de acum câțiva ani când începusem toată afacerea aceasta cu marfa.
-da-mi-o înapoi.
a zambit viclean în timp ce rotea cutia printre degete.
-ce crezi ca ar crede jimin despre asta, hm?
m-am crispat simțind un val de nervozitate și durere in mine crescând ușor.
-da-mi-o, hoseok.
am facut un pas spre el însă el a ramas nemișcat, cu același zâmbet pe chip.
ah, ce l-as pocni.
a desfacut tubuletul transparent și a mirosit un pic apoi a ranjit.
-cocaină deci?
am intins mâna și i-am smuls-o închizând-o cu atenție. mi-a ajuns deja.
-ieși afară din casa mea. ACUM!
a ridicat mâinile în semn de pace și a ras, dar intr-un final a ieșit.
după ce a închis ușa m-am trântit pe patul din dormitor si am rasuflat greu.
cum am putut fi atât de prost sa o las în baie?
CITEȘTI
sorry, i'm gay
Fanfictionîn care yoongi e rece, distant si cu un secret ciudat iar jimin e un copil îndrăgostit și confuz. "IMI PARE RAU, SUNT GAY!" "ce?" -taegguk - jihope - yoonmin -