yoongi p.o.v
clasa era goală. eram primul ajuns astăzi la facultate așa ca mi-am pus niște muzica in urechi și am inceput sa citesc din cartea de care ma apucasem chiar ieri.
l-am așteptat astăzi pe jimin sa mearga cu mine, însă acesta nu a mai apărut așa ca am plecat chiar dacă timpul era destul. urasc sa stau după alți oameni, chiar dacă e vorba de jimin.
ușa s-a deschis și seokjin a intrat, deși el era în ultimul an, iar eu în al doilea.
-ce e? am întrebat vazandu-l privindu-ma încrezător.
seokjin a fost și este un prieten bun de al meu, dar cu care nu țin legătura prea des.
-nu ne-am mai văzut de mult, nu crezi?
-aha, am afirmat și mi-am dat seama că venise doar fiindcă îl pierduse pe iubitul sau iubita lui, și acum nu avea ocupație.
-stiai ca va veni un nou băiat în școala? cica e în anul doi ca și tine.
-aha, am afirmat din nou fiind neinteresat de tot ceea ce spune.
-am auzit ca este foarte frumos și ca poate avea pe oricine la picioare. abia astept sa primesc și un nume. oricum, yoongi, am venit sa te salut și sa te anunt ca weekend-ul viitor am o prezentare de modă. poate ai vrea să vii.
seokjin a plecat mai apoi, dar nu înainte de a-mi saruta obrazul drept în semn de mulțumire.
of doamne, ai uitat ca ai pe alticineva, seokjinnie?
****
nu a mai trecut mult și colegii au început să apară de asemenea. jimin a ajuns printre ultimii și când a intrat stătea cu capul în pământ evitând orice privire. deși stiam ca e greșit ceea ce faceam, preferam sa il ignor pe blondul trist ce stătea în fața mea. asa era cel mai bine, stiam asta. nu am nevoie de atașamente. nu este un moment potrivit.
niciodată n-a fost.
profesoara a intrat în sală, reducându-i pe toți la tăcere. în urma ei un băiat cu păr roșu și înalt închise ușa și se apropie de catedră. când a ridicat capul, m-am inecat cu propria saliva și aproape am cazut de pe scaunul pe care ma lasam absent acum câteva secunde.
jung hoseok. fostul cel mai bun prieten al meu.
CITEȘTI
sorry, i'm gay
Fanfictionîn care yoongi e rece, distant si cu un secret ciudat iar jimin e un copil îndrăgostit și confuz. "IMI PARE RAU, SUNT GAY!" "ce?" -taegguk - jihope - yoonmin -