am simțit mâna lui jimin pe umărul meu.
-va cunoasteti? a întrebat el vioi.
nu i-am raspuns, fiind prea preocupat în a-l fixa cu privirea pe brunetul din fața mea.
-deci..min, el a noua ta curva? a întrebat jungkook ranjind în fața mea ca un tâmpit.
simțeam cum tremur de nervi.
cum îndrăznești, Jeon?
-ce se întâmplă, jungoo? a întrebat cel de lângă el.
-oh, taehyung-ssi, vezi tu..e complicat. min, nu vrei sa ii explici tu cum mi-ai distrus viata?
-ce nu înțelegi prin "nu eu am impins-o"?!
-nu inteleg de ce minti. erai acolo, ai vazut-o și ai lasat-o sa moara! halal iubit!
-am mai avut discuția asta de o mie de ori, nu am de gând să îmi pierd timpul.
m-am intors sa plec, dar jungkook m-a tras de umăr și m-a apucat de guler.
-MIN! TRĂDĂTORULE!
-ha.
am inceput sa rad isteric. toți în jurul meu erau speriati, iar cel din fața mea era confuz și nervos.
-ai uitat, jeon? rolul meu pe lume e sa te enervez pe tine!
am râs din nou, dar de data asta scurt și ascuțit.
mâna dreaptă a lui jeon mi-a eliberat gulerul dar nu a durat două secunde ca mi-a lovit obrazul făcându-ma sa imi rotesc ușor capul spre stânga.
-asta e tot ce poti, jeon? asa iti aperi tu sora?
abia am terminat de spus că un alt pumn m-a lovit. și apoi altul și altul.
-STOP! a urlat asa zisul taehyung. jungkook, ajunge.
nimic. jungkook doar ma privea cu furie iar eu ii zambeam.
-AM ZIS AJUNGE! opreste-te, te rog.
a pufnit și m-a aruncat pe trotuar, luandu-l pe taehyung de mâna și plecând.
mi-am șters coltul gurii de sânge și m-am ridicat puțin amețit, dorind să plec de asemenea dar am simțit mâna lui jimin apucandu-ma de încheietura.
mi-am smucit încheietura din mâna lui, aproape lovindu-l peste obraz, dar nu-mi pasa de nimic acum, eram prea nervos.-lasa-ma în pace, park.
-d-dar...mai devreme r-radeai. a-am crezut ca-
-nu stii nimic despre mine asa ca vezi-ti de briosele tale.
și cu asta, am plecat fără să ma uit in urma. desi am auzit ușa dupa mine cand eram la primul etaj și pe cineva plângând nu m-am intors. nici nu am îndrăznit.
CITEȘTI
sorry, i'm gay
Fanfictionîn care yoongi e rece, distant si cu un secret ciudat iar jimin e un copil îndrăgostit și confuz. "IMI PARE RAU, SUNT GAY!" "ce?" -taegguk - jihope - yoonmin -