,,Znajdziemy ci chłopaka!"

2.2K 49 8
                                    

- Niech pani trzyma swojego syna z dala od mojej córki!... Co mnie to obchodzi, że pani mnie przeprasza?! Wolałabym usłyszeć to od tego Harrego, czy jak on się zwie...- usłyszałam kawałki rozmowy mojej mamy, gdy wróciłam do domu. Od razu wiedziałam z kim rozmawia.

Spojrzała na mnie smutnym wzrokiem. Nie mogłam nic z siebie wykrztusić, ponieważ każde wywoływało we mnie łzy. Poszłam do swojego pokoju. Nawet Carmel mi nie poprawił humoru. Pogłaskałam go po sierści i rzuciłam się na łóżko z płaczem.

Dlaczego płakałam? Nie wiem. Może dlatego, że czułam się zraniona i oszukana? Albo straciłam kogoś kogo kocham? NIE! Kochałam- czas przeszły. Poczułam jak mój telefon wibruje, więcsięgnęłam po niego.

Annabelle: Ja... Ja cię przepraszam 😨

Ja: Ale za co?

Annabelle: Bo z tym Harrym to... 

Ja: Co???

Annabelle: To ja z nim spałam 😢

NIE! NIE! NIE! NIE! STOP!!! To wszystko się za szybko dzieje! Jak ona mogła mi to zrobić?!!

Ja: CO?! 😭😭😭

Annabelle: Nom... Tak jakoś wyszło

Miałam ochotę przypierdolić w jej piękną buźkę. Pierwsza rzecz, jaka przyszła mi do głowy to zablokować sukę.

Zmieniłaś nick Annabelle na ,,suka"

Zablokowałeś/aś użytkownika suka

Zostałeś/aś zablokowany przez użytkownika suka

Od razu poinformowałam na grupie dziewczyny i Maxa co zaszło. Cały czas szlochałam.

Ja: Co teraz zrobię ze swoim życiem?

Max: Ej! Nie warto się zabijać dla takiego debila!

Camila: Spokojnie, Luise. Mówiłaś, że niedługo przyjedzie Annabelle. Ona ci znajdzie chłopaka 😏

Ja: NIGDY WIĘCEJ MI O NIEJ NIE WSPOMINAJ!!!

Nicola: Uspokój się. O co chodzi?

Ja: Zgadnijcie kto spał z Harrym.

Camila: ONA?!

Ja: Niestety

Max: Nie wiem co powiedzieć 😲

Camila: Najlepiej utkaj tam 

Max: Nope

Nicola: Zjebus pospolitus

Użytkownik Nicola zmienił/a nazwę grupy na: ,,Zjebki pospolite"

Nicola: Też was kocham 😍

Ja: Ty to w ogóle dzisiaj masz jakiś dobry humor

Kita: Ja też 😅

Nicola: To nie miejsce i czas na wyjaśnienia

Ja: Nie przejmujcie się mną

Kita: Jesteśmy z Nicolą razem 😍 

Zaczęła się gratulowania.

Spuściłam wzrok z telefonu. Annabelle miała przyjechać za parę tygodni. Nie wiem jak zniosę jej towarzystwo. 

***

Następnego dnia od razu udałam się do szkoły. Po drodze zobaczyłam Camilę.

- Hej- posłałam do niej wymuszony uśmiech.

- Nie możesz ciągle myśleć o tym dupku! Żyj teraźniejszością!

- Co masz na myśli?

- Znajdziemy ci chłopaka!- Usłyszałam głos Nicoli. Trzymała się za rękę z Kitą.

- No nie wiem- spojrzałam na moje buty.

- To już postanowione- odparł jej chłopak.

- Co myślisz o Harleyu?- Pisnęła Camila.

Harley? Hm... To ten sam, który wrzucił mi bluzę za szafkę. Jednak mnie nie kręcił.

- Nie w moim typie- przyznałam.

- A jak chcesz , żeby wyglądał? Wiesz taki opis chłopaka marzeń.

- Hmm... Brunet o ciemnych oczach, wyższy ode mnie... Coś takiego.

- No to może... Michael Harris?- Camila poruszyła dwuznacznie brwiami.

- Nie no, wystarczy, że z nim siedzę- zaśmiałam się.

Potem zaczęło się przesłuchanie. Dziewczyny podawały wszystkich chłopaków z naszej klasy. Na każdego miałam jakiś pretekst. Poza tym większości nie trawiłam. 

Ideały nie istnieją!

Ten jedynyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz