A

6.9K 636 380
                                    

Jin bir koltukta, Taehyung bir koltukta oturuyordu. Jin, Taehyung'a bakmamaya çalışsa bile Taehyung gözlerini Jin'den bir saniye ayırmıyordu. Jin bu durumdan rahatsız olmuyordu ama. Ne de olsa her zaman kendisine birileri bakıyordu. Bu duruma alışıktı.

"Gözlerini arada bir başka yerlere de sabitle." dedi Jin, Taehyung'a dönerek. "Yüzüme nazar değdireceksin."

Taehyung dudaklarının kenarıyla gülerken Jin'e bakmaya devam etti.

"Keşke yakışıklı biri olmasaydın."

Jin gözlerini kocaman açıp eliyle yanaklarının tuttu. Bu aptal dümbük yüzünden yüzüne bir şey gelecekti kesin.

"Bu bana bir hakaret!" dediğinde Taehyung ciddi görünüyordu. Jin'in gözlerine uzun uzun baktı. Jin ise nedense gözlerini ayıramadı Taehyung'un gözlerinden.

"Herkesin sana bakmasından nefret ediyorum."

Jin sustu. Her şeye bir cevabı olan Jin, sessiz kaldı. Kendisine ilk defa biri böyle bir şey diyordu. Onun çirkin olmasını ve kimsenin bakmamasını isteyen birini ilk defa görüyordu. Herkes yakışıklılığı için Jin'i seviyordu. Onun okulda çıktığı kişi olmak ve popülarite kazanmak... Herkesin amacı buydu.

"Seni ilk defa bu kadar ciddi görüyorum." dedi Taehyung alayla. "Yoksa benden etkilendin mi?"

Jin gülmeye çalışırken "Hah!" diye bir ses çıkarıp konuştu. "Aynaya her bakışımda etkileniyorum zaten. sana gerek yok."

Sonra Jin ayaklandı. "Yemek yiyeceğim ben."

Taehyung gözlerini devirdi. "Pizzayı sen bitirdin zaten."

Jin de ona karşılık olarak Taehyung'a gözlerini devirdi. "Pizzayı yiyen bir daha yemek yiyemez mi? Acıktım ben."

Taehyung kafasını iki yana sallayıp güldü. Bu çocuğun her hareketi Taehyung'un hoşuna gidiyordu.

Jin dolaptan bulduğu şeyleri yerken Taehyung yanındaydı. Fakat Jin, hiçbirini Taehyung'la paylaşmadı. Yemeği onun için her şeyden önemliydi ve eğer yemek vermezse, Taehyung'un gideceğini düşünmüştü.

"Ne düşündüğünü biliyorum." dedi Taehyung alayla. "Ben senin dudaklarınla doydum. Yemeğe ihtiyacım yok."

Jin'in içtiği su boğazına kaçarken hönküre hönküre öksürmeye başladı. Öksürmekten kızaran yüzüyle Taehyung'a ölümcül bakışlar atarken konuştu.

"Mükemmel dudaklarımı öptüğünü hatırlatmasana!"

Taehyung dudağının kenarıyla gülüp Jin'e yaklaştı. Gözlerini tekrar Jin'in dudaklarına sabitleyip alayla konuştu.

"Mükemmel dudaklarını öptüğümü hatırlatmamamı mı istiyorsun?"

Jin yavaşça yutkunurken neredeyse burunları değecek kadar kendisine yakın olan Taehyung'u itti hafifçe. Taehyung gülerek geri çekilirken Jin gözlerini devirdi.

"Komik mi?"

Taehyung, dilimlenmiş salatalıklardan birini ağzına atarken güldü.

"Ben eğleniyorum."

Jin ise yüzünü buruşturdu. "Git ötede eğlen, dümbük."

***

"Burası benim odam!"

Taehyung kendini yatağa atarken Jin'i dinlemedi bile.

"Kocaman yatak." dedi alayla. "İkimizde sığabiliriz, Jin."

Jin kafasını iki yana salladı. "İki katlı evde her oda boş. Birine geç uyu işte! Çek patilerini yatağımdan."

Taehyung kafasını kaldırıp Jin'e baktı. Alaycı gülümsemesini yine yüzüne kondurdu. Jin bıkkınlıkla bir nefes üfledi.

KISS NOW -TAEJİN- Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin