KISS NOW -26-

5.1K 371 204
                                    

Jin bir pazar sabahına açtı gözlerini. Taehyung'un hala uyuduğunu fark ettiğinde gülümseyerek onu izledi. Sonra Taehyung'un onu yakalayacağından ve onu aşağı iteceğinden korkarak yatakta doğruldu. Gözleri, Taehyung'un pis çoraplarına gittiğinde kıkırdadı. Jin'in ayağına bir şey batmasın diye bütün yolu çorapla geçmişti, Taehyung. Ve bu pis çocuk asla çorabını çıkarmayı düşünmemiş, öylece yatağa yatmıştı.

Jin ayıplar gözlerle Taehyung'a baktı. Sonra onun ayaklarına doğru ilerledi ve çorabı çıkarmak için hamle yaptı. Fakat çorabı çıkarırken fark ettiği bir yırtık durmasını sağladı. Çorap kesilmiş gibi duruyordu. Jin çorabı yavaşça sıyırdığında Taehyung'un ayağının altının kesildiğini fark etti.

Dudakları hafifçe aralanırken kurumuş kana baktı. İçinde hafif bir üzüntü yeşerirken hayranlık duygusu kocaman bir ağaç olmuştu bile.

Jin etkilenmişçesine Taehyung'a baktı. Bir anlık duygu yoğunluğuyla ona yaklaştı. Eğer Taehyung ayakkabılarını Jin'e vermeseydi yaralanmayacaktı.

Jin dudaklarını uyuyan sevgilisinin dudaklarına bastırdı. Taehyung bir anda uyanırken, dudaklarında Jin'in dudaklarını hissedince şaşkınlıkla kalakaldı öylece. Jin geri çekilip dudaklarını yaladı. Taehyung birkaç saniye Jin'e baktıktan sonra sırıttı.

"O dudakları ben yalamalıyım." dedikten sonra Jin'i kolundan çekip yatağa yatırdı. Birkaç saniye içinde Jin altta, Taehyung üstteydi.

"Kahvaltı yapmalıyız." dedi Jin, Taehyung'un gözlerinin içindeki pornoyu izlerken. Taehyung ise yutkunup Jin'in dudaklarına yaklaştı.

"Kahvaltıda piliç yiyeceğimi kim düşünürdü ki?"

(YN : Buradan sonrası smuttur arkadaşlar. Okumak istemeyen atlasın. Ramazan gelmeden okuyun bence jshsjshsishus)

Taehyung, dudaklarını Jin'in dudaklarına bastırdı. Jin de ona karşılık verdiğinde Taehyung dilini hızla içeri soktu ve Jin'in diliyle birleştirdi. Dilleri de dudaklarıyla beraber öpüşüyordu. Fakat bu Taehyung'a yetmedi. Diliyle Jin'in dilini itekleyerek, Jin'in dilini dışarı çıkardı. Jin'in dilini somururken Jin gözlerini kocaman açtı.

Taehyung, Jin'in dilini şişirtecek kadar somurduktan sonra bırakıp çenesini somurdu. Oradan Jin'in pijamalarını hızla çıkarıp köprücük kemiğine geçti. Jin'in köprücük kemiğini somurup ısırırken Jin hızla nefes alıp veriyordu.

Sonra Taehyung, Jin'in meme uçlarını somurup onların kalkmasını sağlarken elleri onun karın kaslarında geziniyordu. Jin de ellerini Taehyung'un saçlarına yerleştirmiş zevkle onları çekiştiriyordu.

"Ne istiyorsun, sevgilim?" dedi Taehyung, yüzünü Jin'in yüzünün hizasına getirip.

Sonra elini bir anda Jin'in baksırının üzerinden penisine attı. Jin onun bu ani hareketiyle inlerken Taehyung alt dudağını ısırıp sırıttı.

"Bunu ister misin?"

Sonra Jin'in erkekliğini baksırının üstünden okşadı. Penisini hafifçe sıktığında Jin yatak çarşaflarını sıktı inleyerek.

"Peki bunu?" derken bir anda Jin'i çevirdi. Kendi üstünü çıkarıp Jin'in kalçalarını sıktı. Sonra pantolonunu da çıkarıp baksırının kapattığı erkekliğini, Jin'in kalçalarının arasına sürttü.

Jin saçlarını geriye attı. Kalçalarının arasında hissettiği sert erkekliği avuçlamak istiyordu. Bir anlık kararla döndü. Jin dönünce, Taehyung'un erkekliği ve kendi erkekliği birbirine sürtünmüştü. Jin tüm hücrelerinin titrediğini hissederken Taehyung alt dudağını yalayıp dudağının kenarıyla güldü.

KISS NOW -TAEJİN- Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin