KISS NOW -22-

5.2K 418 405
                                    

Jin aynanın karşısında üstünü değiştirirken dün gece aklındaydı. Seksi porno starı Taehyung, Jin'i oturamayacak bir hale getirmişti. Jin de güzel götüne bu yapıldığı için sinirlenmiş ve Taehyung'u kapı dışarı etmişti.

Jin sinirle nefesini üfledi. Götü hala acıyordu ve oturunca bu acı daha da artıyordu. Sırf bu yüzden tüm gece yüz üstü yatmak zorunda kalmış, güzel suratında yastık izi oluşmuştu.

Jin aynada saçlarını düzeltirken kıkırdadı kendi kendine. Dün birlikte oluşları aklından çıkmıyordu yine de. Jin ilk defa birinin erkekliğini kavramıştı. Kulakları kızarırken aynanın önünden çekildi. Taehyung sabah onu almak için mesaj attığında Jin, eğer gelirse onu erkekliğinden asacağını söylemiş ve reddetmişti.

Jin okula yürüdü ve okula vardığında Namjoon salağını yine bir bankta test çözerken buldu. Gözlerini devirip Namjoon'un yanına ilerledi ve kafasına vurdu.

"Naber, zekasını ders dışında hiçbir şeyde kullanamayan amk Namjoon'u?"

Namjoon gözlerini devirip kitabı kapattı. "Bana taktiğin lakap sorduğun sorudan daha uzun." diye söylendikten sonra hala ayakta olan Jin'e baktı.

"Otursana." diye yanındaki üç kişilik boşluğu gösterdi. Jin gülmeye çalışarak kafasını iki yana salladı.

"İyi böyle."

Namjoon üzerinde durmadı. Zil çaldığında birlikte sınıfa doğru ilerlediler.

"Hafta sonu Taehyung'la ne yaptın?" dedi Namjoon sırıtarak. Jin onun bu soruyu ne anlamda sorduğunu biliyordu. Hoş, Namjoon'a açık açık yaptığı şeyi anlatsa bile anlamazdı. Jin onun test kitaplarıyla sevişmesinden korkuyordu. Salaktı çünkü. Yapardı.

"Derinlemesine fizik çalıştık." dedi Jin ifadesiz bir suratla. "Çok derin çalışmışız, oturamıyorum." diye eklediğinde Namjoon anlamamıştı ve umursamamıştı da.

Jin ve Namjoon sınıfa girdiğinde Taehyung çoktan sırasında oturuyordu. Taehyung, Jin'i görünce ona gülerek öpücük yolladı fakat Jin dilini çıkarıp sırasına geçti. Fakat sadece geçti. Oturmadı.

Jin, Namjoon'un ısrarlarına rağmen her seferinde kafasını iki yana salladı. Namjoon en son onun salaklıklarını daha fazla kaldıramayacağını söyleyip test çözmeye devam etmişti. Hoca geldiğinde herkes ayağa kalkıp öğretmeni selamladı ve yerine oturdu. Jin hariç.

Öğretmen Jin'i fark edip oturmasını işaret etti. Jin'in oturmadığını görünce işaretini görmediğini düşünerek seslendi.

"Kim Seokjin, oturabilirsin."

Jin gülümseyip sağ elini sol göğsüne koydu.

"Yok, ben almayayım."

Öğretmeni anlamayarak kaşlarını çattı ve elindeki kalemi bıraktı.

"Otur çocuğum."

Jin kafasını iki yana salladı.

"Oturamam hocam."

Jin öğretmenin sadece onu kovmasını istiyordu. Dışarı atılmaya ihtiyacı vardı.

"Neden oturamıyorsun, çocuğum?"

Jin ofladı ve ilk aklına geleni söyledi.

"Regl oldum galiba."

Bütün sınıf gülerken öğretmeni sinirle Jin'e oturmasını söylemişti. Fakat Jin oturamazdı. Ayakta durmaktan ayakları ağrımıştı fakat bu güzel götünün ağrısının yanında hiçbir şeydi.

KISS NOW -TAEJİN- Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin