E

7K 638 598
                                    

Alarm sesi tüm odayı kaplarken Jin yavaşça yatakta döndü. Alarmı bulup kapatmak için elini yatağında gezdirdi. Eli başka bir bedene değince durdu. Gözleri kapalıyken kaşlarını çattı. Elini biraz daha yukarı çıkardığında bir yüze dokundu. Gözlerini hızla açarken hemen burnunun dibinde mışıl mışıl uyuyan bir Taehyung vardı.

Taehyung'un yanında yatmasına şaşırsa da, onu uyurken izlemeye başladı. Neden izlediğini bilmiyordu. Sadece Taehyung'a bakarken, zaman akıp geçmişti.

Uyurken hiç yüzsüz bir dümbük gibi durmuyordu. Dudakları öne doğru çıkmıştı. Dağınık saçları nedense onu çok daha iyi gösteriyordu. Oldukça masum duruyordu uyurken.

Jin, Taehyung'u izlerken dudaklarının yukarı doğru kıvrıldığını fark etti. Şu an resmen gülümseyerek Taehyung'u izliyordu ve bu oldukça tuhaftı. Daha da tuhaf olan şeyse, Jin onun yakışıklı olduğunu düşünmeye başlamıştı. Ve kendinden başka ilk kez biri için bunu düşünüyordu.

Tam o anda Taehyung yavaşça gözlerini araladı. Jin hemen gülümseyen yüzünü toparladı ve yakalanmanın verdiği hisle bağırmaya başladı.

"Namusum elden gidiyor!" derken Taehyung'u itti. Taehyung yere düşüp Jin'e küfürler savururken Jin hemen odadan kaçtı. Kendini banyoya kilitlediğinde kendine vurdu bir tane.

"Ne diye elin dümbüğünü izliyorsun?" diye kendine kızdıktan sonra suyu açıp elini yüzünü yıkadı.

***

"Benimle beraber yürümesene okula!" diye çığırdı Jin. Taehyung'la aynı anda okula girmemek için yavaşladığında o da yavaşlıyor, hızlandığında o da hızlanıyordu.

"Dün gece birlikte kaldığımız belli olur diye mi korkuyorsun?" dedi Taehyung sırıtarak. Jin ise gözlerini devirip o çok bilmiş edasıyla konuştu.

"Dün gece zorla evimde kaldığın belli olur diye korkuyorum. Bu yüzden dümbüklük yapma da arkamdan gel."

Taehyung dudağının kenarıyla gülüp o boğuk ses tonuyla konuştu.

"Arkandan gelirsem götüne bakarım."

Jin gözlerini kocaman açarken istemsizce ellerini arkasına götürdü. Bu sapık kesinlikle Jin'in arkasından yürümemeliydi.

"O-o zaman önümden yürü."

Taehyung, Jin'in bu ısrarına gözlerini devirdi. Jin'e doğru yaklaştı ve elini Jin'in beline attı. Tek bir hamleyle Jin'i kendine yapıştırdıktan sonra kulağına eğildi.

"Okula farklı pozisyonlarda da girebiliriz istersen."

Jin gözlerini kocaman açarken Taehyung'dan hızla uzaklaştı. Etrafta bir gören oldu mu diye kontrol edip sinirle konuştu.

"Sadece yanımda yürü. Dokunma orama burama!"

Taehyung alayla gülerek Jin'le beraber yürüdü. Jin, Taehyung'la yürürken ayağını ona uydurdu. Birlikte adım attılar okula kadar. Aynı adımı atıp aynı mesafe kat ettiler. Yürürken Jin saçmaladı, Taehyung ona göz devirdi. Fakat güzeldi. Taehyung'la yürümek güzeldi.

Sınıfa girdiklerinde herkes onlara döndü. Jin oflayarak etrafa bakınsa da, Taehyung oldukça memnun görünüyordu. Jin, Taehyung'u umursamadan yerine geçecekti ki, Taehyung elini Jin'in omzuna attı. Jin'i sırasına kadar yürüyüp bıraktıktan sonra göz kırptı. Jin gözlerini kocaman açıp Taehyung'a baktı. Taehyung ise Jin'in yüz ifadesine gülerek yerine geçti. Bu çocuğu sinir etmek çok eğlenceliydi.

"Bu ne amk?"

Jin tanıdık bir orospunun sesini duyunca yavaşça yanına döndü. Namjoon ona sorar gözlerle bakıyordu.

KISS NOW -TAEJİN- Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin