KISS NOW -19-

6.8K 488 436
                                    

Okul bitmiş akşam olmuştu. Jin en son kızların kavgalarına taktik verirken seslere müdür yardımcısı gelmişti. Kavga eden kızları ayırıp herkese bir azar çekerken Namjoon ve Jin çekirdek çıtlayarak onları izlemişti. Taehyung ise, Namjoon ve Jin'i izleyip ikisinin de nasıl bu kadar salak olabileceğini düşünmüştü.

Okul bitince ise Taehyung, Jin'i evine kadar bırakmıştı. Giderken de Jin'in yumuşak yanağına minik bir öpücük kondurmuştu.

Ve şimdi ise Jin yatağında uzanmıştı. Yarının hafta sonu olmasına seviniyordu. Böylelikle Taehyung'la vakit geçirebilirdi.

"Ne yapıyorsun?"

Jin mesajı Taehyung'a gönderdikten sonra bir süre bekledi. Onu şimdiden gözlemesi normal miydi?

"Gay pornosu izliyorum."

Jin mesajı okuduktan sonra kahkaha attı. Taehyung'un böyle salak espriler yapması komik geliyordu.

"Yakışıklı parmaklarımla sana sorduğum soruya düzgün cevap vermelisin."

Jin mesajı gönderdikten sonra cevap bir dakika içinde gelmişti bile.

"Ah, pekala... Beynimi meşgul eden şeyler var."

Jin, Taehyung göremese de gözlerini devirdi. Mesaj kısmına tıklayıp parmaklarını hareket ettirdi.

"Gerizekalı beynini ne meşgul ediyor olabilir?"

Jin yatakta döndü. Taehyung'la mesajlaşmak güzeldi fakat onunla hep arkadaşı gibi konuşmuştu. Namjoon kadar olmasa da, Taehyung'a sevgisini hiç belli etmemişti.

Mesaj sesi gelince düşüncelerinden sıyrıldı ve cevabı okudu.

"Gülüşün."

Jin yutkundu. Onu azarlıyordu, küfür edip laf söylüyordu. Taehyung, onun her şeyini çekiyordu. Esprilerini, ona vurmasını, beddualarını...

Jin gelen mesajdan oldukça etkilenmişti. Ve kendisinin etkilendiği gibi Taehyung'un da etkilenmesini istiyordu. Parmaklarını tuşların üzerine yerleştirip derin bir nefes verdi. Bunu yazmak bu kadar zor olmamalıydı.

"Senin beynin meşgul, benim kalbim. Kalbim senin yüzünden çok meşgul, Taehyung."

Sonra ikinci bir mesaj yazdı Jin hızlıca.

"Seni seviyorum."

Jin mesajı gönderdikten sonra heyecanla cevabı beklemeye başladı. O kadar heyecanlanmıştı ki elleri titriyordu. Aynada kendisine söylemesi dışında kimseye seni seviyorum dememişti.

Fakat cevap gelmedi. Jin'in morali bozulmuştu. Attığı mesajları geri silmek istedi. Bu sapık dümbük hiçbir şey yazmamıştı!

Jin odanın içinde kendini yerken zaman akıp geçmişti. Telefonuna mesaj gelmediği için hattını çıkarıp geri bile takmıştı. Fakat götünde havai fişek patlattığı hala bir şey yazmamıştı.

Ding Dong!

Jin kaşlarını çattı. Gecenin bir vakti kim gelmiş olabilirdi ki? Normal zamanda Taehyung derdi fakat nedense onun uyuduğunu düşünüyordu. Yoksa bu salak cevap yazardı, değil mi? Yani... Belki?

KISS NOW -TAEJİN- Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin