KISS NOW -18-

6.3K 532 365
                                    

(Not : Bölümde rahatsız olabileceğiniz smut sahneler vardır. İsteyen *** yerine kadar atlayabilir.)

"Susuzluğunu gidermeye geldim, sevgilim."

Jin nefes nefese kalmıştı. Kulak memesinin ıslaklığı vücudunda hissettiği Taehyung'un vücudu onu istemesine sebep oluyordu.

Taehyung burnunu Jin'in boynuna sürttü hafifçe. Jin'in köprücük kemiğini açtı ve somurdu. Jin'in bütün hücreleri bu baskıyla titredi.

"Seni istiyorum." dedi Taehyung yavaşça. "Hemen. Burada."

Jin bir şey söylemedi. Daha doğrusu söyleyemedi. Taehyung'un vücudunu kendi vücudunda hissettiği her an, kelime haznesinden bir kelime daha kaybediyordu.

Taehyung ise bunu kullandı. Dudaklarını Jin'in şişkin ve kalın dudaklarına bastırıp sertçe öptü onu. Jin dudaklarını araladığı an Taehyung dilini içeri soktu. Dilini Jin'in diliyle birleştirdi ve Jin'in dudağının her bir zerresini somurdu.

"Imm..."

Jin, Taehyung'un sanki lezzetli bir tatlı yemişçesine çıkardığı sesle daha da kaybetti kendini. Taehyung her şeyi harika bir şekilde yapıyordu. Öpmeyi de, sevmeyi de, Jin'i titretmeyi de... Her şeyi muhteşem bir şekilde yapıyordu.

Jin nefes nefeseyken Taehyung onu bir anda çevirdi. Jin'in göğsü kapıya değerken Taehyung arkasına yerleşti.
Taehyung'un elleri Jin'in kalçasında gezinirken yavaşça konuştu.

"Seni hayal etmek bile penisimi hareket etmek için yeterli."

Taehyung erkekliğini Jin'in kalçasına bastırdığında Jin inledi. Kalçasının arasında, pantolonundan bile hissettiği bir sertlik vardı.

Taehyung bir eliyle Jin'in kalçalarını sıktı. Jin'in vücudu kasılırken bacakları titredi. Kalçalarında hissettiği sertlik daha da artarken dudaklarını yaladı.

Taehyung, Jin'i tekrar çevirdi ve hızla dudaklarını Jin'in dudaklarına bastırdı. Jin'i sertçe öperken iki eliyle Jin'in kalçalarını ve bacaklarını okşuyordu.

Dudakları dakikalar boyunca ayrılmamıştı. Taehyung bir elini Jin'in tişörtünden içeri sokarken diğer eli hala kalçasındaydı. Jin'in tişörtünden içeri soktuğu eli hemen göğüs uçlarını buldu. Jin'i sertçe öperken baş ve işaret parmağıyla Jin'in göğüs uçlarını sıktı.

"Ah..."

Jin'in inlemesine sırıttı Taehyung. Ellerini yavaşça dokunduğu yerlerden çekip Piç gülümsemesini yüzüne yerleştirdi.

"Bu çok hoşuna gidecek, sevgilim."

Jin daha kendini toparlayamamışken Taehyung kalçasını hareket ettirdi. Jin'in çoktan hazır olan penisine kendi penisini sürttü. İkisinin de pantolonlarının önündeki kabarıklık birbirlerine sürtünürken Jin kafasını zevkle geriye attı.

Şu an hissettikleri neydi? Uzaktan sapıklık gibi görünen bu şeyin bu kadar güzel olması mümkün müydü?

Taehyung bir anda erkekliklerini birleştirdiğinde Jin inledi.

Tanrım... Gerçekten mümkündü.

"Eğer şimdi durmazsak..." dedi Jin nefes nefeseyken. Devamını getiremedi ama. Taehyung'un bakışlarından bile seks akıyordu. Onun ıslak dudakları Jin'i daha da istekli hale getiriyordu.

"Şimdi durmazsak ne?" dedi Taehyung hafif bir alayla. Sonra elini hızla Jin'in kalçasına attı. Kalçalarının arasına elini yerleştirdi. Jin üstünde pantolonun olmasına rağmen onu nasıl bu kadar iyi hissettiğini sorguladı. Taehyung kesinlikle bu işi iyi biliyordu.

KISS NOW -TAEJİN- Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin