KISS NOW -25-

4.6K 407 158
                                    

Jin gözlerini araladığında bir süre tavanı izledi. Sonra yatakta iyice gerilip eklemlerini açtıktan sonra telefonunu eline aldı. Neredeyse akşam olduğunu fark edince kocaman sırıttı. Hafta sonu olmasının avantajını yaşıyordu. Gece geç saatlere kadar Taehyung'la konuştuğu için bu saate kadar uyumuş olmalıydı.

Telefonunun bildirimlerine baktığında birkaç mesaj olduğunu gördü. Yataktan kalkmadan mesajlarını okumaya başladı.

"-Möö!-
Bu hafta son yazılıların başladığını söylememe gerek var ? Artık yanında ayna taşıyacağına kitap taşı, amk salağı!"

Jin gözlerini devirip parmaklarını klavyeye yerleştirdi. Namjoon'a küfür etmek için oldukça hazır hissediyordu.

"Sen de biraz beynini dinlendir. Yanmaya başlarsa bir taraflarından hortum sokarlar, benden söylemesi. (Umarım o hortumu ben sokarım, amk Namjoon'u!)"

Jin mesajı yolladıktan sonra Taehyung'un gönderdiği mesajları okudu.

"-Porno çocuğu-
Hey."

"-Porno çocuğu-
Neden telefonlarıma cevap verilmiyor?"

"-Porno çocuğu-
Telefon sen onunla beraber uyuyasın diye icat edilmedi, gerizekalı! Sevgiline mesaj atıp arayabilirsin."

"-Porno çocuğu-
Kış uykusundan uyanınca mesaj at, AYI!"

Jin mesajları okuyunca kıkırdadı. Sadece bu mesajları okuyan biri bile onların sevgili olduğuna inanmazdı. Gülerken doğruldu ve cevap yazmaya başladı.

"Sen hiç bu kadar yakışıklı bir ayı gördün ?"

Cevap gecikmezken Jin mesajı açtı.

"-Porno çocuğu-
Görmeye geldim."

Kapı çaldığında Jin kıkırdayarak kalktı. Taehyung'un evine bir anda gelmesi hoşuna gidiyordu.

Hızla banyoya gidip elini yüzünü yıkadı. Saçlarını düzeltip şişmiş yüzüne gözlerini devirdi. Neyse ki yakışıklıydı. Yoksa asla Taehyung'un karşısına böyle çıkamazdı.

Zil uzunca çaldığında Jin koşarak banyodan çıktı. Sabırsız hayvan bir sevgilisi vardı işte.

Kapıyı açtığında Taehyung'un giydiği gömlek çarptı gözüne ilk. Hayır hayır... Gözüne çarpan şey iliklemediği düğmelerden gözüken o seksi teniydi. Jin gözlerini kırpıştırırken hala Taehyung'un açıkta kalan göğsüne bakıyordu.

"Boşaldın galiba."

Jin gözlerini zorla Taehyung'un göğsünden çekerken yüzüne baktı. İlk önce ne dediğini algılayamasa da, köşeli olan jeton sonunda düştü.

KISS NOW -TAEJİN- Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin