Namjoon'un aptal sinirlenmesinin ertesi günüydü. Jin, Namjoon'a ne zaman baksa Namjoon kafasını geri çeviriyordu. Jin neler olduğunu anlamasa da bunun geçici olduğunu düşünmek istiyordu.
Dün gece Taehyung kendi evinde uyumuştu. Bütün gece sapık mesajlarıyla Jin'i taciz etmesi dışında Jin evde yalnızdı.
Jin okul yolunu tutarken mesaj kutusunu açtı. Namjoon'a mesaj atmak istese de yapmadı. Bir şeyler olduysa gelip anlatacağını düşünmüştü. O sırada dün gece Taehyung'la olan mesajlarına tıkladı. Biraz gülmeye ihtiyacı vardı.
"-Porno çocuğu-
Pişt! Uyudun mu?""Evet."
"-Porno çocuğu-
Göz devirdiğimi söylememe gerek var mı?""İnşallah başka taraflarını da devirirsin de bir daha kalkamaz."
"-Porno çocuğu-
Erkekliğime bir şey olursa yüzünü yüzer satarım.""Ahaha! Bir şey olursa götümle gülerim haberin olsun."
"-Porno çocuğu-
Benim penisime bir şey olursa götün boşta kalacağı için götünle gülebilirsin. Bu doğru.""Yuh amk! Laf sokuşu bile +88!"
"-Porno çocuğu-
Benim penisimin yeri senin götün be sevgilim...""Erotik bir şeyi romantik söylemen kadar iğrenç çok az şey var dünyada."
"-Porno çocuğu-
Ben de seni seviyorum, bebeğim.""Bebeğim... Bir ayaklı pornoya düştüm, help!"
Jin, telefonunun bir anda çekip alınmasıyla bağırdı. Bu konuşmaları kimse okumamalıydı. Telefonu kimin aldığına bakmadan delicesine bağırıp telefonunu alan kişiye vuruyordu.
"Hırsız! Komşular yetişin hırsız var! Telefonumu fışt diye çekti. Yarın donumu da böyle fışt diye çekerse namusumu kim koruyacak? Ver telefonu-"
Jin, ağzının bir anda kapatılmasıyla sustu. Güzel dudaklarına kimin dokunduğuna bakmak için kafasını kaldırdı. Tam onun ağzına sıçmak için kendini hazırlamıştı ki, sevgilisi olacak porno yıldızını görünce durdu.
Taehyung, Jin'e bakıp bıkmışçasına nefes verdi. Elini ağzından çekerken kafasını iki yana salladı.
"Evine gelsem seni kaçırmaya gelen kızlardan biri oluyorum. Yolda karşına çıksam donunu bile fışt diye çekip alabilecek hırsız oluyorum."
Jin gözlerini kırpıştırıp Taehyung'a bakarken Taehyung telefondaki mesajlara baktı.
"Mesajlarımızı okuyup durman beni derinden etkiledi. Fakat görüyorum ki telefonunda da "Porno çocuğu" olmuşum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KISS NOW -TAEJİN-
Fanfiction"Şimdi öpüşme zamanı." *Küfür ve smut sahneler içerir* [TAMAMLANDI] -Taejin sıralamasında birinci 💜