"Sevgilimle güzel bir gü-"
Taehyung, karşında duran iki kişiye bakınca gözlerini kırpıştırdı. Sonra kaşları çatıldı ve tüm terbiyesizliğiyle sordu.
"Bunun burada ne işi var?"
Namjoon, Jin'e bakarken Jin sırıttı.
"Üniversite sınavı öncesi alışveriş merkezini gezsin istedim. Zaten hiç gitmediği için orayı müze falan zanneder, bu salak."
Namjoon gözlerini devirdi. Taehyung'a bayık gözlerle bakarken konuştu.
"Yalan söylüyor." dediğinde Jin, Namjoon'u cimcikledi. Fakat ispikçi Namjoon susmadı ve devam etti anlatmaya.
"Mezuniyet öncesi bir taraflarını somurursun diye korkuyor. İz kalmasını istemiyormuş."
Taehyung, kocaman olmuş gözlerle Jin'e bakarken Jin, Namjoon'un götüne tekme attı. Namjoon acıyla eğilip götünü tutarken Jin, Taehyung'a sırnaştı.
"Yalan söylüyor, sevgilim. Bilirsin, ben öyle şeyler yapacak adam değilim."
Namjoon hafifçe doğrulup acıyla bağırdı.
"Söylediğin o cümlelerde tek doğru şey son iki kelimesi!" dedikten sonra doğruldu. Jin, Namjoon'un kendisine 'Adam değilsin.' dediğini anlamadığı için olay kapandı.
Birlikte evden çıktılar. Jin ve Taehyung el ele tutuşurken, Namjoon arkalarından ayaklarını sürüye sürüye geliyordu. Taehyung, Jin'in saçlarını öptüğünde, Namjoon neredeyse kusacaktı. Bunların yiyişmesini izlemek için mi gelmişti yani?
Alışveriş merkezine vardıklarında Taehyung ve Jin ne yiyeceklerini konuşuyorlardı. Taehyung pizza isterken, Jin hamburger istedi. Namjoon etrafına bakındı.
"Tavuk mu yesek?"
Jin ve Taehyung'dan bir fikir beklese de, ikisi de onu umursamadı. Hala pizza mı hamburger mi yiyeceklerini tartışıyorlardı.
"Tavuk diyorum." dedi Namjoon. Fakat yine umursanmadı.
"Tavuk da yiyebiliriz." dedi Jin sakince.
"Evet!" dedi Namjoon sonunda duyulduğuna sevinerek.
"Değil mi?" dedi Taehyung, Jin'in elini tutup tavuk yiyecekleri yere doğru çekerken. "Bu neden aklımıza gelmedi?"
Namjoon ağzı açık kaldı bir süre. Kendine geldiğinde onlar çoktan sipariş vermişti.
"E ben sizin spermken yumurtaya girdiğiniz günü sikeyim. Bir saattir bağırıyorum ya ben!"
***
Hepsi tavuk yemiş, sohbet etmişti. Taehyung, laf arasında Namjoon'u kovsa da Namjoon gitmiyordu. Bu günü onlara zehir etmeyi amaç bellemişti. Onlar Namjoon'u adam yerine koyup dinlemiyorlarsa, Namjoon onların yiyişmesine engel olacaktı.
Sinema salonuna ellerinde mısırla girdiklerinde Jin, yerlerini buldu. Jin koltukların birine oturduğunda Namjoon hızla koştu. Jin'in yanını kapıp oraya yerleşirken Taehyung ayakta kaldı.
"Orası benim yerim."
Namjoon patlamış mısırından yedikten sonra konuştu.
"Üç tane koltuk aldık." dedi Namjoon sakince. "Kimin hangi koltuğa oturacağı yazmıyor."
Taehyung dudaklarını yalayıp nefesini üfledi.
"Bak," dedi sabırlı olmaya çalışırcasına. "Jin'in yanı, Jin'in kalbi, Jin'in beyni ve Jin'in götü... Kısacası her şeyi benim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KISS NOW -TAEJİN-
Fanfiction"Şimdi öpüşme zamanı." *Küfür ve smut sahneler içerir* [TAMAMLANDI] -Taejin sıralamasında birinci 💜