KISS NOW -20-

6.3K 473 330
                                    

Jin yatakta döndü. Uyanmıştı fakat gözlerini açamıyordu. Uyumak daha cazip geliyordu ona. Birinin saçlarıyla oynadığını hissetti. Bir süre saçlarıyla oynandı. Sonra elin durduğunu hissetti Jin. Bu sefer saçlarında bir el yerine bir dudak hissetti. Saçlarının öpüldüğünü hissettiğinde gülümsedi.

"Saçlarımı baya seviyorsun galiba." dedikten sonra gözlerini araladı. Hemen yanı başında uzanan Taehyung, Jin'e gülümseyerek baktı. Parmak uçlarını Jin'in yüzünde gezdirdi.

"Baya seviyorum." dedi yavaşça. "Seni..."

Jin sırıttıktan sonra Taehyung'a yanaştı. Taehyung onu direk kollarına kabul ederken sarıldılar yatakta.

"Biriyle birlikte olduğuma inanamıyorum." dedi Jin dün geceyi düşünerek. Taehyung güldü.

"Aynalar sana küsmüş olmalı."

Jin kıkırdayarak kafasını salladı. Sırf nazar değer diye kendisine bakılmasını istemeyen Jin'den biriyle birlikte olan Jin'e... Çok şey değişmiş olmalıydı.

Taehyung kollarını Jin'den çekti ve yatakta doğruldu. Jin de onu taklit ederken Taehyung, Jin'in elini tuttu.

"Bugün bir şeyler yapalım mı?" dediğinde Jin sorarcasına konuştu.

"Bir şeyler?"

Taehyung kafasını salladı. "Normal çiftlerin yaptığı şeyler. Sinemaya gidip hamburger yiyebiliriz mesela. Günümüzü bir alışveriş merkezinde geçirip, sahile gideriz. Bir sürü fotoğraf çekilip el ele tutuşuruz, olmaz mı?"

Jin kıkırdadı. Taehyung'un normal çiftler gibi olmak istemesi komikti. Kendilerinin normal olmadıklarını ikisi de biliyordu.

"Normal çiftler gibi!" diye bağırdı Jin. Taehyung da kahkaha atıp bağırdı.

"Normal çiftler gibi!"

***

"Beynini kullanmıyorsan niye yanında taşıyıp bize ağırlık yapıyorsun, dümbük? Sana diyorum ki, ben bununla doymam!"

Taehyung sinirle nefesini üfledi. Hayallerindeki gibi bir randevu olmuyordu hiç. Daha film seçemeden, Jin'i doyurmaya çalışıyorlardı.

"Sana iki menü, bana bir menü hamburger söyledim. Daha fazlasını nerene yiyeceksin, gerizekalı?"

Hamburgercinin önünde tartışıyorlardı ve neredeyse bütün alışveriş merkezi onları dinliyordu.

"Bir menü daha alsan ölür müsün?"

Taehyung sabrına sahip çıkmaya çalışırken Jin'e bir menü daha söyledi. Satıcı onların tartışmalarını sonuna kadar dinleyip en son korkuyla bir menü daha ayarlamıştı.

Taehyung siparişi verdikten sonra oradan ayrılıp yürümeye başladı. Jin kaşlarını çatıp ne yaptığını izledi.

"Nereye?" dediğinde Taehyung bağırdı.

"Boş olan bütün masaları birleştirmeye! Yemeklerin anca sığar!"

Jin gözlerini devirip Taehyung'un masaları birleştirmesini izledi. Bir kere de normal olsalar şaşardı. İkisi de salağın önde gideni oldukları için hep böyle atışacaklardı galiba.

***

Jin ve Taehyung yemeklerini bitirmiş, film bile seçmişlerdi. Biletleri alıp filmin yayınlanacağı salona doğru ilerlerlerken el elelerdi. Salona geçtiler ve aldıkları koltuklara yayıldılar. Taehyung ve Jin havadan sudan bahsederlerken oldukça 'normal' duruyorlardı. Birbirleriyle şakalaşıyorlar ve gülüyorlardı. Normal çiftlerin yaptığı gibi.

KISS NOW -TAEJİN- Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin