KISS NOW -14-

7.5K 582 476
                                    

Alarm çaldığında Jin ofladı. Bu gece de uyuyamamıştı. İki gündür uyuyamayan bu yakışıklı bedeni çökmüş gibi hissediyordu. Dün gece uyuyamamasının sebebi Taehyung'un gitmesi iken, bu gece resmen sevgili oldukları için uyuyamamıştı.

Jin yatağından kalkıp telefonuna gelen mesaja baktı. Taehyung'dan geldiğini görünce salak gibi saçını başını düzeltti. Sanki Taehyung onu görecekmiş gibi çapaklarını da gözlerinden aldı ve derin bir nefes alıp mesajı açtı.

"Günaydın sevgilim."

Jin gözlerini kocaman açıp birkaç kere mesajı okudu. Kendisine ilk defa biri 'sevgilim' diye sesleniyordu. Jin yavaşça yataktan kalktı ve aynanın karşısına geçti. Yakışıklı suratına bakarken dudaklarını büzdü ve aynaya dokundu. Sanki yüzünü okşuyormuşçasına parmaklarını aynada gezdirirken oldukça mutsuz gözüküyordu.

"Özür dilerim." dedi Jin yavaşça. "Bu harika şeyi birine verdim galiba."

Sonra yavaşça başını eğdi. "Resmen muhteşem dudaklarımla birini öptüm. Ve muhteşem ağzımdan onu sevdiğimi söyledim."

Jin'in telefonu çalınca kendisine özür dilemeyi bir kenara bıraktı. Taehyung'un aradığı görünce gözlerini devirip telefonunu açtı.

"Beni işimin ortasında niye arıyorsun?"

Jin, Taehyung'un kıkırdadığını duydu.

"Ne işin olabilir senin?"

Jin gözlerini devirip çok bilmiş bir şekilde hızlı hızlı konuştu.

"Seninle sevgili oldum diye yakışıklı suratımdan özür diliyordum!"

Taehyung, telefonun diğer ucundan kahkaha attığında Jin de gülümsedi. Taehyung'un kahkahası onu gülümsetmişti.

"Kapıyı aç da birlikte özür dileyelim."

Jin gözlerini kocaman açıp telefonu Taehyung'un yüzüne kapattı. Koşup elini yüzünü yıkadıktan sonra saçlarını düzeltti. Dudaklarına parlatıcı sürüp kapıya koştu. Kapının önüne geldiğinde sanki hiç umursamıyormuş gibi bir hal takınıp kapıyı açtı.

"Burada ne işin var?"

Jin, Taehyung'u dağınık saçları ve siyah dar kıyafetler içinde görünce gözlerini kırpıştırdı. Onun nasıl bu kadar iyi göründüğünü düşünürken Taehyung dudağının kenarıyla gülüp içeri girdi.

"Beni gördüğüne mutlu olmana sevindim."

Jin gözlerini devirip Taehyung'un evin içinde ilerleyişini izledi.

"O kadar mutluyum ki, götüm arşa erdi."

Taehyung kahkaha atarken Jin'e döndü. Sonra yüz ifadesi bir anda ciddileşti ve Jin'i kolundan tutup kendine çekti. Jin ve Taehyung'un burnu birbirine değerken Jin yutkundu.

"Götünü bilmem ama, dudak parlatıcın dudaklarına ermiş."

Jin yakalandığını anlayınca dudaklarını yalayıp "Hah!" diye bir ses çıkardı.

"Benim dudaklarım doğuştan böyle. Tanrım bana oldukça özendiği için parıl parıl parlıyorum. Ayrıca-"

Taehyung, Jin'in yine boş konuşmasını engellemek için kendi yöntemiyle onu susturdu.

Jin'in alt dudağını, dudaklarının arasına aldı. Taehyung, Jin'in alt dudağını somururken Jin öylece donakalmıştı. Taehyung terbiyesiz dümbüğü ise yine bu durumu kullanmış, Jin'in alt dudağını şişirecek kadar somurduktan sonra tatlı bir şey yemiş gibi "Imm..." sesi çıkarıp hafifçe sırıtmıştı.

KISS NOW -TAEJİN- Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin