CAMILLE NEWTON
'Noah en ik waren beste vrienden, totdat we verliefd op elkaar werden. De relatie werkte niet en er bleef geen vriendschap meer over. 2 jaar lang heeft hij me gepest. Totdat Blake kwam.' Zegt ze. Nu snap ik het hele drama van Noah.'Ehm, dat is echt erg voor je.. ik snap je wel.' Antwoord ik. Lieve kijkt me dankbaar aan en knuffelt me dan. 'Dankjewel, Camille.'
❥
Het is nu avond, Lieve wilde niet blijven slapen. Ze wilde het goedmaken met Noah, en dat gaat ze doen, morgen. Samen met mij en Blake.
'Blake! Haal ook even wat drinken voor mij!' Roep ik vanaf de bank. Blake haalt zijn schouders op en loopt weer naar de keuken. 'Wat moet je?' 'Doe maar cola!'
Even later komt Blake aangelopen met twee glazen cola. 'Wat gaan we kijken?' Vraagt hij terwijl ik Netflix opstart. 'Niets, ik ga naar Melody.' Antwoord Blake. 'Wie is Melody?' 'Een vriendin. En pap en Linda komen over een half uur terug.' zegt hij.
Blake drinkt zijn cola op en loopt dan naar de gang. 'Doei!' 'Doei Blake!' Roep ik terug. Wanneer ik de deur dicht hoor vallen gaat hij binnen 5 minuten weer open. Ik hoor 2 stemmen, die van mijn moeder en van Stefan.
'Hoi schat!' Zegt m'n overblije moeder. 'Hoi mam, hoi Stefan. Waar waren jullie?' Vraag ik. 'Hoi, Camille, we waren even naar een hotelletje.' Antwoord Stefan.
Stefan is heel erg aardig tegen me, geen idee waarom, maar ik vind hem ook erg aardig. 'Ik ga naar boven, leren voor scheikunde en maatschappijleer.' Zeg ik. Mijn moeder knikt en gaat naar de keuken.
❥
Als ik aan mijn bureau zit pak ik mijn boeken erbij. Even kijk ik in mijn maatschappijleer boek en snap ik er gelijk niets van.
Na 5 minuten kijken stop ik er maar mee. 'Ik ben dom, dit lukt me nooit!' Mompel ik. Ineens ploft iemand naast me. 'Lukt het?'
'Hoorde je me dan niet?' Vraag ik geïrriteerd. De persoon staat op en loopt weg. Dan pas zie ik dat het Blake is. 'Je was bij Melody, slapen.' Herinner ik hem.
BLAKE KINGSTON
Ik loop Camilles kamer in. Ik weet niet wat het is maar ik wil bij haar zijn, iedere seconde van de dag. Ik denk.. laat ook maar.Ik plof naast haar op haar bed. 'Lukt het?' Vraag ik. Ik hoor Camille zuchten, 'Hoorde je me dan niet?' Zegt ze geïrriteerd. 'Je was toch bij Melody, slapen.' Herinnert ze me. Ik knik.
'Ik wilde hier zijn, nu, eventjes.' Antwoord ik voordat ik haar kamer uitga. Eigenlijk was het helemaal niet leuk bij Melody. We zoenden een beetje en keken Netflix. Maar Netflix kijken met Camille is veel leuker.
Snel ren ik naar mijn kamer en begin ik te schrijven in mijn LOGBOEK geen DAGBOEK.
Heeyy! Leuk je weer te spreken. (Na 1 jaar, haha!)
Ik heb dus nu een zusje, soort van, mijn vader heeft dus een nieuwe vriendin, Linda. En haar dochter heet Camille. In het begin deed ze best irritant, maar dat was omdat ik ook irritant deed. Maar nu, bijna 2 weken later is ze echt leuk. Wat als?? Wat als?? Ik haar leuk vind? Ik wil echt iedere seconde bij haar zijn. Maar het kan niet, daarom wordt Melody mijn vriendin, ik ga haar morgen vragen. Beter dat ze ja zegt, dan gaan mijn gevoelens voor Camille waarschijnlijk ook weg. Ik plak wel even een foto van Camille hier.Doei!
, Blake Kingston. En hopelijk ook ooit van, Camille Kingston. Ziet er goed uit toch? (Stop Blake met aan haar te denken!)
Als ik klaar ben met schrijven klopt er iemand op de deur. 'Binnen!' Roep ik. Camille verschijnt in de deuropening.
CAMILLE NEWTON
Ik twijfel, zal ik Blake om hulp vragen voor Maatschappijleer? Ik doe het toch maar.Ik sta op van mijn bed en loop naar zijn deur. Daar klop ik aan. 'Binnen!' Roept Blake. Ik stap naar binnen en zie Blakes ogen glinsteren als hij mij ziet. 'Hey, Camille.' Glimlacht hij.
Ik ga naast hem zitten. Glimlachend helpt Blake me. Nadat we een half uur hebben geleerd samen tilt hij me op en gooit me op zijn bed. Blake komt naast me zitten en ik kijk recht in zijn ijsblauwe ogen. Blake komt steeds dichterbij en ineens voel ik zijn lippen tegen de mijne. Hij heeft zachte lippen, en hij zoent lief, zacht en teder.
Ineens besef ik me wat ik aan het doen ben en duw ik langzaam Blake van me af. 'Dit kan niet Blake.' Herinner ik hem. Teleurgesteld kijkt hij naar me. 'Sorry, het was fout. Kom niet bij me in de buurt vandaag.' Zegt hij. Ik knik en loop zijn kamer uit.
***
Finally! Zal Camille bij hem in de buurt komen die avond? Of zal ze hem laten? Lees het in het volgende hoofdstuk!
Update: 10 april of eerder!
~SHARE VOTE AND COMMENT~
Xx, Me
JE LEEST
My stepbrother, the badboy. ✔️
RomanceAls Camilles moeder intrekt bij haar nieuwe vriend moet Camille mee. Helaas krijgt ze een stiefbroer, de badboy van de school waar ze naartoe gaat. Een tijdje moeten ze niets van elkaar weten, maar dan wordt haat omgezet in liefde. Want haat en lief...