Hoofdstuk 43

2K 57 14
                                    

BLAKE KINGSTON
'Camille. Opstaan.' Zeg ik. Camille ligt half op me te slapen. 'Huh, wat bedoel je.' Mompelt ze. Ik grinnik. 'Camille het is 14:00 en we zijn gisteren om 04:00 gaan slapen.' Ineens dringt het tot Camille door.

'Shit shit shit!' Roept ze. 'Wat is er?' Vraag ik lachend. 'Niet. Grappig. Waar is Beer?!' Vraagt Camille.

'Volgens mij met je moeder mee.' Antwoord ik. 'Ow, oke. Ik moet over een half uurtje werken en ik ga dan naar Oliver.' Zegt Camille. Ik knik.

'Blijf je hier slapen of bij Oliver?' 'Hier.' Antwoord Camille.

'Oke is goed, moet ik ontbijt voor je maken?' Vraag ik. Camille knikt. 'Ja asjeblieft, dan ga ik me omkleden.'

Na een tijdje komt Camille beneden, ik heb gewoon twee eieren gemaakt met een boterham. 'Dankjewel Blake.' Zegt Camille.

CAMILLE NEWTON
'Sorry dat ik zo laat ben.' Zeg ik tegen Oliver als ik op mijn werk aankom. 'Maakt niet uit, heb je een excuus trouwens?' Vraagt hij. Ik knik. Ik druk mijn lippen op die van Oliver.

'Ga maar gauw werken. Je begint vandaag bij de balie.' Zegt Oliver. Na ongeveer een uurtje te hebben gewerkt zie ik Blake binnenkomen. Oliver staat naast me en geïrriteerd kijkt hij naar Blake.

'Wat doe je hier?' Vraagt Oliver duidelijk geïrriteerd als Blake aan de balie komt staan. 'Ik kom Camilles lunch brengen. Die is de vergeten.' Zegt Blake.

Ik loop achter de balie vandaan en geef Blake een knuffel. 'Dankjewel.' Fluister ik in zijn oor.

BLAKE KINGSTON
'Dankjewel.' Fluistert Camille in mijn oor. Ik glimlach. 'Geen probleem.' Zeg ik. Als Camille me los laat zie ik Oliver jaloers kijken. Lekker voor hem.

Na een tijdje stap ik in mijn auto en rij ik snel naar huis.

Even later ben ik thuis aangekomen, het is 15:00 en Camille blijft bij Oliver tot 22:00.

Ik pak vlug mijn schaatsen uit de kast en doe ze in een tas, dan pak ik vlug wat geld uit de pot en ren ik naar de auto.

Op naar Levi & Kelsey! Ik stuur een snap naar Kelsey en Levi waar bij staat: Omw naar t cuteste couple ever! :)

Als ik dat heb gedaan rij ik vlug naar Kelsey en Levi.

'Hee kels, hee Leev!' Zeg ik vrolijk als Kelsey en Levi samen de deur opendoen.

'Hee Blake! Wij moeten onze schaatsen nog pakken. Kom ff binnen.' Zegt Levi. Ik grinnik. Kelsey is nu bij Levi aan het slapen, voor een week.

'Klaar!' Roept Kelsey vanaf boven naar beneden. 'Oke dan gaan we!' Roep ik vrolijk terug.

Samen lopen we naar de auto en stappen we in. Levi aan de bijrijderskant. Ik bij het stuur en Kelsey achterin. 'Welk liedje?' Vraag ik als we net aan het rijden zijn.

'Pa Olvidarte!' Roept Kelsey vrolijk. Ik slik even en zet hem dan op. Kelsey begint mee te zingen en ik grinnik.

'We zijn er.' Zeg ik als we zijn uitgestapt. 'No shit Sherlock.' Zegt Levi. Ik lach. 'Waar kunnen we kaartjes kopen?' Vraag ik. 'Bij de kassa.' Antwoord Levi. 'No shit Sherlock.' Imiteert Kelsey hem.

'Ik hou van je babe.' Zegt Levi terwijl hij Kelsey een kus geeft.

Na een tijdje hebben we allemaal onze schaatsen aan en hebben we kaartjes gekocht. 'Help me.' Zegt Kelsey lachend. Levi en ik helpen haar om recht te staan en Levi schaatst meteen heel goed.

'Hoelang schaats jij al?' Vraagt Kelsey verbaasd. 'Al sinds mijn vierde.' Zegt Levi vol trots. Ik probeer vooruit te komen maar dat lukt nauwelijks.

'Lekker bezig Blake!' Zegt Kelsey als ik normaal probeer te schaatsen. Ik begin te lachen. 'Dankjewel!'

Ik kijk even naar Kelsey en BOEM daar lig ik, op de grond.

'Mijn stuitje.' Zeg ik. Kelsey komt bezorgd naar me toe en Levi komt lachend naar me toe.

'Ik wist dat dit fout ging.' Lacht hij. Ik begin mee te lachen maar Kelsey kijkt Levi boos aan. 'Nee Levi niet grappig, dalijk heeft hij echt pijn.' Zegt ze een beetje boos.

'Sorry schat.' Zegt Levi terwijl hij Kelsey een kus geeft.

Hier geniet ik van, schaatsen met mijn allerbeste vrienden.

***

i fucking love kelsey.

lots of love

Xx,me.

My stepbrother, the badboy. ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu