CAMILLE NEWTON
Het is nu een week later. Na mijn gesprek met Kelsey ben ik uiteindelijk weer terug gegaan naar de zaal en ik heb de film afgekeken.Mam en Stefan zijn nu thuis, ik zit op de bank tv te kijken. 'Cam!' Roept mijn moeder vanuit de keuken. Ik zucht. 'Wat is er?' 'Kun je me even helpen? Wil je even boodschappen voor me doen?' Vraagt ze.
'Ja is goed!' Roep ik terug. 'Blake gaat met je mee!' Roept ze. Waarom gaat Blake mee?
Ik ren naar boven en klop op de kamerdeur van Blake. 'Blake we moeten boodschappen doen!' Zeg ik. 'We?!' 'Ja we, kom je mee?' 'Nee.' 'Oke.' Gelukkig gaat hij niet mee.
Ik loop naar mijn kamer en kijk op mijn telefoon. 2 appjes.
[10:34] Oliver❤️: goodmorning sweetie 🤩
[11:12] U: Goodmorning 😘
[11:13] Oliver❤️: kom je werken vandaag?
[11:13] U: is het erg als ik niet kom? Ik kom vanavond wel naar jou toe
[11:14] Oliver❤️: Maakt niet uit, Hoelaat ben je er dan? x
[11:14] U: ik moet hier eten, dus rond 19:00 ben ik er x
[11:15] Oliver❤️: zie je dan x
[11:15] U: tot straks ❤️
Ik sluit mijn telefoon af en doe mijn kast open. Ik pak een lichtblauwe, wollen trui en een broek met zwart witte patronen. Ook pak ik mijn vans.
Camilles outfit.
Tevreden kijk ik naar mezelf in de spiegel. Wel oke voor de dag. Ik borstel mijn haar en maak een hoge staart. Snel poets ik mijn tanden, ren ik naar beneden en doe ik mijn jas aan. 'Ik ga!' Roep ik. Ineens rent Blake de trap af en doet hij zijn jas ook aan.
'Ik moest mee, dus dan ga ik mee.' Zegt hij. Ik knik, ik moet er niet teveel problemen van maken. Over een tijdje wil ik toch weg hier en ben ik bijna helemaal van hem af.
'Prima.' Zeg ik. Blake doet zijn jas aan en samen lopen we naar de auto.
'Zet asjeblieft Pa Olvidarte op.' Zeg ik. Blake lacht en zet het op.
Ik begin mee te zingen en we lachen ons helemaal kapot. Als we bij de supermarkt aankomen stappen we uit. 'Wat moesten we meenemen?' Vraag ik. 'Ik denk dat we avondeten mee moesten nemen. Dus wat wil je eten?' 'Pizza.' Zeg ik.
We staan voor de diepvries met pizza's. 'Salami voor mij, Hawaii voor jou. Voor mam en Stefan allebei margarita.' Zeg ik. Blake knikt en pakt 4 pizza's. 'Letsgo!'
Ik loop de winkel uit nadat we hebben afgerekend en Blake loopt een beetje verdrietig achter me. Als ik in de auto zit zegt Blake niks. 'Blake sorry, nogmaals. Het spijt me echt en ik wil ook echt nog vrienden zijn want ik kan niet zonder jou in mijn leven. Maar je moet toegeven dat we laatst veel ruzies hadden.' Zeg ik. Blake knikt.
'Dat klopt, en misschien is het beter zo maar ik vind het gewoon moeilijk om jou gelukkig te zien met Oliver.' Zegt hij.
'Hij is vast goed voor je.' Zegt Blake na een minuut stilte. 'Zullen we vanavond een oude gezellige filmavond houden?' Vraag ik. 'Ik vind het goed, to All the boys ive loved before?' Vraagt Blake lachend. Ik knik.
'Home Sweet home!' Roep ik door het huis heen als we thuis zijn aangekomen. 'We hebben pizzaaaa!' Roept Blake vrolijk.
'Wij moeten weg.' Zegt Stefan. 'Na het eten? Of nu?' Vraag ik. 'Nu.' Antwoord hij. 'Oke? Waar gaan jullie heen?' Vraag ik. 'Mijn tante is overleden. We moeten naar een begrafenis. Blake gaat niet mee, hij kende haar toch niet. We zijn ongeveer 3 tot 4 dagen weg.' Zegt hij. Ik knik.
'Blake de pizza's zijn klaar!' Roep ik. Het is avond en we hebben mijn MacBook al klaargezet om to All the boys ive loved before te kijken.
'Vind je Peter kavinsky nog steeds zo leuk?' Vraagt Blake lachend na een tijdje. Ik knik. 'Duh!'
Ik kijk even hoeveel likes ik heb op mijn nieuwe instagramfoto. Die heb ik net geplaatst.
@camille.newton: filmavondje & @blake.kingston 🤪🍿
@oliver.hathaway: kom ff app
@blake.kingston: peter kavinsky aaahhhh 😂🤪
————> @camille.newton: My One&Only aahhh 😂🤪@lieve.kingston: #teamcake 🤩
————> @oliver.hathaway: ?
————> @lieve.kingston: team Blake en Camille is #teamcake 🤩[19:46] Oliver❤️: k dacht dat je naar mij toe kwam?
[19:50] U: omg sorry helemaal vergeten! Is het ook goed als ik morgenavond kom? Ik wil gewoon weer vrienden zijn met Blake.
[19:50] Oliver❤️: ja is goed, tot morgen x
[19:51] U: tot morgen x
BLAKE KINGSTON
Yes. Camille kiest nu voor mij!1-0.
***
hee, 1-0 voor Blake :)
1-0 voor team #cake ! 🤩
see u soon
lots of love
Xx,Me.
JE LEEST
My stepbrother, the badboy. ✔️
RomanceAls Camilles moeder intrekt bij haar nieuwe vriend moet Camille mee. Helaas krijgt ze een stiefbroer, de badboy van de school waar ze naartoe gaat. Een tijdje moeten ze niets van elkaar weten, maar dan wordt haat omgezet in liefde. Want haat en lief...