Hoofdstuk 12

5.1K 107 6
                                    

CAMILLE NEWTON
Ik word wakker met een enorme steek in mijn hoofd. Vandaag moet ik weer naar school en eerlijk gezegd heb ik daar geen zin in. Alhoewel ik dan wel Lieve weer zie en ja, laten we eerlijk zijn. Ik moet nog vriendinnen maken aangezien Lieve mijn enige vriendin is op deze school.

Ik draai me nog eens om en na 5 minuten word er geklopt op mijn kamer. "Camille, word wakker pleas! We moeten echt naar school!' Roept een stem. Ik stap vermoeid mijn bed uit en zodra ik in de spiegel kijk schrik ik van mezelf. 'Nee! Ik eehm, voel me niet goed.' Verzin ik dan maar. Ik hoor Blake zuchten en naar beneden lopen. 'Ze voelt zich niet goed.' Hoor ik Blake zacht zeggen. 'Engeltje van me, kom eens naar buiten.' Zegt mijn moeder aan de deur. Zuchtend open ik de deur en zelfs Blake schrikt ervan. 'Duidelijk, je voelt je niet goed he? Toevallig als je eruit ziet als een zombie. Je gaat gewoon naar school. Zeg maar dat je een platte band had.' Zegt mijn moeder. Ik voel weer eens een stomme steek in mijn hoofd en grijp er meteen naar.

Vroeger was ik goed in nep huilen, misschien komt het nu nog van pas. Als ik het nog kan tenminste. De eerste tranen komen en meteen zie ik Blake bezorgd kijken. 'Ik blijf bij haar, aangezien jij en mijn vader moeten werken.' Zegt Blake tegen mijn moeder. Ze knikt en gaat daarna weg. Blake loopt mijn kamer in en gaat op mijn bed zitten. Mijn telefoon geeft een pling en Blake kijkt ernaar. Stiekem maar toch zichtbaar.

'Youri?' Vraag ik. Blake schrikt ervan en loopt weg, uit mijn kamer.

'Laat zitten! Roep ik boos. Ik grijp snel mijn telefoon en kijk naar het berichtje.

Youri: Het was erg leuk eergisteren! Sorry dat ik niet had geappt enzo, maar wil je morgen afspreken? xx Youri

Camille: eehm ik denk het niet. Het spijt me maar je bent denk ik niet mijn type, sorry. groetjes Camille!

Youri: ow, sorry.. ik hoop dat je snel iemand vind! 🥺

Boos kijk ik naar mijn berichtje, die ik heb gestuurd denkt Youri. Maar ik weet wel beter..

Boos loop ik naar Blakes kamer. Ik klop op de deur en zonder antwoord loop ik naar binnen.

'What the fuck denk jij?! Youri is wel mijn type! Omdat jij niemand kan krijgen betekend het niet dat je jaloers moet zijn op Youri en mij he, wij hebben misschien een toekomst!' Roep ik boos naar hem. Het enigste wat Blake doet is lachen. Keihard lachen.

'Dacht je nu echt dat ik niemand kon krijgen? Ik ga stuk, ieder meisje van de school wilt mij, behalve Lieve.' Zegt hij.

'Ik ook niet hoor.' Zeg ik. Blake kijkt me met een grijns aan. 'Oh ja?' Zegt Blake kil. Ik schrik ervan maar herstel me al snel weer. Blake komt op me afgelopen en komt steeds dichterbij. Ik zet geen stap terug, ik doe niks. En waarom? Omdat ik niet bang ben voor pussies zoals hij. 'Wat moet je?' Vraag ik. Blake aait over mijn wang en meteen gloeien mijn wangen. 'Dat is wat ik met je kan doen.' Grijnst hij.

Snel loop ik terug naar mijn eigen kamer en ga ik tv kijken. Na ongeveer een uurtje Riverdale te hebben gekeken begin ik na te denken. Zonder dat ik het doorheb loop ik naar de achterdeur en maak ik hem open. We hebben best een grote tuin dus ga ik ergens achter liggen, in het gras, starend naar de wolken.

Ik heb al best veel vormen van wolken ontdekt, maar nog nooit een hartje. En nu op dit moment, verschijnt er een hartje in de lucht.

Voordat ik het weet rolt er een traan over mijn wang. En even later komt al mijn vocht uit mijn lichaam uit mijn ogen. Alles stroomt eruit. En ergens voelt het wel goed, even huilen. En nu? Ik huil nu om veel dingen, maar om een ding in het speciaal.

Mijn vader.

***

Wat is er gebeurd met de vader van Camille? En wat wilt Blake nu van Camille?

sorry voor mijn inactieve maand!

SHARE VOTE AND COMMENT!

XXX ME!

My stepbrother, the badboy. ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu