Hoofdstuk 37

2.3K 63 8
                                    

OLIVER HATHAWAY
Ik wordt gek, helemaal gek. Ik vind Camille zo leuk! Maar zij mij niet, ik snap het wel. Blake is echt een goed vriendje. Maar toch wil ik alleen maar Camille sinds de dag dat ik haar heb ontmoet.

Ik kijk even op instagram.

@blake

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

@blake.cx; dat gebeurd er als de bioscoop vol is en je perse naar 'de film' wilt. & @camille.bx ❤️❤️

@camille.bx; wij met onze gestoorde plannen toch altijd 😂

@lievekingston; agh schatjes toch 😍😘

Laad meer reacties..

Camille heeft haar nam veranderd naar @camille.newton !

Snel plaats ik een foto. Ik moet me ergens op concentreren.

 Ik moet me ergens op concentreren

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

@oliver.hathaway; thinking about u 🌬

@camille.newton; ☁️
————> @oliver.hathaway; kun je even praten? Dm pls

@roossss; k denk ook aan jou schat ❤️
————> @oliver.hathaway; tief n end op. Tis uit, besef je je dat wel?

Laad meer reacties..

Mijn hart slaat een sprongetje. Camille wilt met me praten!

@camille.newton: Hee, ik wil gewoon echt beste vrienden zijn. Snap je dat wel?

@oliver.hathaway: ja dat snap ik, je zal altijd een speciaal iemand voor me blijven. En mijn beste vriendin ☺️

@camille.newton: kun je anders afspreken ergens? Om echt even over dit te praten want ik denk dat ik iets kwijt wil eigenlijk..

@oliver.hathaway: ja oke is goed. Op het werk?

@camille.newton: helemaal prima! Zie je zo :)

@oliver.hathaway: tot zo!

CAMILLE NEWTON
Blake en ik kijken een film, Harry Potter. De bioscoop was helemaal vol, tenminste onze film.

Ik denk steeds maar aan Oliver. Hij blijft in mijn gedachtes. Nu moet ik naar het werk. Beetje vreemd om 20:00 s'avonds maar ja, dat is dan maar zo.

'Blake, ik ga even naar het werk. Ik ben mijn tas daar vergeten.' Zeg ik. Blake kijkt me even vreemd aan. 'Hoezo staat je tas dan rustig in de gang?' 'Omdat ik een andere tas heb die op het werk staat.' Antwoord ik.

'Van Oliver gekregen zeker.' Zegt hij snel. 'Hoezo gaat alles meteen naar Oliver?' Reageer ik boos. 'Sorry, zo bedoelde ik het niet. Het is meer dat het de laatste tijd alleen maar Oliver is. Ik hou van je.' Zegt hij. Blake geeft me een kus op mijn voorhoofd en dan loop ik de deur uit. Dat voelde zo vreemd..

Ik denk dat ik Oliver leuk begin te vinden. Maar dat mag en kan niet dus ik laat het er maar bij. Snel fiets ik naar het werk.

Even later kom ik aan en zie ik Oliver voor de hoofdingang staan. Ik stap van mijn fiets af en loop dan naar hem toe.

'Hee.' Begin ik. 'Oliver luister even. Ik weet niet hoe ik het moet zeggen maar je bent echt geweldig. Ik denk dat ik je leuk vind maar ik heb een relatie met Blake. Wij hebben steeds vaker ruzie en toen ik je ontmoette voelde ik al een sterke band tussen ons.' zeg ik vlug. 'Ik vind jou leuk Camille, en ik wil je echt als vriendin. Ik hou van je.' Zegt hij.

Langzaam komt Oliver dichterbij en dan..

Open ik mijn ogen. Ik schrik. 'Cam, wakker worden! Je moet naar je werk zo!' Roept Blake. Wacht, was dit een droom?! Blijkbaar.. gelukkig maar want ik ben te blij met Blake.

'O, trouwens nadat we Harry Potter hebben gekeken was je in slaap gevallen en heb ik je in mijn bed gelegd.' Glimlacht Blake. Ik grinnik. 'Stomme ik toch weer hahaha.' Lach ik.

Snel eet ik mijn eten op en kleed ik me aan. 'Ik moet zo weg!' Roept Blake vanaf beneden. 'Waar ga je naartoe?' Vraag ik. 'Moet je dat altijd weten?!' Zucht Blake. 'Sorry hoor.' Zeg ik beledigd.

Ik hoor de deur dichtvallen en pak dan een boekje waar ik soms in schrijf als ik het moeilijk heb.

***

Hee, ik hoop dat jullie dit boek nog steeds zo leuk vinden als in het begin. Nu ik dit hoofdstuk heb geschreven zie ik dat we 28k reads hebben! Zo veel dankjulliewel! Ik hoop dat het er nog meer kunnen worden.

Lots of love xx me.

My stepbrother, the badboy. ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu