Hoofdstuk 40

2.1K 52 46
                                    

BLAKE KINGSTON
Ik zit op de bank naast Levi en Kelsey. Ik probeer niet aan Camille te denken maar dat lukt maar niet! Ze is nog steeds mijn ex waarvan ik echt veel hield of nou ja hou..

CAMILLE NEWTON
Ik zit bij Oliver in de auto. Het is zo spannend! Geen idee waar hij me mee naartoe neemt..

Even later stapt Oliver uit mij een restaurantje, hij doet mijn deur open en laat mij ook uitstappen. Ik glimlach naar hem. 'Wat een gentleman!' Zeg ik vrolijk. Oliver glimlacht liefdevol.

'Camille..' Zegt Oliver als we op onze plek aankomen, die trouwens prachtig is. We zitten op een terrasje met uitzicht op een prachtig meer. Ik merk langzaam dat ik aan het dromen ben en kom weer in de werkelijkheid.

'Ow Uhm, sorry het spijt me. Ga verder.' Glimlach ik. 'Nou het zit dus zo, ik vind je echt heel erg leuk. Zou je mijn vriendin willen zijn?' Vraagt Oliver. Ik, mijn hoofd, ik ben zo blij!

'Ja natuurlijk!' Zeg ik vrolijk. Ik sta op en Oliver geeft me een knuffel. Als even later de ober komt vraagt hij welk drinken we willen. 'Doe mij maar een cola en wat wil jij Camille?' Vraagt Oliver. 'Doe mij maar een ice tea green.'

Even later gaat Oliver naar de wc en staar ik naar het meer. Er is zoveel gebeurd de laatste tijd. Dingen waar ik niet trots op ben en waar ik wel trots op ben.

Als ik even op mijn telefoon zit besluit ik een foto te plaatsen van de colorrun

Als ik even op mijn telefoon zit besluit ik een foto te plaatsen van de colorrun

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

@camille.newton: 01-10-2019 ❤️

@oliver.hathaway: iloveyou 💛

@lieve.kingston: 😘

@blake.kingston: veel geluk samen

@kelsey.01: zo snel naar een ander?
————> @oliver.hathway: laat Cam, tis haar keuze.

@leeeviiiiiii: 😬

Ik rol mijn ogen. Ben ik echt zo snel naar een ander gegaan?

BLAKE KINGSTON
Mokkend staar ik vooruit. Net zag ik op instagram dat Oliver en Camille hebben. Kelsey en Levi zien me vooruit staren en Kel komt naar me toe.

'Ey, ze is het niet waard.' Zegt Kel. Ik haal mijn schouders op. Camille was het wel waard, maar ik blijkbaar dus niet voor haar. Cam was mijn beste vriendin, mijn vriendin en zoveel meer. Nu is dat allemaal afgenomen door ene Oliver.

'Ik hou nog steeds van haar.' Mompel ik. Levi komt ook naar me toe. 'Als ze zo snel naar een ander gaat zegt dat iets over haar en niks over jou, leef je leven zolang als je nog leeft, laat Camille dr eigen leven leven zoals zij die wilt leven. Maar vroeg of laat komt ze er toch achter dat ze een grote fout heeft gemaakt.' Zegt hij.

Een traan rolt over mijn wang, gevolgd door meerdere. Kelsey en Levi omhelzen me.

Dit zijn mijn allerbeste vrienden.

CAMILLE NEWTON
Ik stap uit de auto en geef Oliver een knuffel. 'Thanks voor de geweldige date.' Zeg ik. 'No problem. Het was heel erg gezellig. Snel weer!' Glimlacht Oliver. 'Ja, ik ben erg moe.' Lach ik.

'Tot binnenkort.' Glimlach ik. Oliver drukt een kus op mijn wang en ik voel kleine tintelingen.

Even later zit ik in bed. Mijn moeder en Stefan komen pas over een week dus ik ben weer eens alleen thuis..

Ik voel allemaal appjes binnenkomen, ook van Lieve.

Lieve: hee, k wilde ff zeggen dat ik je support met Oliver maar ik ben nog steeds #teamcake :)
U: ik ben nu met Oliver
Lieve: i know, but i don't care :)

Blake: morgen komen Kelsey en Levi naar ons toe, logeren ook dus k weet niet wat jij doet maar ja.
U: Jezus, waar zou ik heen moeten?
Blake: Oliver je vriendje miss?!
U: nee ik ga niet bij hem slapen, niet nu al!
Blake: jij hebt het verpest dus bekijk het je maar.
U: Jezus hé!
Blake: doe niet moeilijk

Oliver❤️: slaap lekker schat 😘
U: goodnight handsome ❤️

Mama❤️: ik wil die Oliver wel eens ontmoeten.
U: wat is er?
Mama❤️: PROBEER me er maar van te overtuigen dat hij beter voor je is dan Blake, want dat kan hij niet zijn.
U: ben je dronken? Ik heb het niet voor niets uitgemaakt met Blake.

Kelsey: wat heb jij?! Blake zit hier te huilen, door wie?! Door Camille doordat ze een nieuw vriendje heeft nog niet eens na een fucking week. Jullie relatie heeft 4.5 jaar geduurd dat je t je ff beseft.
U: bemoei je er niet mee, ik maakte de goede keuze dat weet ik zeker. Soms is het een goede keuze om voor jezelf te kiezen.
Kelsey: je bent net als alle anderen.
U: ga toch lekker naar je Levi die o zo goed voor je is.

Anoniem: heeeee
U: wie ben jij?
Anoniem: Levi :)
U: ja ga maar hoie
Levi: hoezoooo?
U: je gaat weer gemeen doen net zoals Blake en Kelsey
Levi: niet gek he
U: ga weg
Levi: okeeee

Wat is mis met sommige mensen?

En dan vooral met Levi.

En Kelsey.

En Blake.

En mijn moeder.

***

Hee, stel je wilt nog een boek lezen (van mij bijv.) dan is een heel leuk boek: 'fight for your feelings' ik vind t zelf echt heel heel erg leuk boek geworden! <3

Lots of lovee

~ SHARE VOTE AND COMMENT  ~

XX,ME.

My stepbrother, the badboy. ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu