BLAKE KINGSTON:
Ik zit op mijn kamer als er op de deur wordt geklopt. Urgh, waarschijnlijk is het Meghan of Lieve. 'Kom maar binnen.''Owh, Camille. Je eehhmm.' Komt er uit mijn mond. 'Blake. Ik wil dat je eerlijk bent. Heb je gezoend met Meghan?' Vraagt Camille. Ik schudt direct mijn hoofd. 'Nee, ik zei toch, ik heb alleen gevoelens voor jou.' Zegt Blake.
'Oke dan.' Zegt Camille. 'Wil..Wil.. je mijn vriendin zijn?' Vraag ik dan. 'Ja, tuurlijk.' Antwoord Camille dan blij.
'Nu is het echt officieel.' Lacht Camille. 'Ja, eindelijk.' Antwoord ik
Camille loopt mijn kamer weer uit en ik hoor haar lachen met Lieve.
Na een tijdje komt Lieve mijn kamer binnen zonder Camille. 'Keep it.' Zegt ze. Ik knik. 'Zonder mijn allerbeste nichtje ben ik toch niks.' Lach ik. Lieve knikt en geeft me een knuffel.
'Ik eehhmm, denk dat ik een crush heb.' Giechelt Lieve. 'Op wie. Zeg het eens aan je neef.' 'Neefje.' Verbeterd Lieve me, ja jongens Lieve is een maand ouder hahaha.
'Dave.' Zegt Lieve. Ik kijk haar verbaasd aan. 'Go for it.' Dave is een van mijn beste maten samen met Kenzo.
'Ik ga maar eens naar huis.' Zegt Lieve. Ik knik en neem haar mee naar de voordeur en als ze weg is ga ik naar Camille.
'Heeeyyy, verkering!' 'Hahahaha, Blake. Doe es normaal.' Grinnikt ze. 'Ik ben gewoon blij.' Geef ik toe. 'Hoezo?' 'Omdat ik met jou kan zijn.' Camille lacht en geeft me een kus.
'Mag ik het op instagram zetten?' Vraagt Camille. Ik schudt direct mijn hoofd. 'Dadelijk weet de hele wereld het, en dus ook onze ouders.'
'Ik zeg het wel tegen Youri, zo weet hij dat hij geen kans meer bij jou maakt.' Zeg ik. 'Doen!' Roept Camille enthousiast.
Ik ben blij met haar. Ik ben blij met Camille Newton.
'Bleh, morgen moeten we weer naar school.' Zegt Camille. 'Klopt. Zullen we even Netflix kijken?' Vraag ik. Camille knikt en komt tegen me aanliggen.
CAMILLE NEWTON:
Om 07:00 gaat de wekker en ik ben kapot. Blake en ik gaan samen fietsen naar school en Lieve fietst ook mee.Ik loop naar mijn kast en kies wat kleren uit. Een zwarte jeans met een simpel maar leuk t shirt waarop staat: food is mood.
Als ik beneden aankom zit Blake al aan tafel. 'Daar is ze, Camille Newton.' Zegt hij. Ik lach. 'Waar zijn Stefan en mijn moeder?' 'Nog boven, ze slapen uit vandaag. Ik wou dat ik dat kon.' Lacht Blake. Ik knik.
'Me too. Het is trouwens half acht. Over 10 minuten moeten we bij Lieves huis zijn.' Zeg ik. 'Oke, eet even vlug wat.' Zegt Blake. 'Ik pak de fietsen alvast!' Roept hij me nog na.
'Okeeee!!' Roep ik door het huis heen. Even later komt mijn moeder beneden. 'Hoi Camille. Wie schreeuwde net eigenlijk.' 'Sorry, dat was ik. Ik moest Blake even wat zeggen.' Zeg ik. Mijn moeder zucht. 'Twee irritante kinderen soms.' Ik begin te lachen. 'Doei mam.' Ik geef haar een kus en loop dan naar buiten.
'Op naar school!' Roep ik. Blake begint te lachen. 'En Meghan weer zien!' Zucht hij. 'Hoezo?' 'Ze is naar deze school "verhuisd" zegt ze.'
Ik wordt een beetje boos. 'Komt goed Camille. Beloof ik je!' Zegt Blake. Ik knik en bel dan bij lieve aan.
Na een tijdje komen we met zn allen op school aan. Blake en ik lopen samen de trappen op en net voordat ik hem een kus wil geven duwt Meghan me bijna de trappen af.
'Wat is je verdomme probleem?! Blake is potverdomme van mij!' Roept ze hysterisch. Ik zucht. 'Meghan, doe rustig. Blake wilt je niet.' Zeg ik. Blake knikt en houd me nog steeds vast. 'Ik ga alvast naar Lieve.' Zeg ik. Meghan loopt heupwiegend weg alsof er net niets is gebeurd. Wat een trut.
'Oke, doei Cam.' Zegt Blake. Ik geef hem een kus en loop dan snel naar de les.
Eenmaal aangekomen in de les staart de hele klas me aan, inclusief Lieve. 'Zijn jij en Blake een koppel?' Vraagt Romy, een meisje uit onze klas. Ze heeft geluk dat de docent er nog niet is, anders had ik geen antwoord gegeven.
'Ja.' Antwoord ik vol trots. Snel loop ik naar mijn plek toe naast Lieve. Even later komt Meghan onze klas ingelopen. 'Jij trut!' Roept ze naar me. De docent komt de klas binnen en houd Meghan in bedwang.
'Meghan Anderson. De les uit! Je bent nog maar een dag in mijn les en in onze klas!' Roept onze mentor, mevrouw Bloemendaal. Verstijfd kijk ik Lieve aan. 'Komt ze in onze klas?' Fluister ik. Iemand voor mij draait zich om. 'Ja, helaas wel.' Zegt Rafe.
***
Heeyy!! Ik heb WiFi op vakantie! Dus nu nog een extra hoofdstukje! Ik heb al een einde in gedachten, geen zorgen. Het einde is niet al binnenkort hoor, haha! Nu lekker zwemmen en frieten eten! Tot binnenkort!
Loveyouall,
Xx, Me.
<3
JE LEEST
My stepbrother, the badboy. ✔️
RomanceAls Camilles moeder intrekt bij haar nieuwe vriend moet Camille mee. Helaas krijgt ze een stiefbroer, de badboy van de school waar ze naartoe gaat. Een tijdje moeten ze niets van elkaar weten, maar dan wordt haat omgezet in liefde. Want haat en lief...