CAMILLE NEWTON
Lieve en Blake zijn in de keuken wat chips aan het pakken. Ik scroll door instagram en zie ineens dat iemand me een volgverzoek stuurt.@Oliver.Hathaway
Ik accepteer hem. Nu ineens besef ik me wie het is, Oliver Hathaway, mijn baas!
Ik plaats eventjes een nieuwe foto van mij en Lieve en meteen liket Oliver hem. Wat moet hij van me?
@Camille.bx; You comes first! ❤️
@Daveeee; vooral die rechtse is cute 😍😍
——> @Camille.bx; cuties 🤗
@Oliver.Hathaway; see u tuesday :)
@Blake.cx; mijn schatjes ❤️
@Lieve.kingstonx; Bestfriend 001! 🥳Blijkbaar zitten Blake en Lieve op hun telefoon, anders konden ze niet reageren. Ik begin te lachen. We moeten onze bedden nog beneden neerleggen, alhoewel. We hebben een nieuw huis en een veel groter huis met hele mooie nieuwe meubels.
Woonkamer Blake, Camille, Stefan en Linda.
'Camilleeeeeeee!!!!' Roept iemand. Het lijkt op Lieve. Snel ren ik naar de keuken en zie ik Bear daar staan grommen naar Lieve. Ik begin te lachen.
'Bear, dat is Lieve.' Zeg ik. Bear lijkt me enigszins te begrijpen en stopt met grommen en loopt naar me toe. Ik aai hem en hij geeft me een lik.
Lieve rent weg naar de woonkamer en bear achtervolgt haar. Wat een lieve hond is hij toch. <3
'Cam?' Vraagt iemand. Ik draai me om en zie daar Blake staan. 'Ja?' 'Wie is Oliver Hathaway?' Vraagt hij. Ik onzekerheid in de manier hoe hij het zegt.
'Mijn baas.' Antwoord ik. Blake knikt en geeft me een knuffel. 'Ik hou van je, dat je dat even niet vergeet.' Zegt Blake. 'Dat zal ik zeker niet vergeten.' Glimlach ik.
Snel lopen we samen naar de woonkamer waar bear naast lieve zit en ze zitten elkaar te knuffelen. Ja knuffelen, bear kan zitten en dan zijn voorpoten op iemands schouders doen, volgens mij kunnen veel honden dat.
'Lieffie!' Roep ik vrolijk. Bear komt naar me toe gelopen en gaat naast me staan, of hoe je dat ook bij honden noemt.
——
Na een tijdje (02:00 is de tijd nu, haha.) zitten Lieve en Blake te slapen als ik een dm krijg.
O= Oliver Hathaway.
C= Camille Newton.O= ik heb zin in dinsdag!
C= Hzo dm je me?
O= geen idee, nieuwe werkneemsters is altijd leuk om dingen uit te leggen over de baan die ze uitvoeren!
C= even voor de duidelijkheid ik heb een vriendje.
O= Owh haha ik dacht dat je single was
C= nee dus, ik ga hoie.
O= hoezo zo bot?
C= dus nu doe ik bot? Bij mijn sollicitatie was de enige die bot deed jij.
O= ja oke, ik wil dat je me vergeeft
C= pech. Ik ga slapen.Ik stop mijn telefoon weg en ga slapen.
——
Volgende dag..
'Doei Besties!' Roept lieve vrolijk. Ik geef haar een knuffel en zwaai haar samen met Blake uit.
'Ik ga even naar Ken.' Zegt Blake. Ik knik en zwaai ook hem uit.
Dan ga ik op de bank zitten en tv kijken. Ineens voel ik een trilling.
Oliver Hathaway: Hey, zin om een keer af te spreken, om wat dingen over het werk te bespreken?
U: hoezo voeg je me te op whatsapp? Hoe kom je überhaupt op mn nummer?
Oliver Hathaway: ik heb zo mn contacten.
U: ik heb een vriendje. Dus nee, liever niet.
Oliver: oke dan weet ik dan ook. 😘
U: ugh, hoezo ben je zo verschrikkelijk iritant.
Oliver: geen idee
U: tot dinsdag
Oliver: tot dinsdag!
Ik wordt echt nu al gek van hem!
***
Hey, nieuw hoofdstukje! <3
Sorry voor de "inactieviteit" ik heb al heel wat ideetjes! Maar, als jij wilt dat er iets gebeurd zeg het dan ff, dan kan ik het miss in t verhaal verwerken! :)
~ SHARE VOTE AND COMMENT ~
Xx,Me.
JE LEEST
My stepbrother, the badboy. ✔️
RomanceAls Camilles moeder intrekt bij haar nieuwe vriend moet Camille mee. Helaas krijgt ze een stiefbroer, de badboy van de school waar ze naartoe gaat. Een tijdje moeten ze niets van elkaar weten, maar dan wordt haat omgezet in liefde. Want haat en lief...