CAMILLE NEWTON
Ik sta in de badkamer, Lieve is net klaar. Ik ga nu mijn make-up doen en dan gaan we gelijk.'Camille! Lukt het?' Vraagt Lieve. Ik doe de badkamerdeur van het slot af en Lieve komt naar binnen. 'Oh mijn God. Jouw eyeliner zit perfect!' Gilt ze zowat. Ik lach. 'Ja, ik ben er zelf erg trots op hoor.'
Samen lopen we de badkamer uit en Blake staat al in de gang te wachten. 'Jullie zien er goed uit dames.' Glimlacht hij. 'Dankjewel, jij ook Blake. Sorry van toen net.' Zeg ik. Hij knikt. 'Melody is gewoon echt niet mijn type.'
'Kunnen we gaan?' Vraagt een ongeduldige Lieve. Blake knikt en met zn allen lopen we naar de club. Als we daar aankomen hangen we onze jassen op. 'Kom om 02:00 weer terug bij de jassen, oke?' Vraagt Blake. Lieve en ik knikken en lopen dan verder de club in. Over ongeveer 2 weken wordt ik 18 dus officieel mag ik nog niet drinken. Dus ik drink niet en sla het over.
'Eehm, doe maar water.' Zeg ik tegen de barman. Lieve kijkt me vreemd aan. 'Ik ben nog geen achttien.' Zeg ik. 'Doe gewoon. In deze club mag het!' Zegt ze lachend. Ik haal mijn schouders op. 'Waarom ook niet? Doe voor ons allebei maar een shotje.' Zeg ik. De barman knikt en geeft 2 glazen. Op de mijne staat een nummer. Hij knipoogt naar me en snel loop ik weg, wat een engerd.
'Kom! Wie wilt truth or dare doen?' Roept een stem. Lieve kijkt me aan en ik knik. Als we in de kring gaan zitten zie ik pas dat Blake er ook is. 'Stel je allemaal even voor bij je naam.' Zegt een meisje met rood geverfd haar lijkt het wel. Na een paar rondes weten we alle namen.
- Megan
- Daisy
- Hayden
- Lieve
- Blake
- Camille
- YouriNa een paar rondes wijst Hayden naar mij. 'Camille, Truth Or Dare?' Vraagt hij. Even denk ik. 'Dare.' Zeg ik. Hayden kijkt me geamuseerd aan. 'Zoen Blake.' Zegt hij. Ik stik half en kijk Blake aan, hij kijkt mij aan. Ik knik.
'Prima, maar ik voel er niks bij.' Zeg ik. Blake en ik staan op en langzaam kom ik dichterbij. Dan drukt Blake zijn lippen op de mijne en duwt hij met zijn tong op mijn lippen, ik geef hem toestemming. 'Jullie kunnen stoppen hoor.' Zegt Megan. Ik besef want ik was aan het doen en loop met rode wangen weer naar mijn plek. 'Youri. Truth or dare?' Vraag ik.
'Truth.' Antwoord hij. Lieve komt naast me zitten en wilt wat in mijn oor fluisteren. 'Wie zou hij het liefst nu willen zoenen?' Fluistert ze.
'Wie zou je het liefste willen zoenen hier bij truth or dare?' Vraag ik. Youri wordt een beetje rood. 'Eehm, jou.' Zegt hij. Ik bloos ook lichtjes en ik zie vanuit mijn ooghoek Blake boos naar Youri kijken.
'Blake, truth or dare?' Vraagt Youri. 'Truth.' 'Waar en met wie heb je het beste gezoend in je hele leven?' Vraagt hij. Blake kijkt geamuseerd naar de grond. Ik lach erom. 'In mijn kamer, met Camille.' Zegt hij. Youri kijkt een beetje boos naar Blake. Ik wordt daarentegen een beetje rood.
'Nou, eehm, dankje he Blake. Maar geen zorgen Youri, ik en Blake zijn vrienden. En hij is mijn stiefbroer.' Zeg ik lachend. Youri kijkt me blij aan. 'Daisy, truth or dare?' Vraagt Blake weer. Daisy kijkt met grote ogen Megan aan, Megan en Daisy zijn echt de beste vriendinnen.
'Dare.' 'Zoen een random jongen op de dansvloer.' Zegt hij. Daisy slikt en gaat op een jongen af, ze zoent hem en komt weer terug.
Na een tijdje zijn we klaar met truth or dare en gaan we wat drinken. Na een paar shotjes ben ik al flink aangeschoten. 'Liebe. Whet ies 2 uur.' Zeg ik. Lieve knikt en samen gaan we naar de jassen, daar kom ik Youri tegen samen met Blake.
'Mag ik je nummer?' Vraagt Youri. Ik knik en geef hem mijn nummer. 'Ik zal je zeker appen.' Knipoogt hij. Ik begin te blozen en dan lopen ik, Blake en Lieve naar huis.
Ik voel alleen nog maar hoe ik in mijn bed wordt gelegd en dan slaap ik gelijk.
***
Wat vinden jullie van Youri? Ik heb wel een leuk ideetje voor het volgende hoofdstuk. Tot volgend hoofdstuk. Doei!
Xx, Me.
JE LEEST
My stepbrother, the badboy. ✔️
RomanceAls Camilles moeder intrekt bij haar nieuwe vriend moet Camille mee. Helaas krijgt ze een stiefbroer, de badboy van de school waar ze naartoe gaat. Een tijdje moeten ze niets van elkaar weten, maar dan wordt haat omgezet in liefde. Want haat en lief...