---7:30---
Все още не знаех какво да правя. Ако просто тръгнех към училище, щеше да се случи нещо лошо, но ако останех щях да се превърна в негова играчка. Оххх, ще полудеяя!
Точно в този момент телефона ми изпиука. Беше той.
Т:Пред вас съм. Кажи на Куг Ду, че ще ходиш сама на училище днес. Хайде, чакам те.
Fuckk.. Това не може да е истина. Взех чантата си и тръгнах да излизам. Точно, когато бях пред вратата чух Куг Ду.
-Хюн Дже, няма ли да ме изчакаш?
-Хюнг, днес ще ходя сама на училище. - обърнах се към него.
-Защо?
-Имам нужда да остана за малко сама.
-Еми, добре.
Отворих вратата и излязох. Това харесвах в него. Никога не ме е пришпорвал за нещо. Погледнах към колата на Техьонг. Въздишах и тръгнах към нея. Влязох без да го поглеждам.
-Добро утро. - каза ми той.
-Добро утро. - отвърнах тихо.
Той запали колата и потеглихме. През целия път мълчахме. Както предния път. За 10 минути бяхме пред къщата му. Той спря колата и слязохме от нея. Влязохме в къщата и, както миналия път, Техьонг заключи.
-Настани се хубаво. След малко идвам. - каза и тръгна на някъде.
Аз седнах на дивана и зачаках. Всъщност не чаках дълго. След по-малко от 5 минути той се върна... преоблечен. Беше просто по едни разкъсани дънки. Нагоре беше гол. Татуировките по тялото му се виждаха толкова хубаво. Щом го видях веднага наведох глава. Цялата се изчервих. До сега съм виждала само брат ми без тениска.
-Гладна ли си? - попита ме.
-Аз... не. - измънках.
-И да не си, пак ще ядеш. Мразя да ям сам.
Хвана ръката ми и ме задърпа. Влязохме в кухнята и ме накара да седна на един от столовете. Отиде до хладилника и го отвори.
-Хмм... Имам рамен. - погледна ме с доволна усмивка. - Точно, като за тази ситуация.
Техьонг извади рамена и започна да го прави. Не мина много време, докато е готов. Сложи на двама ни в купички и ми даде моята. Той седна и започна да се храни. Аз просто ровичках рамена с пръчиците и не знаех какво да направя. Беше ми толкова неудобно.
-Яж. - заповяда ми той. - Хайде, Хюн Дже. Отпусни се. Не хапя. Нахрани се.
Наведе главата си надолу и продължи да яде. Направих същото. След 10 минути и двамата бяхме готови. Техьонг взе купичките и ги сложи в мивката. Хвана ме отново за ръката и ме задърпа към горния етаж. О, не... Започва се. Влязохме в стаята. Пусна ръката ми и седна на дивана. Погледна ме и ме накара да се доближа. Щом бях точно пред него, той ме дръпна и се озовах седнала върху него. Сложи ръцете ми на врата му, а неговите ги постави на талията ми. Доближи ме още повече към себе си. Заби устните си във врата ми и засмука. Хванах косата ми и я задърпах. След това започна да целува гърдите ми. Беше му трудно, заради блузата, затова хвана краищата й и я махна. Продължи с действията си. След секунди усетих еректиралия му член. Отърка се в мен, а аз изстенах. Хвана ме хубаво и стана. Допря ме до стената, като не спираше с това, което правеше. Боже, защо не можех да се съпротивлявам? Тялото ми отказваше да направи каквато и да е съпротива. Отдръпна устните си от гърдите ми и ме погледна. След това погледа му се насочи към устните ми. Облиза се и се доближи. Беше толкова близо. Затворих очи. Сърцето ми биеше толкова бързо. Дишането ми беше тежко. След секунда усетих устните му върху моите. Бях толкова притеснена. Това беше първата ми целувка. Не знаех какво трябва да правя. Без да искам го ухапах, а той изсъска и се отдръпна. Видях как от устната му потича кръв.
-Съжалявам. - побързах да се извиня.
-Боже, Хюн Дже за пръв път ли се целуваш? - попита той, като бършеше кръвта.
-Аз... Да. - наведох глава.
-Наистина ли? - погледна ме учудено.
-Да.
-Само не ми казвай и че си девствена.
-Аз..
-По дяволите, Хюн Дже. - пусна ме долу. - Защо не ми каза по- рано? - развика се.
Изглеждаше ядосан, а това изобщо не ми харесваше. Аз просто гледах надолу. Идеше ми да се разрева. Той се доближи и ме хвана за брадичката, като повдигна главата ми.
-Трябва някой да промени това. - каза, усмихвайки се.
След, което пак ме целуна. Вдигна ме и ме постави да легна на леглото. Свали дънките ми. Свали и неговите. Махна бельото ми с такава лекота. Откопча и сутиена ми, след което свали и него. Започна отново да ме целува. След секунди усетих пръстите му вътре в мен. Аз изстенах и извих леко тялото си. Движеше ги бавно, но постепенно забързваше. Премести устните си върху врата ми, след това върху гърдите ми. Засмука едното ми зърно. Боже, защо ми беше толкова приятно? Извади пръстите си и ме накара да ги оближа. Свали боксерките си. Щом видях пениса му останах безмълвна. Господи, беше голям!
Усмихна се на реакцията ми. Настани се хубаво и го вкара в мен. Извих главата си назад и стиснах силно чаршафите. Болеше повече отколкото си мислех. Вкарваше го и го изкарваше бавно и внимателно, и следеше всяко мое движение.
-Ако те заболи прекалено много просто ми кажи. Ще спра. - каза и бавно забърза темпото си.
Болеше ме и то много. Защо боли толкова? Затворих очи и прехапах долната си устна. Не исках да му казвам, че ме боли. Беше ме страх да не се ядоса. Усетих как спира. Отворих очи и го погледнах.
-Няма да ми кажеш, нали? - попита ме.
-Аз... - не можех да кажа нищо. Не знаех как.
-Хюн Дже, боли ли те?
Мълчах. Просто мълчах.
-Отговори ми. - заповяда ми той, като повиши тон.
-Да. - казах съвсем тихо.
YOU ARE READING
Sex or something more
RomanceКогато някой те тормози системно и се държи лошо с теб, си мислиш, че той е най-големия ти враг. Но той става всъщност човека, който най-много обичаш. Аз съм Ким Хюн Дже. 17 - годишно момиче, което не знае какво е да имаш приятели или гадже. Имам бр...