12 Част

2.5K 83 2
                                    

---След 1 час---
Техьонг остана още малко у нас и беше време да си тръгва.
-Искаш ли да дойдеш с мен? - попита ме.
-Къде?
-У нас.
-Ами... - погледнах към Куг Ду.
-Добре, отивай. Ще кажа на нашите, че си у приятелка.
-Спокойно, скоро няма да се приберат.
-От къде знаеш?
-Ще ходят на вечеря.
-Ам, добре тогава. Аз ще си намеря какво да правя.
-Обичам те. - целунах го, взех си нещата и с Техьонг тръгнахме.
Качихме се в колата и потегли.
-Поне се сдържа и нищо не му каза за секса. - каза той.
-Искаш да му кажа, че чукаш сестра му в стая пълна със секс играчки? Това никога няма да стане.
Техьонг се засмя.
-Дано си готова, защото днес ще те подлудя. - усмихна се дяволски.
Това не вървеше към добре. Боже, дано само да не боли!
След малко бяхме вече у тях. Оставих си якето и телефона на дивана в хола.
-Гладна ли си?
-Да.
-Има китайско в хладилника. Вчера нямах време да готвя и си поръчах.
-Перфектно. - усмихнах се.
Отидохме в кухнята. Техьонг извади китайското и започнахме да ядем.
-Според теб Джин ще каже ли на момчетата?.. За нас. - попитах го.
-Хюн Дже... Казах ти, че можеш да му имаш доверие. Може да пази тайни. Най-вече, ако е засегнат човешки живот.
-Наистина искам да се махнеш от там. - наведох глава.
-Опитвал съм се, но баща ми владее всичко.
-А ти защо не живееш с тях?
-Неразбирателство. Събрах пари и реших да стана самостоятелен. Не ми трябваше помощта му.
-А майка ти? Тя що за човек е?
-Майка ми се ръководи от това, което й каже баща ми. Доста пъти съм виждал да я удря и това ме убиваше отвътре. Накрая с баща ми се споразомяхме аз да започна да работя за босовете, за да остави майка ми намира.. Но не знаех, че така ще застраша друг живот. - наведе глава и се натъжи.
Станах и отидох до него. Настаних се в скута му и го накарах да ме погледне. Усмихнах му се и го погалих.
-Ще се справим заедно. - наведох се и го целунах. - А ти нямаше ли да правиш нещо с мен? - засмях се.
-Начина ти да ми оправиш настроението работи доста успешно. - усмихна се.
Вдигна ме на ръце и тръгна към Стаята. Влезе вътре и затвори вратата. Пусна ме на земята. Започна да съблича дрехите ми. Щом вече бях гола, ме бутна на леглото. Отиде до едно от шкафчетата и извади една превръзка за очи. Отиде до друго и извади белезници. По дяволите! Дойде при мен. Обърна ме и ми сложи превръзката. Хвана едната ми ръка и закопча белезниците. Направи същото и с другата. След това ги закопча за краката ми. Не можех нито да мърдам, нито да виждам. Белезниците се забиваха в китките ми. Чувах го как се съблича и отива до другата част на стаята. Отвори отново някакво чекмедже и май взе нещо. Върна се и усетих как сяда пред мен. Надвеси се и засмука едното ми зърно. Цялата ме побиваха тръпки. Започна да целува по-надолу, докато не стигна до интимните ми части. Усетих влажния му език вътре в мен. Извих тялото си и се опитах да мръдна и ръцете си, но не можех. Още почти нищо не беше направил, а бях толкова близо. Надигна се и ме целуна.
-Готова ли си, принцесо? - попита тихо.
-Мхм. - поклатих глава и захапах долната си устна.
След секунда усетих нещо студено и голямо да влиза в мен. И не, не беше члена му. Изстенах и извих главата си назад. Започна да го движи бързо, а аз виках. Бях толкова близо да свърша, но Техьонг спря.
-Не... Не спирай. - говорех задъхано. - Моля те...
Техьонг пак започна и пак спря. Правеше същото действие още няколко пъти. Подлудяваше ме! Изгарях отвътре.
-Моля те...
Извади нещото от мен. Усетих ръцете му до главата си. Влезе рязко, болезнено и застина. Боже, можех да усетя дяволската му усмивка! Изведнъж започна да се движи много бързо. Виках от болка, удоволствие и възбуда. В какво ме беше превърнал, просто за една седмица? Исках още, още и по-извратено. Исках самия него. Всяка частица от него да бъде моя. Доставяше ми такова удоволствие, каквото щях да помня цял живот.
Направи още няколко тласъка и достигнах до оргазма си, както и той. Извих тялото си и изстенах шумно. Облегна се над мен. Чувах тежкото му дишане. Сърцето ми биеше толкова бързо. Техьонг се надигна и махна превръзката от очите ми. Премигнах няколко пъти, за да ми се избистри. Махна и белезниците. Разтрих китките си, защото ме боляха от белезниците. Техьонг ме дръпна към себе си и се озовах в скута му. Прегърна ме и ме притисна в себе си. Беше толкова хубаво.
-Добре ли си? - попита ме.
-Да. Как 17 годишен ще знае толкова много за секса?
-Когато си спал с доста момичета, секса става част от ежедневието ти.
-Но твоето е прекалено. - показах стаята.
-Моето е вманиаченост. - засмя се.
Загледах се в татуировките му. Бяха толкова много и навсякъде.
-Какво значат татуировките ти?
-Нищо особено. Просто имаше период, в който исках да си правя много и различни татуировки. Само тази има голямо значение за мен. - показа една на гърдите му.
Беше име. Момичешко име. Ким Хий Янг.
-Коя е тя? - погледнах го.
-Майка ми.
-Има красиво име.
-Така е. - усмихна се.
Беше прекрасен, когато се усмихваше. Но тази усмивка беше пълна със скръб и тъга. Не можех да го гледам. Беше ми толкова гадно щом се сетех какво детство е прекарал. Ако го сравнявах с моето, то неговото е просто ужасно. Винаги съм имала чудесни родители и любящ брат. Имала съм на кого да се доверя. А той? Той е бил съвсем сам. С отвратителен баща и майка, която не може да направи нищо, за да защити сина си. Толкова ме беше жал за него. Надявах се да мога да го направя щастлив и специален. Исках, когато е с мен да не мисли за нищо лошо. Просто да бъде себе си и да не спира да се усмихва.
-Хей, къде се замисли? - попита ме.
-А? Тук съм. - усмихнах се леко.
-За какво си мислеше?
-За това, че... те обичам ужасно много.
-И аз теб. - доближи се и ме целуна.

Sex or something more Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora