Вдигна ме на ръце и се запъти към водата. Виках и се смеех, но той не ме пускаше.
-Техонггг.. Пусни ме.
-Аз не ти ли казах нещо за това как да ме наричаш?
-Добре.. Тете, пусни ме.
-Вече е късно.
Постави ме да легна върху пясъка и се наведе над мен. Зацелува врата ми, а ръцете му шареха навсякъде по тялото ми. Извих главата си назад и изстенах. Пъхна ръката си под поличката ми разтри клитора ми. Доближи се до ухото ми.
-Имаш две опции. - започна да шепне. - Или тук, или вкъщи. Но ще използвам играчките. Ти избираш, принцесо.
-У вас.
Засмя се тихо. Стана и ми помогна и аз да се изправя. Започна да се облича, а аз прибирах нещата ни. Щом бяхме готови тръгнахме към колата му. Качихме се и потеглихме. След около 15 минути бяхме у тях. Каза ми да оставя нещата в колата и просто да слизам. Така и направих. Веднага щом влязохме у тях, Техьонг ми се нахвърли. Вдигна ме на ръце и започна да ме целува. Запъти се към Стаята. Влезе и затвори вратата. Пусна ме на леглото. Започна да се съблича. Щом беше напълно гол се погрижи и за моите дрехи. Завърза китките и глезените ми с белезници за четирите колони на леглото. Взе една кожена пръчка за езда. Той се наведе и прокара пръчката от челото до носа ми. Усетих аромата на кожа. После я плъзна към разтворените ми устни. Дишах тежко и възбудено. Той сложи края на пръчката в устата ми.
-Смучи. - изкомандва той, но гласът му беше мек. Устните ми се затвориха около кожата.
-Стига. - каза рязко той.
Изстенах, когато извади пръчката и започна да я плъзга надолу по брадичката ми, под нея, по шията ми, между ключиците. Там спря, завъртя я леко и продължи да я плъзга надолу, между гърдите ми, по корема, около пъпа. Гърчех се от желание, от всепоглъщаща нужда, борех се с белезниците, които се забиваха в китките и глезените ми, докато огъвах тялото си. Той завъртя върха на пръчката около пъпа ми и продължи надолу около клитора ми. И тогава леко, но неочаквано удари клитора с върха на пръчката. Свърших на секундата, като изкрещях името му. Свали белезниците от ръцете и глезените ми и ме дръпна към себе си. Взе от някъде презерватив и го сложи. В мига, в който влизаше в мен, хвана китките ми здраво и ги стисна встрани до тялото ми. Влезе рязко, дълбоко. Обвих кръста му с крака. Той спря и ме погледна. Изведнъж започна да се движи наистина бързо. Това не беше правене на любов, а чукане. И ми харесваше. Много. Устните му бяха леко разтворени. Дишането му стана грубо, плитко, бързо. Затворих очи. Движенията му ставаха все по-бързи. Стенех високо. Когато ритъмът му зачести, усетих как краката ми се сковаха, слабините ми започнаха да се свиват все по-силно, все по-бързо. Техьонг нахлу бясно в мен, спря, стисна здраво китките ми и достигна своя връх, потъна безмълвно, елегантно, нежно в мен.
Погледна. Сложи ръце от двете страни на лицето ми.
-Ти. Си. Моя. - каза бавно. - Разбираш ли?
-Твоя съм.
Сграбчи брадичката ми, целуна ме грубо. Изправи се и ми подаде ръка да стана. Започнахме да се обличаме.
-Остани тази вечер у нас. - каза неочаквано.
-Какво? Защо? - погледнах го учудено.
-Искам да си с мен.
-Не мога да остана. Какво ще кажа на нашите?
-Че си у приятелка и учите. Готово.
-А какво ще кажа на Куг Ду?
-Не се надявай той да се прибере.
-Много лошо му влияете.
-Каза тази, която току-що прави див секс с гаджето си.
-Това е съвсем друго. Брат ми преди редовно ходеше на училище и вечер си беше вкъщи.
-Значи му е дошъл акъла в главата. - повдигна рамене.
-Тете..
-Какво? Не съм ли прав?
-Не, не си.
-Хайде, де. Остани.
-Ако приема ще е последния път, в който Куг Ду отсъства от училище и не се прибира вечер.
-Добре. Съгласен. - усмихна се сладко.
Засмях се и излязох от Стаята. Отидох до раницата ми, за да си взема телефона. Намерих номера на майка ми и й звъннах.
-Кажи, мила.
-Мамо, може ли тази вечер да спа у приятелка?
-Коя приятелка?
-Не я познаваш. Наскоро се запознахме и решихме днес да си направим женска вечер.
-Добре. Може.
-Супер. Ти си най-добрата.
-Но първо се прибери да се изкъпеш и да си вземеш дрехи.
-Разбира се. Чао, мамо.
-Чао.
Затворих.
-Добра лъжкиня си. - чух гласа на Техьонг зад мен.
-Спри да мрънкаш и отиди да вземеш нещата от колата, за да измия приборите.
Изпъшка и отиде до колата. След малко се върна с чантата. Взех я от ръцете му и се запътих към кухнята. Той ме последва, като малко кученце. Започнах да мия приборите.
-Трябва да се прибера до вкъщи.
-Защо?
-Трябва да отида да се изкъпя и да си взема дрехи.
-Добре. Хем аз ще отида до едно място.
-Какво място?
-Не е важно. А и няма да се бавя. После ще отидем да си вземем нещо за вечеря.
-Добре.
Щом бях готова с миенето, си взех нещата и с Техьонг тръгнахме към нас. Щом спряхме пред нас ме целуна.
-Когато се оправиш ми звънни или ми пиши.
-Добре.
Излязох от колата и влязох вкъщи. Отидох в стаята си. Оставих си нещата на леглото и влязох в банята. Съблякох дрехите по себе си и влязох под душа. Капките топла вода се стичаха по цялото ми тяло. Беше толкова приятно и успокояващо. Помагаше ми да мисля и да се отпусна след тежък ден.
Всичко беше толкова странно. Все още не разбирах как така ме харесва и иска да ми е гадже. До преди седмица ме тормозеше и обиждаше, а сега ми казваше как ме желае и съм негова. Нямаше логика. Поне не и за мен.
Беше ми доста интересно, как цял ден беше мил и внимаваше за всичко, а щом станеше въпрос за секс ставаше съвсем друг човек. Можеше всичко да се очаква от него и това ме плашеше по един или друг начин.
YOU ARE READING
Sex or something more
RomanceКогато някой те тормози системно и се държи лошо с теб, си мислиш, че той е най-големия ти враг. Но той става всъщност човека, който най-много обичаш. Аз съм Ким Хюн Дже. 17 - годишно момиче, което не знае какво е да имаш приятели или гадже. Имам бр...