21 Част

1.9K 66 0
                                    

Боже, той искаше да ме запознае с майка си! Видях как очите й се пълнят със сълзи. Хвана лицето му в двете си ръце и целуна бузата му. Беше толкова щастлива. Приличаха си и то доста.
-Какво те води насам? - попита го тя.
-Исках да те запозная с някого. - хвана ръката ми и ме дръпна към себе си. - Това е момичето ми.
-Здравейте. - казах срамежливо и се поклоних. - Аз съм Хюн Дже.
-Аз съм Ким Хий Янг.
-Да, знам. Тете ми е говорил за вас.
-Така ли? - погледна го. - Искате ли да останете за вечеря?
-Мамо, още е само 2 часа.
-Нищо. Тъкмо ще постоите малко повече.
Техьонг ме погледна.
-Искаш ли? - попита ме.
-Да, добре. Става.
-Супер. Веднага ще кажа на прислужницата да сготви.
Майка му се затича към кухнята. Тете ме задърпа към втория етаж. Отвори една от вратите и влязохме в някаква стая. Май беше неговата. Беше в тъмно синьо. Имаше тераса, от която си личеше, че има невероятна гледка. До терасата имаше бюро и компютър отгоре. В дясната част на стаята беше голямото му легло и две нощни шкафчето от двете страни. Пред леглото в ъгъла на стаята имаше гардероб, а до него друга врата. Сигурно към банята. От другата част на терасата имаше телевизор с видео игри до него.
-Твоята стая е, нали?
-Да. И понеже знам майка ми каква е, довечера ще спиш тук. - показа леглото си.
-Моля те, само не ме карай да правя такива неща, докато сме при майка ти.
-Ммм.. Ще си помисля.
-Техьонг!
Той повдигна рамене невинно и се усмихна. Боже Господи, ще ме побърка!
---20:14---
С Техьонг гледахме филм, когато майка му ни извика на вечеря. Той спря филма и тръгнахме да слизаме. Седнахме на масата, като аз бях до него. Майка му не спираше да се усмихва.
-От кога се познавате? - попита тя.
-Отдавна. - отговори Тете. - Съученици сме.
-Така ли? Аз защо не я познавам?
-Не съм ти говорил за нея.
-Мила, имаш ли брат или сестра?
-Куг Ду й е брат. - побърза да каже Техьонг. - Ти.. Как си? Откакто се преместих не сме се чували, мамо.
-Как да съм? Добре може да се каже.
-Баща ми нали.. Нищо не ти е направил?
-Да, спокойно. - погали го по ръката, усмихвайки се. - Хайде, яжте.
Започнахме да се храним. Жената ме питаше въпроси за семейството ми, училище.. Говореше си с Техьонг за какви ли не теми. Говореха си и за някакво момиче. Майка му му казваше колко много й липсва. Така и не можах да разбера за кого говорят. Навечеряхме се и жената ни покани да пренощуваме тук. Разбира се, Техьонг се съгласи. Помогнах й да раздигне масата. Кухнята им беше наистина много хубава. Както и цялата къща. Майка му ни пожела лека нощ. Целуна Техьонг по бузата и отиде в стаята си. Той ме хвана за ръката и тръгнахме към стаята му. Веднага щом влязохме и затвори вратата ме притисна за стената.
-Сега майка ми си легна и мога да правя каквото си искам с теб. - говореше тихо до ухото ми той.
-Защо не го правиш с момичето, за което си говорехте с майка ти? - избутах го и седнах на леглото.
Той се засмя. Защо се смее? Не разбирам.
-Тя ми е сестра.
-Имаш сестра?
-Имам по-малка сестра и по-малък брат. - каза с широка усмивка.
Приближи се до мен. Бутна ме да легна и се надвеси над мен. Гледаше ме с неговата така позната перверзна усмивка.
-Сега.. - започна той. - Или ще махнеш доброволно тези дрехи или ще ги разкъсам сам.
-Нали осъзнаваш, че не сме у вас и нямам дрехи тук?
-А ти нали осъзнаваш, че мога да отида и да взема от дрехите на сестра ми?
-Техьонг, майка ти е в къщата.
-Ако си добро момиче, няма да викаш и няма да ни чуе.
Гледаше ме предизвикателно. Боже, как ме изкушаваше.. Наведе се и започна да целува врата ми, ключицата ми, гърдите ми. Извивах главата си и прехапвах устните си от удоволствие. Хвана блузата ми и я разкъса. Щом видя гърдите ми разголени, облиза устните си.
-Без сутиен си. Това ми харесва.
Засмука едното ми зърно. Плъзна ръката си по тялото ми. Откопча дънките ми и я пъхна под тях. Разтри клитора ми. Захапа леко зърното ми, след което се надигна. Стана от мен и ме накара да се настаня хубаво на леглото. Направих каквото ми каза. Отиде до един от шкафовете и извади две вратовръзки. Дойде отново до мен. Хвана ръцете ми и ги завърза с вратовръзките за леглото. Слезе надолу. Хвана двете краища на дънките ми и ги свали. Премахна бързо и бельото ми. Хвана двата ми крака и се наведе. Започна да целува вътрешността на бедрото ми без да отделя поглед от очите ми. Премести устните си на интимните ми части и засмука. Извих тялото си и изстенах. Прехапах устната си, за да не издавам звуци. Усетих езика му вътре в мен. Правеше чудеса с него. Хванах вратовръзките и ги стиснах силно, като ги задърпах. Надигна се и ме целуна, захапвайки долната ми устна. Свали дрехите си. Извади от някъде презерватив и си го сложи. Настани се хубаво и влезе рязко в мен. Извиках.
-Бъди добро момиче и не викай. - каза тихо и възбудено до ухото ми.
Увих краката си около тялото му и зачаках. Изведнъж започна да се движи наистина бързо. Затворих очи. Влизаше и излизаше толкова бързо и бясно. Дърпах толкова силно вратовръзките, че се развързаха от леглото. Техьонг хвана ръцете ми и ги притисна над главата ми. Той направи още няколко бързи тласъка, което ме накара да свърша. Той също. Пусна ръцете ми. Извади члена си от мен. Свали презерватива и го хвърли на земята. Целуна ме грубо и стана от леглото. Взе една негова тениска и ми я подаде, заедно с бельото. Облякох ги. Легнахме и той ме прегърна.

Sex or something more Where stories live. Discover now