Минаха се няколко часа и Техьонг си тръгна. Реших да си напиша домашните. Седнах пред бюрото, извадих учебниците и започнах да уча.
Много се притеснявах какво щеше стане. Никога не се бях забърквала в такова нещо и не знаех дали ще се справя, когато Куг Ду ми даде задача. Бях толкова неопитна. Ами, ако обърках нещо? Куг Ду и Техьонг знаеха как да се справят. Работили са за тях и знаеха слабите им места. Бяха обучени и можеха да се бият, ако станеше напечено. Боже, щях да объркам всичко!
Изведнъж чух на вратата да се звъни. Станах и отидох да отворя. Щом отворих вратата някой ме сграбчи, сложи кърпа на лицето ми и изгубих съзнание.
---След 1 час---
Започнах леко да отварям очи. Беше ми трудно. Клепачите ми тежаха. Чувах река. Ръцете ми и краката ми бяха завързани. Не можех да се движа. Отворих очи. Видях няколко човека да стоят пред мен. Бяха петима. Двама от тях държаха оръжие. Огледах се. Видях брат ми до мен завързан да ги гледа злобно.
-Хюнг.. - казах едва.
Той се обърна и видя, че съм будна.
-Ооо, някой се събуди. - каза един от хората.
Дойде до мен. Хвана брадичката ми и ме огледа.
-Пусни я! - извика брат ми.
Пусна ме и отиде пред Куг Ду. Удари го силен шамар. Какво, по дяволите, ставаше тук? Кои бяха тези хора? Мъжа започна да удря брат ми с юмруци, където му падне. Виках да спре, но той не ме слушаше.
-Остави го! Остави него и ела при мен! - извиках по-силно.
Мъжа спря и ме погледна. Усмихна се дяволски и дойде при мен.
-Значи при теб да дойда. Хм.. Няма да откажа и да съм в теб.
-Не я.. Докосвай. - каза бавно брат ми.
Мъжа се наведе и зацелува врата ми. Започна да ме обарва. Докосваше гърдите ми. Свали ръцете си надолу, докато не стигна до интимните ми части. Все още бях с униформата и му беше лесно да достигне до тях. Пъхна ръката си под полата ми и разтри клитора ми.
-Махни си ръцете от нея! - викаше Куг Ду.
Мъжа пъхна пръстите си под бельото ми и вкара двато си пръста в мен. Свих краката си и извих главата си назад. Започна да ги движи, докато не спираше да ме целува. Захапах езика си, за да не издам звук. Брат ми крещеше, но на мъжа не му пукаше особено.
-Махни си шибаните ръце от момичето ми. - чух така познат за мен глас.
Мъжа спря и го чух как се засмива. Извади пръстите си от мен. Изправи се и се обърна.
-Техьонг. - каза весело. - Добре дошъл. Очаквах те. - облиза пръстите си. - Мм, колко е вкусна. Затова я харесваш толкова.
-Какво искаш? - каза мрачно Тете.
-Сутринта ти казах какво искам. Ти не го стори, така че е време аз да действам. Между другото, гаджето ти наистина е много секси. Ето защо не пожела да ти предложа мои курви. И като гледам е доста отворена. Явно имате щастлив сексуален живот.
-Докосна момичето ми, пъхна мръсните си и шибани пръсти там където не трябва. Това значи само едно.
-Какво?
-Ще си платиш за това. - погледна го заплашително Тете.
Мъжа избухна в смях. Дойде зад мен и сложи ръцете си на рамената ми.
-Техьонг, не бъди смешен. Тук имам четирима, от които двама са с оръжие. Едно единствено движение, което ще ме застраши, значи куршум в главата ти.
-Да ме уплашиш ли се опитваш? - засмя се Тете.
-Не. Опитвам се да те предупредя какво ще стане, ако се опиташ да ми направиш нещо.
Мъжа стисна раменете ми, а аз изсъсках от болката.
-Остави сестра ми. - каза Куг Ду.
-Мълчи! - извика мъжа зад мен.
-Какво си мислиш, че ще направиш? Ще ги убиеш? - попита Техьонг.
-Не. - отговори веднага мъжа. - Ти ще ги убиеш.
Техьонг се засмя. Започна да се доближава. Никой нищо не казваше. Застана пред мен и ме погали нежно. Погледна мъжа.
-За "най-страшен" бос.. - направи въздушни кавички. - И паяк не можеш да уплашиш.
-На много смел ми се правиш. Но иначе пред баща ти не продумваш и думичка.
-Сега за мен ли говорим или за изрода? Обърках се.
Техьонг ме погледна и ми се усмихна топло,като не спираше да ме гали. Погледнах към брат ми. Гледаше хем разтревожено, хем злобно към мъжа. Започвах да се плаша още повече. Техьонг беше сам, сигурно и без оръжие, наранен, а тук имаше двама човек, два пъти по-големи от него, които бяха въоръжени.
-Хайде, Донг Сун, пусни ги. Да си тръгнем и да не си засичаме пътищата повече. Ти ще си доволен, че повече няма да ме видиш, както и аз. Всичко 6.
-Не си познал, Техьонг. Казах ти, че я искам мъртва и ще я видя мъртва. Така че избирай.. Или аз ще я убия, или ти.
Мъжа отиде до един от другите мъже и взе оръжието от ръцете му. Отиде до Техьонг и му го подаде.
-Ако не го направиш ти, аз ще го направя.. Но ще е много по-болезнено.
Техьонг взе оръжието в ръцете си и ме погледна разтревожено.
-Избирай. Ти или аз. - повтори мъжа.
-Аз ще го направя. - каза тихо Тете.
Отдръпна се и насочи пистолета към мен. Сърцето ми биеше толкова бързо.
-Техьонг, какво правиш? Полудя ли? - викаше брат ми.
Той нищо не казваше. Виждах как очите му се напълват със сълзи. Ръцете му трепереха. Дишах забързано, дланите ми се потяха, а сърцето ми сякаш беше на маратон. Сълзите ми капеха една по една.
-Съжалявам.. - продума тихо той, гледайки ме право в очите.
Затворих очи и се молех. След малко чух изстрел. Но не усещах никаква болка. Чувах само викане и още изстрели. Отворих леко очи и видях двама от мъжете на земята. Приятелите на Техьонг бяха тук и бяха насочили оръжия срещу хората на боса. Погледнах към него. Лицето му беше червено, а очите му изпълнени с ярост.
-Какво си мислиш, че правиш, келеш такъв? - извика пред Техьонг.
-Защитавам хората, които обичам. След 2 минути тук ще бъдат полицаите и ще получиш това, което си заслужил.Съжаленим, че вчера на пуснах новата част, но от три дена не си бях вкъщи и не ми остана време.
Дано ви харесва ❤️
STAI LEGGENDO
Sex or something more
Storie d'amoreКогато някой те тормози системно и се държи лошо с теб, си мислиш, че той е най-големия ти враг. Но той става всъщност човека, който най-много обичаш. Аз съм Ким Хюн Дже. 17 - годишно момиче, което не знае какво е да имаш приятели или гадже. Имам бр...