---На сутринта---
Усетих някой да гали лицето ми. Разтворих леко очи и видях Техьонг да ми се усмихва. Размърдах се и се прозях.
-Добро утро.
-Добро утро. - казах сънено.
-Как спа?
-Добре.
-Мама май е направила палачинки.
Повдигнах леко глава и усетих приятния мирис на топли палачинки. Усмихнах се и отново отпуснах глава върху възглавницата. Техьонг сложи ръката си на задника ми и ме придърпа към себе си. Ох, не почвай още от сутринта, моля те! Погледнах го лошо, а той се засмя, целувайки носа ми. Сложих единия си крак върху нещо и се сгуших в прегръдките му. Усетих как започва да се надървя. Ударих го с юмрук в гърдите и чух сладкия му смях да оглася стаята.
-Не почвай от сутринта, перверзник такъв! - скарах му се.
-Кажи го на сексавото ти тяло.
-Хм... Днес ще си без секс.
-Какво?!?
-Дап. Трябва малко да ти успокоим хормоните и да пречистим съзнанието ти.
-Съзнанието ми си е добре.
-Не съвсем.
-Наред съм сии. - започна да хленчи.
-Без секс казах.
-Но..
-Не!
Той изпуфтя недоволно. Беше ми толкова трудно да не започна да смея. Някой почука на вратата. Техьонг стана, облече си боксерките и отвори вратата.
-Нали не ви събудих, миличък? - чух гласа на майка му.
-Не, спокойно.
-Направила съм ви закуска. Когато сте готови, слезте да закусите.
-Добре.
Той затвори вратата и започна да облича дрехите си.
-Облечи си дънките, аз след малко ще дойда. - каза и излезе от стаята.
Станах от леглото. Взех дънките си и ги облякох. Седнах на леглото и го зачаках. След малко се върна с блуза в ръката. Подаде ми я. Май беше на сестра му. Махнах неговата и си сложих тази, която ми беше донесъл. Излязохме от стаята и отидохме да закусваме. Имаше две чинии с многооо палачинки. Имаше сок, както и шоколад. Седнахме на масата и започнахме да се храним. Техьонг не ме поглеждаше сякаш ми беше сърдит. Говореше си само с майка си.
---15:35---
Вече бяхме у тях. Майка му имаше работа и Техьонг реши да си ходим. Все още не ми обръщаше никакво внимание. Сякаш не бях с него. Седна пред телевизора и започна да играе видео игри. Беше си сложих слушалките и се беше средоточил в играта. Май играеше с момчетата, защото го чувах да говори на някого. Значи ще се игнорираме, така ли? Ще види той. Станах от дивана. Отидох на горния етаж и се заключих в Стаята. Легнах на дивана и прегърнах възглавницата. Сега да видим кой ще прави на пук. Не можеше заради отказа да правим секс, да спре да ми говори. Не беше честно. А и не бях длъжна всеки ден да правя, каквото поиска от мен. Не бях играчка. Най-малко пък секс играчка.
След около час и половина чух как се изкачва по стълбите. Започна да отваря и затваря врати. Стигна до Стаята. Натисна дръжката, но не можа да отвори. Започна да чука, но не му отговарях.
-Хюн Дже, хайде отвори. Знам, че си вътре.
Продължавах да му мълча.
-Моля те. Отвори.
Станах от дивана. Отворих и го погледнах в очите.
-Какво ти става? - попита ме.
-На мен ли? - повиших тон. - Ти си този, който ме игнорира цял ден, заради отказа ми да правим секс. Секса не е целия ни живот. Поне не за мен.
-Знам, права си. Съжалявам. Беше глупаво от моя страна. - наведе глава.
-Не може при всеки отказ да се правиш сякаш ме няма.
-Знам, съжалявам.
-Щом съм тук за няколко дни не значи, че трябва непременно да ме чукаш всяка вечер. Може и да ми е хубаво, но си има и граници.
Мълчеше. Просто гледаше пода и си играеше с пръстите си. Мачкаше ги толкова притеснено. Боже, мразех да го виждам такъв! Защо ми действаше така? Въздишах. Разтворих ръцете му и го прегърнах. Той обви ръцете си около тялото ми. Зарови главата си в косата ми.
-Съжалявам. - каза тихо той.
Започнах да галя скалпа му, за да се успокои. Все още ми беше странно да виждам тази негова нежна и крехка страна. Беше като малко бебе. Отдръпнах се. Хванах лицето му в двете си ръце и го целунах. Усмихнах му се и го погалих.
-Искаш ли да отидем на кино? Може да викнем и момчетата. - предложих му.
-Добре.
-Хайде. Обади им се.
Той поклати глава и слезе, за да си вземе телефона. Обади се на момчетата и те се съгласиха да дойдат. Разбрахме се да отидем след 2 часа. Тъкмо щях да имам време да се оправя. Тете седна отново да играе на игрите си, а аз отидох да се къпя. Влязох в банята. Съблякох дрехите си. Пуснах водата и влязох под душа. Имаше достатъчно време, затова стоях доста в банята. Накрая реших да излизам. Увих кърпата около косата си и облякох халата на Техьонг. Отидох в стаята му. Застанах пред гардероб. Отворих го и започнах да си избирам дрехи. След дълго търсене си избрах това:Облякох се и беше време да се гримирам. Седнах пред огледалото в стаята му. Извадих си гримовете и започнах да се гримирам. Сложих малко фон дю тен, спирала, очна линия и гланц. След много опити стана, както исках. Не бях изобщо добра в слагането на грим, затова не го използвах често. Прибрах го и го сложих на нощното шкафче. Извадих сешоара от сака ми. Махнах кърпата от главата ми и започнах да си суша косата. Щом беше готова прибрах отново сешоара. Сресах си косата и вече бях готова. Имаше още половин час, докато да тръгнем. Слязох при Тете. Седнах на дивана и започнах да го гледам как играе.
YOU ARE READING
Sex or something more
RomanceКогато някой те тормози системно и се държи лошо с теб, си мислиш, че той е най-големия ти враг. Но той става всъщност човека, който най-много обичаш. Аз съм Ким Хюн Дже. 17 - годишно момиче, което не знае какво е да имаш приятели или гадже. Имам бр...