---На другия ден---
С Куг Ду вече пътувахме към училище.
-Вчера какво правихте с Тете? - попита ме.
-А? Вчера ли? Ами... Нищо особено.
Не можех да му кажа, че приятеля му е чукал сестра му. Щеше да е доста неловко, а и нямаше да реагира изобщо добре.
-Днес ще ходиш ли пак при него?
-Не знам. Ако каже, ще отида.
-Мм... Добре.
Вече бяхме в училище. Аз отидох в моята класна стая, а Куг Ду в неговата. Седнах на обичайното си място и си сложих слушалките. Погледнах към мястото, на което Техьонг седеше. Беше застанал до приятелите си и ме гледаше. Усмихнах му се леко и наведох глава. Бяхме само аз, той, Джънгкук и Джимин в стаята, но не знаех дали те трябваше да знаят за нас. Не знаех и дали той им е казал нещо. Усетих нечие присъствие до мен. Вдигнах глава и видях Техьонг да стои до мен. Махна слушалките от ушите ми.
-Добро утро. - каза с усмивка.
-Подобно.
-Защо не дойде при мен?
-Ммм... - погледнах към приятелите му.
-Заради момчетата ли е?
-Може би.
-Казах ти, че можеш да им се довериш.
-Каза го само за Джин.
-Сега го казвам и за тях. Но, ако не ти се идва, недей. Няма да те задължа. - наведе се и ме целуна.
Погали ме нежно и се върна при другите. Двамата не откъсваха поглед от мен. Техьонг ги удари зад врата и те отместиха погледа си.
-Нужно ли беше? - попита Джънгкук.
-Да, беше. Не хвърляйте такива погледи върху момичето ми.
-Моля? Твоето момиче?
-Да, моето.
-От кога? - засмя се Джимин.
-Това не е от значение.
-Но нали... - започна Джънгкук, но Техьонг го прекъсна.
-Знам какво казват и не ме интересува.
-Тете, ще си навлечеш големи проблеми. Както и тя. Кой друг знае?
-Джин и Куг Ду.
-Как така си жив още? - двамата започнаха да се смеят.
-Хаха, много смешно. - каза с досада Техьонг.
Погледна ме и ми се усмихна сладко. Изчервих се и наведох глава. Минаха се няколко минути и часа започна. Имахме математика и часа беше ужасно скучен. Драсках си в тетрадката и умирах от скука. Изведнъж получих съобщение. Отклчючих си телефона и погледнах съобщението. Беше от Техьонг.
Т:Излез 5 минути след мен и отиди до тоалетните.
Погледнах го. Той ме гледаше и се усмихваше. По дяволите! Намислил е нещо.
Стана и отиде при госпожата. Каза й нещо и излезе. Охх, какво пак си намислил, Техьонг? Минаха 5 минути и помолих госпожата до отида до тоалетна. Пусна ме и излязох от стаята. Запътих се към тоалетните. Щом бях пред тях, някой ме дръпна и се озовах в женските тоалетни, притисната за вратата.
-Какво си намислил пак? - засмях се.
-Видях, че ти е скучно и реших да те отвлека за малко. А и ми липсваш.
-Или по-скоро това, което правиш с мен.
-Това също.
-Тете, нямаме време за това сега. Госпожата ще заподозре.
-Не ми пука.
Наведе се към мен и зацелува врата ми. Затворих очи и прехапах устни. Чух как Техьонг заключва вратата. Дръпна ме и ме сложи да седна на мивката. Пухна ръката си под полата ми и разтри клитора ми. След това бутна двато си пръста в мен. Извих главата си назад и изстенах. По дяволите, тук ли трябва да го правим? Сложих ръцете си на врата му и го дръпнах към мен.
-Не свършвай. - прошепна в ухото ми.
Забързваше темпото си, като вкара и трети пръст. Как иска да не свърша?
-По дяволите! - изстенах шумно.
Бях съвсем близо, когато Техьонг извади пръстите си от мен. Откопча дънките си. Смъкна ги, както и боксерките си. Извади от джоба си презерватив и го сложи. Вече и в училище ли си носи презервативи?
Настани се и навлезе рязко в мен с цялата си дължина. Опитвах да не извикам. Усмихна се доволно и започна да се движи бързо. Сложи ръката си на устата ми, за да не викам. Стенех и то много.
-Ще помниш това вечно. Как те подлудявал по време на секс и ти доставям неземно удоволствие. - шепнеше в ухото ми. - Никой няма да те чука, както аз го правя. Запомни го.
Направи още няколко бързи тласъка и достигнах до оргазма си. След мен и той. Махна ръката си от устата ми. Тялото ми все още гореше от такава нечовешка възбуда. Техьонг извади бавно члена си от мен и вдигна боксерките и дънките си. Хвана ме и ме свали от мивката. И двамата бяхме доста задъхани.
-Ти тръгвай в час. - каза той. - Аз ще остана още мъничко.
Погледнах го въпросително. Погледна надолу. Направих същото. Все още беше надървен.
-Добре. - засмях се.
Целунах го. Отключих вратата и тръгнах към класната стая. Преди да вляза си оправи косата и униформата. Поех си дълбоко въздух и влязох отново в час. След около 5 минути се върна и той. Погледнах го и се усмихнах. Наведох глава, за да не виждат зачервеното ми лице.
---След чавовете---
Вече всички бяха излезли от стаята, само аз все още се бавех, а Техьонг ме чакаше.
-Ще ходим ли у нас? - попита ме.
-Не ти ли стига един секс на ден? - засмях се.
-Не и, ако е с теб.
-Успокой си хормоните, каубой.
-Може да направя компромис днес и да не те вкарвам в Стаята.
-А какво ще правим тогава?
-Видео игри?
-Добре, става.
Бях готова и тръгнахме. Писах на Куг Ду, че няма да се прибирам. Качихме се в колата на Техьонг и потеглихме към къщата му. След малко вече бяхме у тях. Седнах на дивана и го зачаках. Донесе от кухнята напитки. След това донесе и видео игрите и започнахме да играем. Биех го и то жестоко. Беше просто безценно, как надеждата му за победа си отива с всяка секунда.
-Спокойно. Може би другия път ще победиш. - казах с насмешка.
Погледна ме злобно и ми се нахвърли, като започна да ме гъделичка.
-Сега ще видиш ти!
YOU ARE READING
Sex or something more
RomanceКогато някой те тормози системно и се държи лошо с теб, си мислиш, че той е най-големия ти враг. Но той става всъщност човека, който най-много обичаш. Аз съм Ким Хюн Дже. 17 - годишно момиче, което не знае какво е да имаш приятели или гадже. Имам бр...