23 Част

1.7K 69 0
                                    

Вече бяхме пред киното. Само чакахме момчетата. Най-накрая пристигнаха. Щом видях брат ми, отидох и го прегърнах. След това влязохме в киното и започнахме да разглеждаме какъв филм ще дават.
-Искате ли да гледаме „Истина или предизвикателство“? - предложи Юнги. - Много е як.
Тете ме погледна с поглед питащ ме дали съм съгласна. Усмихнах се и поклатих глава.
-Значи ще гледаме „Истина или предизвикателство“. - каза Куг Ду.
Отидохме и взехме билети. Имаше около час до филма, затова решихме да отидем да хапнем първо. Киното беше голямо, така че имахме голям избор. Спряхме се на хамбургери. Момчетата решиха да отидат Куг Ду и Джин. Другите седнахме на една от масите и зачакахме. Тете прехвърли ръката си зад мен и ме прегърна, говорейки си с приятелите си. Говореха за коли, видео игри и тем подобни неща, които аз не разбирах. След малко двамата се върнаха с две пълни табли с хамбургери. Седнаха и ни ги раздадоха. Взех моя хамбургер и започнах да ям.
---След 1 час---
Вече се бяхме настанили на местата си. Бяхме си взели пуканки и напитки за филма. От едната ми страна беше Тете, а от другата Намджун. Двамата си говориха за нещо, но не ги слушах особено. Филма започна и в залата стана тъмно. Всички млъкнаха и се загледаха в големия екран. Усетих как Тете хвана ръката ми и преплете пръстите ни.
---След 2 часа и половина---
Филма свърши и излязохме от киното.
-Беше по-страшен, отколкото си мислех. - каза Джимин.
-Джимин бъди мъж. - каза му Юнги. - Имаше страшно само на няколко места. Дори Хюн Дже не се уплаши. Нали? - погледна ме.
Не исках да поставям Джимин в неудобна ситуация. Наистина не беше толкова страшен, но не исках да се чувства неудобно.
-Всъщност, на някои места наистина се уплаших. - казах, леко поглеждайки към Техьонг.
-Да. Знаете ли как ми стисна ръката по едно време. - веднага се усети какво става.
-Другия път ще изберем друг филм, ако искаш. - леко се засрами Юнги.
-Не. Както вие решите. За мен няма значение. - усмихнах се.
-Тае, може ли да ти открадна гаджето за малко? - попита Джимин, гледайки към Техьонг.
-Добре, но внимавай какво правиш. - предупреди го той.
Пуснах ръката на Тете и тръгнах след Джимин. Щом се отдалечихме малко от тях, той спря и ме погледна.
-Какво има? - попитах го.
-Народно го направи, нали?
-Кое? - направих се, че не разбирам.
-Не те беше страх, нали?
-Ами..
-Благодаря. - каза и ме прегърна.
-Няма защо. - усмихнах се.
Пусна ме и се върнахме при другите. Момчетата решиха да си тръгват. Прегърнах брат ми и той тръгна. Както и другите. Останахме само аз и Тете.
-Ще се прибираме ли? - попитах го.
-Да.
Качихме се в колата му и потеглихме. След около 10 минути вече бяхме у тях. Беше към 23:30, затова решихме да си лягаме. Качихме се в стаята му. Седнах пред огледалото и започнах да махам грима си, докато се събличаше. Малко преди да съм готова той вече беше в леглото и ме чакаше. Когато бях готова, свалих дрехите по себе си и облякох една негова тениска, която ми беше подготвил. Легнах в леглото с лице към него. Той ме прегърна и ме притисна към себе си.
-За какво си говорехте с Джимин? - попита ме той.
-Благодари ми, че съм го защитила. Ти обаче много бързо се усети. - засмях се.
-Когато ме погледна така, веднага разбрах, че се опитваш да му помогнеш. Чета те като отворена книга.
-О, така ли?
-Дап.
-И за какво си мисля сега? - усмихнах се, поглеждайки го предизвикателно.
-Мислиш си как искаш да те изчукам точно сега. - приближи лицето си до моето.
-Явно в първи клас не са те учили как да четеш. В кое училище си бил? Трябва да им се отнеме правото да преподават на тези учители. - направих се на остроумна.
Той започна да се смее.
-Мислиш си колко хубаво беше днес, колко ме обичаш и, по дяволите, кажи, че си мислиш за секс. - гледаше ме умолително.
-Може би малко.
Лицето му веднага блесна.
-Но това не значи, че ще правим нещо. - побързах да кажа. - Спи ми се и аз ще спя.
Усмивката му веднага се махна от лицето му. Засмях се и го целунах.
-Лека нощ, Тете. - казах, доближавайки се още повече към него.
-Лека нощ, принцесо.
Затворих очи и не след дълго вече бях заспала.
---На сутринта---
Часа беше 7:00. Днес реших, че е време вече да отида на училище. От няколко дена не бях ходила. Побърквах се да не правя нищо. А и не исках да си изгубя стипендията. Станах от леглото. Отидох до банята, за да си измия зъбите и лицето. След малко се върнах в стаята. Отворих гардероба и извадих униформата ми. Облякох я, сресах си косата и бях готова. Отидох до леглото и започнах да галя Техьонг, за да се събуди.
-Тете, хайде ставай.
-Ммм? - изръмжа той, покривайки се под завивките.
Засмях се и ги дръпнах.
-Хайде. Трябва да ходим на училище.
-Не искам. - измънка сънено.
-И да не искаш, ще станеш.
Хвана ръката ми, дръпна ме и се озовах в прегръдките му. Най-накрая отвори очи.
-Пусни ме и започни да се оправяш. - започнах да се дърпам.
-Искам първо целувка.
-Знам я аз тази твоя целувка. Хайде, ще закъснеем.
Обърна ме и се настани върху мен. Беше хванал двете ми ръце и ги беше притиснал за леглото. Гледаше ме право в очите. Започна да се накланя. Целуна ме, като леко се отърка в мен. Аз изстенах и извих тялото си. Отдели се от целувката и ми се усмихна.
-Вече съм готов.
Стана от мен, оставяйки ме безмълвна.

Sex or something more Where stories live. Discover now