~ 16 ~

247 13 0
                                    

{Gepubliceerd op 11 april 2019}

POV Ashley:

Ik zak op de bank en laat mijn hoofd rusten op de leuning. Ik heb Louis nog nooit zo in paniek als gisteren gezien... Hij is echt boos op Selena. Vannacht heeft hij zelfs op de bank geslapen...

Ik weet dat ze ergens ruzie over hebben gehad, gisterochtend. Maar Louis wilde niet zeggen waarover het ging. Ik hoop dat ze het vandaag of morgen nog goed maken.

Ze zien er allebei zo gebroken uit... En toen zag hij 's middags het briefje. Toen flipte hij helemaal... 

'Ze is gewoon weg gegaan! Straks komt ze een vieze oude vent tegen en dan ben ik haar kwijt! Of ze wordt gekidnapt! Ze vermoorden haar zo, hoor!' Louis haalt zijn hand zenuwachtig door zijn haar terwijl hij het briefje op de tafel kwaad aan kijkt. 

Jongens kunnen ook behoorlijk overdrijven..

'Louis, rustig nou maar. Het komt goed. Selena is slim. En sterk. Ze slaat iedereen zo van zich af. Heb je haar weleens tegen een boksbal zien slaan?'zeg ik glimlachend, in de hoop Louis een beetje te kalmeren. 

Om hem op te vrolijken. 

'Nee..' 'Nou, als jullie thuis komen, moet je echt een keer gaan kijken wanneer ze aan het sporten is.' 'Als we ooit thuis komen..'  Ik zucht en rol mijn ogen.

'Wanneer we thuis komen. Natuurlijk komen we thuis.' Ik kijk hem aan en voeg snel toe, 'Allemaal. Ook Selena. Ik ga hier niet weg zonder haar. Dat weet jij ook.' Louis knikt en haalt diep adem. 'Ik snap niet waarom ze het me niet gelijk verteld heeft.' 'Wat, Louis?  Hij schudt zijn hoofd. 

Ik voel mijn telefoon in mijn zak trillen en ik kijk op het scherm. Het is Drew. Ik neem gelijk op. Hij vraagt of we kunnen afspreken. Een brede glimlach ontstaat op mijn gezicht. 

Ik sta op van de bank en loop naar mijn slaapkamer. Ik open de kast en zoek naar iets leuks wat ik zo aan kan doen, gezien ik nu in een oude joggingsbroek en een versleten t-shirt rondloop.

 Ik open de kast en zoek naar iets leuks wat ik zo aan kan doen, gezien ik nu in een oude joggingsbroek en een versleten t-shirt rondloop

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Als ik de kleding aan heb, doe is snel een paar sneakers aan en ga ik naar de badkamer, waar ik wat make-up op doe. 

Ik kijk op mijn telefoon en zie dat het al 12:19 uur is, dus ik spuit snel wat deodorant en parfum en doe ik mijn telefoon in de fanny pack, waarna ik naar buiten ren ren. 

Als ik buiten kom, zie ik Drew al staan. Hij draagt een zwart t-shirt en een grijze korte broek. Om zijn pols heeft hij een paar armbandjes hangen.

'Hey, Ashley!' roept hij als hij mij ook ziet. We lopen naar elkaar toe en hij geeft me een knuffel. 'Hey! Hoe gaat het?'  vraag ik. Ik ben blij dat ik in ieder geval één normale zin heb geproduceerd.. 

Ik vind hem echt heel erg leuk.

'Goed hoor! Hoe gaat het met jou?' 'Eh... Ik eh...' Damn it Ash! Praat gewoon. 'Ook goed.' Thank God.

Forever & Always✓Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu