~ 28 ~

260 14 0
                                    

{Gepubliceerd op 30 mei 2019}

POV Selena:

Ik open mijn ogen en zie dat ik in mijn slaapkamer lig. Ik kan me niet herinneren hoe ik hier gekomen ben... Ik kijk naast me en zie dat Louis nog diep in slaap is. Ineens voel ik dat mijn maag zich omdraait en ik haast me het bed uit, richting de badkamer.

Boven de wc komt er meer vloeistof uit me dan dat ik kan herinneren op te hebben. Ik hoor Louis' voetstappen. Ik sta op en hij buigt zich nu over de wc heen. Als we eindelijk klaar zijn met overgeven, kijk ik Louis moe aan.

'Hoe laat is het?' 'Hoe laat kwamen we thuis?' 'Na zes uur.' 'Wow.' Ik loop terug naar de slaapkamer en kijk op mijn telefoon. "Het is 10.30 uur." zeg ik. 

'Oké...' Ik pak een elastiekje en doe mijn haar op een staart. Dan ga ik naar beneden en loop ik naar de keuken en pak vier paracetamol. Ik geef er twee aan Louis en slik er zelf ook twee door. 

'Ik ga douchen, ik voel me echt vies. Ik ga liever slapen, maar anders klopt m'n slaapritme helemaal niet meer', zeg ik. 'Ik ga ook zo douchen..' 

Ik trek mijn jurk van gisteren uit. Ik zet de kraan aan en stap onder de nog koude straal. Ik voel kippenvel over mijn hele lichaam, maar al snel wordt de straal wat warmer en verdwijnt het kippenvel. 

Louis stapt nu ook in de cabine en slaat zijn armen om me heen, terwijl we samen onder de straal staan.

'Ik ga mijn haar wassen', zeg ik, terwijl ik langs Louis de shampoo pak. Maar hij schudt zijn hoofd en pakt mijn shampoo. Voorzichtig masseert hij het in mijn haar spoelt het daarna met de douchekop uit. Na ongeveer tien minuten stappen we onder de douche vandaan. 

Als ik een los t-shirt en shorts heb aangedaan, pak ik mijn gitaar en ga ik op bed liggen en tokkel een beetje. Louis komt na een tijdje naast me zitten en slaat zijn arm om me heen, terwijl ik verder blijf spelen. 

'Zullen we naar beneden gaan en Netflix kijken?' vraag ik na een tijdje. Louis knikt, waarna we opstaan en naar beneden lopen. 

De rest ligt denk ik nog op bed of is naar het strand gegaan. Ik pak de afstandsbediening en zet de tv aan. 

Louis gaat naar de keuken en maakt er wat te eten voor ons klaar, waarna hij naast me komt zitten. Ik zet How I Met Your Mother aan en zak wat onderuit op de bank. 

Na ongeveer een uur, komen Taylor en Brian terug van een strandwandeling en Liam komt met een slaperig hoofd op de bank zitten. Mia, Owen en Stephen zijn nog boven. Ashley is bij Drew thuis.

Het is bijna 22.00 uur, maar ik ben niet meer moe. We hebben vandaag op het strand gelegen en ik heb een boek uit gelezen. 's Avonds hebben we samen pizza's gegeten.

 Ik kijk op mijn telefoon en ga naar Instagram. Ik besluit te kijken naar Abby's account voor mij...

Als ik de naam opzoek, kan ik het nergens  vinden. Ze hebben het verwijdert en ik laat het gelijk aan Louis zien. Opgelucht slaat hij zijn armen om me heen. 

'Lou, zullen we weer naar het bos gaan?' vraag ik zo lief mogelijk. 'Moet dat?' zucht hij. Ik knik en kijk hem met grote ogen aan. 'Oké. Als jij per se wil...'

Ik sta op en trek mijn sneakers aan. Hand in hand lopen we richting het bos. Als we een paar meter het bos ingelopen zijn, stopt Louis opeens met lopen en kijkt me met een kleine glimlach aan. 

'Ik hou van je.' 'Ik ook van jou, love.' Louis brengt zijn hand naar mijn wang en kijkt me diep in mijn ogen aan. Ik glimlach en kijk ook naar hem. Zijn blauwe ogen glinsteren in het donker en er speelt een kleine glimlach rond zijn lippen. 

Ik wil hem zoenen, maar hij houdt me tegen. 'Wat is er?' vraag ik lachend.

'Ik neem even een moment om jouw schoonheid te bewonderen...'fluistert hij. Ik voel dat mijn wangen warm worden en ik doe m'n best om niet in lachen uit te barsten.

'Niet zo verlegen doen', glimlacht Louis, 'Ik hou van je.' Dan drukt hij zijn lippen op die van mij en zet ik mijn handen tegen zijn borstkas. Louis loopt achteruit, totdat we tegen een brede boom aan staan. Ik voel zijn handen over mijn lichaam en ik verstrengel mijn vingers met zijn haar. 

'Hey!' hoor ik opeens achter me en ik draai me om en zie Taylor vlak achter ons staan. Achter haar staat Brian. 'Oh, eh... Hey!' zeg ik een beetje ongemakkelijk.

'Mooi bos, hè?' vraagt Brian, terwijl hij ons lachend aankijkt. 'Ja, mate!' zegt Louis. Hij trekt me tegen zich aan en heeft een kus op mijn haar.

'Wat doen jullie hier?' vraag ik aan hen. 'Hetzelfde als jullie', zegt Taylor grinnikend. Ik lach en schud mijn hoofd.

'Nou, als je ons nodig hebt, staan we een stukje verderop tegen een boom aan', zegt Brian en hij pakt Taylors hand en ze lopen samen wat dieper het bos in.

Ik bijt zacht op mijn onderlip om niet in lachen uit te barsten en kijk Louis kort aan voordat onze lippen weer contact maken. 

Forever & Always✓Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu