{Gepubliceerd op 2 maart 2019}
POV Selena:
Ik open mijn ogen en sla snel de warme dekens van me af. De zon schijnt mijn kamer binnen en de balkondeuren staan nog open. Het is echt super warm.
Ik sta op en loop gelijk naar mijn inloopkast. De meeste zomerse outfits zitten al in mijn koffer, gezien het weer in Carolina heel wat beter is dan hier, in Oxford. Uiteindelijk pak ik een roze rok en een wit hemdje.
Vandaag komt iedereen al hierheen, omdat we morgenochtend vroeg vertrekken. Iedereen blijft slapen en dan hebben we een lange reis.
Ik pak mijn iPad en ga naar Netflix, waar ik een aantal films en wat afleveringen van Gilmore Girls en Gossip Girl download. Ik heb de series allebei al twee keer gezien, maar een derde keer kan geen kwaad. Ik leg mijn iPad op mijn bureau, zodat Netflix zijn werk kan doen. Ik ga naar mijn badkamer.
Louis staat zijn tanden te poetsen. Ik ga naast hem staan en pak mijn tandenborstel. Sinds Louis zijn huis is uitgestuurd, is hij niet meer terug gegaan.
Alleen toen zijn ouders allebei weg waren naar hun werk. Toen heeft hij snel al zijn kleren in koffers en tassen gepropt en is weer hierheen gekomen.
Mijn ouders hebben hem de logeerkamer naast mijn kamer gegeven, maar hij slaapt altijd op mijn kamer. Zijn spullen staan wel op de logeerkamer. Mijn moeder weet volgens mij wel dat Lou op mijn kamer slaapt. Ik betwijfel of mijn vader het weet...
'Morning', zegt Louis met zijn tandenborstel in zijn mond. 'Goede morgen.' Ik geef hem een kus op zijn wang en poets dan ook m'n tanden. Daarna doe ik een klein beetje make-up op, terwijl Lou zijn gezicht scheert. Zodra we allebei klaar zijn, geeft hij me een kus op mijn lippen. Dan kijkt hij me met puppy-ogen aan.
'Wat is er?' vraag ik hem. 'Kun je me helpen om mijn koffer in te pakken? Ik weet niet wat ik mee moet nemen...' Hij kijkt me onschuldig aan. 'Ja, natuurlijk. Maar we gaan eerst eten', zeg ik lachend. 'Thanks!'
Lou drukt zijn lippen nog een keer tegen die van mij. Hij doet een paar stappen en duwt me tegen de deur van de badkamer aan.
Maar dan gaat de deur open en val ik naar achteren, Louis bovenop me. 'De deur zat denk ik niet goed dicht...' lacht hij, terwijl ik hem van me af duw. Ik wrijf met mijn hand over mijn achterhoofd. 'Gaat het?' vraagt Louis bezorgd.
Ik knik en hij helpt me voorzichtig omhoog. Dan gaat hij naast me zitten en drukt me tegen zich aan. 'Geen schedelbreuk, hoop ik?' vraagt hij lachend. Hij probeert grappig te doen, maar ik zie dat hij echt bezorgd is.
Ik schud mijn hoofd. 'Nee. Het gaat wel. Ik doe er zo wel ijs op.' 'Goed idee', zegt Louis, 'En we moeten voortaan checken of deuren ons tegen kunnen houden...'
Ik glimlach. 'Dat is misschien wel een goed idee..' Ik geef een kusje op zijn neus en dan gaan we weer staan en lopen we naar beneden.
'Peggy..ik ben net op mijn achterhoofd gevallen. Ik leunde tegen de deur, maar hij zat niet goed dicht.' Het is niet volledig gelogen...
'Ik ga gelijk ijs voor je halen. Hier staan jullie smoothies!' Peggy rent snel naar de keuken toe.
Ik pak een glas en breng het rietje naar mijn mond. Ik kijk op mijn telefoon en zie dat het al bijna 11.30 uur is. 'Lou, ze komen over anderhalf uur al. We kunnen als we klaar zijn maar beter gelijk jouw spullen in gaan pakken,anders komt er niks meer van...'
'Is goed, love.' Hij geeft me een kus op mijn wang. Peggy komt weer terug met ijs voor mijn hoofd en geeft het aan me. 'Dankjewel, Peggy', glimlach ik.
Louis pakt de ice pack uit mijn handen en leidt me naar de woonkamer. We gaan samen in de bank zitten en hij houdt met zijn rechterhand het ijs tegen mijn achterhoofd, terwijl hij met zijn linkerhand mijn gezicht vasthoudt.
Ik voel zijn duim zachtjes heen en weer gaan op mijn wang, wat ervoor zorgt dat mijn hart een slag overslaat en dat ik een fijn gevoel in mijn buik krijg.
'Ik hou zo veel van je', fluister ik, terwijl ik in zijn prachtige, oceaan blauwe ogen kijk. Hij lacht lief naar me.
Na een kwartier zeg ik, 'Het is wel goed zo. Zullen we weer naar boven gaan?' Lou knikt en legt het ijs weg, waarna we samen naar mijn kamer gaan.
Het wordt nu wel echt heel heet op mijn kamer, dus ik doe snel de gordijnen dicht om nog meer warmte buiten te houden. Ik zet ook gelijk de airco aan.
Dan pakken we samen Lou's koffer in. Als we klaar zijn, stuur ik snel een appje naar Liam.
LIAM
12:33
Hey is iedereen al bij jou thuis? Als je wil, kunnen jullie vast komen :)12:34
Nope, Owen is er nog niet.12:34
Maar zodra hij er is, komen we gelijk.12:36
Okay, tot zo x12:36
Tot zo x'Owen is er nog niet, maar ze komen zodra hij er ook is', zeg ik tegen Lou. 'Oké, prima. Ik heb er echt zin in!'Louis kan niet stil blijven zitten en hij tilt me op en draait een rondje.
'Laat me los!' gil ik lachend. Hij laat me op mijn bed vallen en komt bovenop me liggen, zijn armen steunen naast mijn hoofd en onze neuzen raken elkaar net niet.
Hij kijkt me met een grote lach aan, zijn ogen zijn wijd opengesperd en hij heeft zijn wenkbrauwen hoog opgetrokken.Ik sla mijn armen om hem heen en rol ons om, zodat ik bovenop hem lig.
Hij tilt zijn hoofd op en zijn zachte lippen raken die van mij. Dan hoor ik mijn mobiel gaan. Ik neem op, zonder te kijken wie er belt.
'We komen eraan!' gilt Taylor in mijn oor, 'We stappen nu in de auto!' 'Yay! Tot zo!' 'En?' vraagt Louis. 'Ze zijn onderweg', zeg ik. Ik kan ook niet stil blijven zitten en doe een gek dansje.
Louis lacht en zegt, 'Wat kun je toch mooi dansen, love..' Het sarcasme spat ervan af. 'I know, I know', zeg ik zo lief mogelijk.
Dan pakt Lou mijn middel, trekt me bij zich op schoot en drukt zijn lippen weer op die van mij.
JE LEEST
Forever & Always✓
Fanfiction~Boek 2 van "Hold Me Like A Paperweight"~ --- Een vakantie met vrienden bij Myrtle Beach, South Carolina. En een stalker. --- Started ~ 28/02/2019 Finished ~ 02/06/2019